5 min. čítanie

Urban Fashion Store s Kaufland Global Marketplace a ich cesta k úspechu

Od roku 2009 je Urban Fashion Store - Gangstagroup zo Slovenska úspešným online obchodom s urban a hip-hop módou, ktorý distribuuje svoj tovar do celého sveta. Táto rodinná firma predáva svoj tovar aj na online trhovisku Kaufland.de, a tým pokračuje vo svojom úspešnom príbehu aj v Nemecku.

Urban Fashion Store s Kaufland Global Marketplace a ich cesta k úspechu

Po úspešnom štarte a vynikajúcich skúsenostiach s Kaufland.de bude Gangstagroup zanedlho predávať svoj tovar aj s all-in-one riešením Kaufland Global Marketplace na všetkých online trhoviskách spoločnosti Kaufland. Výkonná riaditeľka Zuzana Mikulášková v rozhovore opisuje svoje skúsenosti s online predajom a hovorí o obrovských príležitostiach, ktoré sa ponúkajú slovenským a českým predajcom vďaka novým online trhoviskám.

Online predaj ako obchodný model

Zuzana Mikulášková sa zoznámila so svojím manželom v roku 2009. Potom, čo strávil niekoľko rokov v USA, si po návrate na Slovensko všimol veľkú dieru na trhu so značkovým oblečením pre mladých ľudí a založil si svoj online obchod. „Začal dovážať veci priamo z Ameriky. Postupne nakupoval z európskych distribúcií a okrem maloobchodu zásoboval aj slovenské obchody. Prvú kanceláriu mal za domom – pripomínala skôr garáž. Medzi jeho zákazníkmi bol aj Ego z Kontrafaktu,“ povedala nám Zuzana Mikulášková. „Otvorili sme kamennú predajňu v Senci a o rok neskôr predajňu Gangstagroup v centre Bratislavy, ktorá bola najväčšia na Slovensku.“ Medzi ich zákazníkov v tom čase patrili napríklad Separ, Majk Spirit a H16 či Laci Strike.

Po piatich rokoch sa tento podnikateľský pár rozhodol zatvoriť svoje kamenné predajne v Senci a Bratislave a zamerať sa výlučne na online predaj. „Bolo to pre nás ťažké rozhodnutie, ale obaja sme videli obrovský potenciál v tom, ako môžete investovať svoj čas a svoje peniaze do ešte širšej ponuky a lepších služieb zákazníkom,“ hovorí podnikateľka. Čo sa dialo potom, dáva jej a jej manželovi za pravdu: Vďaka rozšíreniu ich online obchodu sa zvýšila nielen viditeľnosť ich ponuky, ale narástli aj ich výnosy z predaja.

Po úspešnom otvorení ich online shopu bolo nasledujúcim logickým krokom vytvorenie ďalších online predajných kanálov, aby ich sa ich firma aj naďalej mohla tešiť z úspechu. Obaja podnikatelia si uvedomujú, aké dôležité je držať krok s inováciami a trendmi, najmä v oblasti e-commerce: „Na začiatku som sama chodila na rôzne semináre a školenia. Ale dnes sa to bez know-how a profesionality druhých už nedá.“ Spolupráca s Kaufland.de ako s etablovaným nemeckým online trhoviskom im preto ponúkla obrovskú príležitosť na zvýšenie predaja.

Kaufland Global Marketplace umožňuje zamerať sa na jadro svojho podnikania

Predajcovia môžu s Kaufland Global Marketplace predávať súčasne na niekoľkých online trhoviskách vo viac ako 5 000 rôznych kategóriách. Na samotnom Kaufland.de nájdu zákazníci približne 45 miliónov produktov

„Úprimne povedané, prekvapilo ma, že online trhovisko Kaufland.de nepredáva iba potraviny, ale aj produkty z non-food kategórií,“ povedala výkonná riaditeľka online shopu Gangstagroup. Online predajcovia profitujú predovšetkým zo širokého dosahu silnej značky Kaufland. „Ak ste online predajca a prepojíte si svoj sortiment s online trhoviskom ako je Kaufland.de, nevyhnutne to vedie k zviditeľneniu vašej značky a vášho konceptu. A tak sa aj stalo. Veľmi dobré produkty, pri ktorých sme očakávali, že budú TOP produkty na našom online shope, sa na Kaufland.de vypredali za pár dní,“ hovorí pani Mikulášková. „Všeobecne ale môžem povedať, že na Kaufland.de sa nám najlepšie predávajú drahšie a luxusnejšie produkty,“ pokračuje.

