1 min. čítanie

Instagramové profily budú môcť verejne ukázať záujem o spoluprácu

Instagram pokračuje v inováciách, ktoré majú podporiť tvorcov. Zavádza uvedenie statusu "Open to Collaborating", ktorý má uľahčiť spájanie a spolupráce.

Instagramové profily budú môcť verejne ukázať záujem o spoluprácu
Zdroj: @liahaberman

Status „Open to Collaborating“ umožňuje tvorcom prejaviť svoj záujem o spoluprácu s ostatnými. Po aktivácii sa tento stav zobrazuje na profile tvorcu a v správach, čím profil dáva potenciálnym partnerom jasne najavo, že je otvorený možnostiam spolupráce.

Cieľom novej funkcie je zjednodušiť proces objavovania nových spoluprác a spájania sa s podobne zmýšľajúcimi tvorcami.

Ako pridať “Open to Collaborating” status

  1. Updatujte aplikáciu.
  2. Prejdite na profesionálny ovládací panel na Instagrame.
  3. Mala by sa zobraziť nová možnosť „Collaboration“.
  4. Vyberte možnosť „Open to Collaborating“.
  5. Ak chcete funkciu povoliť, zaškrtnite túto možnosť ako aktívnu.

Zjednodušením procesu vyhľadávania a spolupráce s inými tvorcami Instagram otvára nové možnosti kreativity, rozširovania publika a obchodného rastu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo je influencer marketing dôležitý?
3 min. čítanie

Prečo je influencer marketing dôležitý?

Aby sa značky spojili s cieľovou skupinou a vynikli z davu, neustále hľadajú nové triky. Influencer marketing je dynamická stratégia, ktorá mení spôsob, akým spoločnosti komunikujú so svojimi zákazníkmi.

Redakcia Redakcia
AI formuje tvorbu obsahu. Čo na to influenceri?
3 min. čítanie

AI formuje tvorbu obsahu. Čo na to influenceri?

Nedávna správa od HypeAuditor odhaľuje dôležité trendy v tom, ako influenceri na Instagrame využívajú nástroje umelej inteligencie. AI začína hrať prím nielen pri tvorbe obsahu, ale aj v rámci influencer marketingu. Prieskum medzi 620 influencermi z USA, UK a Austrálie prináša prehľad o ich postojoch voči AI generovanému obsahu, digitálnym klonom a potenciálnej budúcnosti influencerov […]

Redakcia Redakcia
Počet virtuálnych influencerov rastie. Zvažujete ich aj vy?
2 min. čítanie

Počet virtuálnych influencerov rastie. Zvažujete ich aj vy?

Za posledných pár rokov došlo na scéne influencer marketingu k veľkej zmene – začali sa objavovať virtuálni influenceri. Značky sú zvedavé, ako ich popularita stúpa a či by mali spolupracovať s týmito digitálnymi entitami, alebo zostať s konvenčnejšími ľudskými tvorcami.

Redakcia Redakcia