3 min. čítanie

Inzerujte efektívne na vyhľadávačoch tovaru pomocou Mergada

Nastavovanie CPC, párovanie produktov do kategórií alebo ich skrývanie sú každodenné výzvy pre nejedného e-shopára. Pri ručných úpravách stoja tieto úkony denne množstvo času. Vedeli ste, že stačí len pár klikov a celý proces zrýchlite a zefektívnite na maximum?

Inzerujte efektívne na vyhľadávačoch tovaru pomocou Mergada

Stačí, aby ste pre správu inzercie na porovnávačoch tovaru používali napríklad feed marketingový nástroj Mergado. Ten vám prinesie kvalitné výsledky pre váš či klientov e-shop – bez zásahu vývojárov, automaticky a s neobmedzeným počtom užívateľov.

 

Párovanie produktov je jedným z najčastejších problémov pri inzerovaní na porovnávačoch tovaru. Zabudnite na ručné a pracné nastavovanie produktového feedu. Základom úspešnej kampane je automatizácia

Ušetríte nielen prácu, ale aj čas, ktorý môžete investovať do ďalších úkonov pri správe inzercie.

Naozaj si poradíte so širokou škálou problémov. Od skrytia produktov, ktoré nechcete posielať do inzercie, až po vykonanie dočasných zmien, akými sú krátkodobé rozšírenie názvu o akčnú výhodu (doprava zadarmo alebo darček) či odstránenie nepovolených znakov. Na nástroj sa môžete spoľahnúť aj v prípade segmentácie produktov či pri nastavovaní správnych hodnôt pri parametroch tovaru.

 

Spravujte inzerciu e-shopu ako profesionál

Mergado Store obsahuje celý rad aplikácií, ktoré pomáhajú navyšovať tržby e-shopov z vyhľadávačov tovaru a iných kanálov. Tie vám poskytujú mimo iného pomoc pri biddovaní či lepšiu organizáciu práce. Medzi najobľúbenejšie z Mergado appiek patrí Pairing Bear, s ktorým vyriešite automatické párovanie na Heureke na pár klikov.

Potrebujete sa naučiť, ako dostať z Mergada a jeho aplikácií čo najviac? Vyberte si z ponuky školení, vedených odborníkmi z našich radov. Ak si nie ste istý, nechajte si pri správe vašej inzercie poradiť certifikovanými agentúrami či freelancermi.

Spoznajte Mergado bližšie

 Zaručeným zdrojom e-commerce inšpirácie je aj MergadoFest. Ten vám prináša prepojenie nabitého programu a networkingu v rodinnej atmosfére našich kancelárií.

Jeden obraz je viac ako tisíc slov. Využite napríklad video-nápovedy, s ktorými zaženiete aj tú najmenšiu pochybnosť s nastavením Mergada. A aby vám nič neuniklo z prostredia ecommerce trendov, na MergadoTV vám prinášame pravidelne rozhovory s odborníkmi z brandže.

Nie ste si stále istí, či Mergado vyskúšať? Urobte si bezplatný audit na našom webe. Jeho presné výsledky vám ukážu aktuálny stav e-shopu a miesta, na ktorých by bolo dobré popracovať. Vylaďte vašu inzerciu s Mergadom – na prvý mesiac si ho skúste zadarmo.

 

Zdieľať článok
Mergado technologies, s.r.o.
Tento článok ti prináša

Mergado technologies, s.r.o.

Mergado je online platforma pre úpravu feedov e-shopu uľahčujúca inzerciu na porovnávačoch cien. Ponúka množstvo aplikácií, ktoré rozširujú jeho funkcie o nové nástroje a pomáhajú tak navyšovať zisk e-shopu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
10 min. čítanie

Nezanedbajte potenciál cenových porovnávačov

V online marketingu a media mixe e-shopov sa najčastejšie stretávame s bežnými kanálmi, akými sú Google Ads či Facebook Ads. Veľakrát bývajú doplnené ešte napríklad o emailing, SEO či affiliate marketing. Porovnávače (zbožáky) bývajú často vynechávané z media mixu, prípadne sa im nevenuje dostatočná pozornosť. Je to škoda, pretože práve zbožáky dokážu priniesť e-shopom kvalitnú […]

Adam Cagala Adam Cagala
PPC Specialist v PTA Group
Prečítať článok
7 min. čítanie

Čo pravidelne sledovať pri inzercii vo vyhľadávačoch tovarov

Vyhľadávače tovarov sú dobrým zdrojom objednávok e-shopov. Človek občas ešte začuje, že sa o nich netreba starať. To je však podľa mňa chyba. Ak chcete maximalizovať úžitok z tohto kanálu, musíte sa oňho pravidelne starať aj po tom, čo urobíte základné nastavenie. Vyhľadávače tovarov sú v modeli STDC vo fáze Do a vďaka tomu majú väčšinou veľmi dobrý konverzný […]

Jiří Guňka Jiří Guňka
Product owner Bidding Fox
Prečítať článok
4 min. čítanie

Vyskúšajte inzerciu na špecializovaných vyhľadávačoch tovaru

Predávate oblečenie, či nábytok a chceli by ste svoj tovar dostať čo najviac k relevantným zákazníkom? Existuje niekoľko porovnávačov tovaru, ktoré sa špecializujú len na určitý sortiment. Preto by ste im mali venovať svoju pozornosť a zvážiť ich využitie pre váš e-shop. V tomto článku sa bližšie pozrieme na GLAMI, Favi a Biano.

Natália Adamica Saganová Natália Adamica Saganová
Riaditeľka Content a Support teamu v Mergado
Prečítať článok