Ďalšou veľkou výhodou je aj fakt, že predajcovia sa môžu od začiatku plne sústrediť na svoju hlavnú činnosť – predaj tovaru. Toho názoru je aj pani Mikulášková: „Výhodou online trhoviska je, že sa nemusíte starať o to, akú farbu má vaše tlačidlo nákupného košíka, nemusíte robiť UX analýzy vášho online shopu, AB testovanie, optimalizáciu rýchlosti online shopu a mnoho ďalších podobných úkonov. Jednoducho len predávate. O všetko ostatné sa postará online trhovisko. Postará sa o to, aby proces s objednávkami prebiehal hladko.

Pre predaj na online trhoviskách Kaufland je pripravená kompletná technická infraštruktúra. Na spracovanie objednávok a správu ponúkaného tovaru majú predajcovia k dispozícii portál pre predajcov. Produkty a ponuky je možné spravovať manuálne alebo prostredníctvom súboru CSV. Okrem toho si predajcovia môžu prepojiť svoje obchodné systémy prostredníctvom REST API.

Kaufland zabezpečuje aj platobné transakcie za objednávky a externú reklamu pre ponuky predajcov vo vyhľadávačoch tovaru. Online predajcovia môžu s Kaufland Global Marketplace ponúkať svojim zákazníkom viaceré relevantné platobné spôsoby. Už počas onboardingu nových predajcov je neustále k dispozícii podpora pre predajcov, ktorá je dostupná aj v slovenskom a českom jazyku. Aj v prípade prekladov údajov o produktoch ponúka Kaufland Global Marketplace bezplatné riešenie. Rozšírenie predaja na nemecké trhovisko Kaufland je tým pádom možné vykonať jednoducho a s úsporou zdrojov bez toho, aby ste museli vynaložiť veľa času a úsilia napríklad na preklad produktových údajov. Vďaka tomu sa môžu predajcovia sústrediť na hlavnú činnosť svojho podnikania.

Slovenskí a českí zákazníci sú pripravení na príchod nových online trhovísk spoločnosti Kaufland

Vo februári 2023 sa úspešný koncept nemeckého online trhoviska Kaufland.de zrealizoval aj na Slovensku. Už o pár týždňov bude dostupné aj české online trhovisko Kaufland.cz. Technológia, ktorá stojí za Kaufland Global Marketplace, umožňuje predávať súčasne na viacerých online trhoviskách. Predajcovia tak môžu so spoločnosťou Kaufland naštartovať svoju medzinárodnú expanziu. Na tento dôležitý krok sa teší aj Zuzana Mikulášková s manželom: „Vďaka skúsenostiam s nemeckým trhoviskom Kaufland.de pevne verím, že budeme pripravení na sto percent od samého začiatku spustenia slovenského a českého online trhoviska. A samozrejme aj na zvýšenie počtu objednávok.“

Ak aj vy chcete ako online predajca dosahovať vyššie výnosy, začnite už teraz predávať s Kaufland Global Marketplace:

Early bird ponuka na Kaufland.sk a Kaufland.cz

Predávajte počas prvých šiestich mesiacov od spustenia nových online trhovísk s:

  • 0 % províziou
  • 0 € základným poplatkom
  • a zľavou až do 1 200 € na reklamy na sponzorované produkty

Zabezpečte si early bird ponuku teraz!

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vyskúšajte automatické bidovanie s nástrojom Beed
2 min. čítanie

Vyskúšajte automatické bidovanie s nástrojom Beed

Nestrácajte čas ručným bidovaním a využite efektívnu propagáciu svojich produktov. Nielenže vám privedie relevantných zákazníkov, ale budete mať svoje náklady pod dohľadom. Na Heureke môžete na automatické bidovanie využiť hneď niekoľko nástrojov. Jedným z nich je Beed, o ktorom si v tomto článku povieme viac.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+