4 min. čítanie

Vyskúšajte inzerciu na špecializovaných vyhľadávačoch tovaru

Predávate oblečenie, či nábytok a chceli by ste svoj tovar dostať čo najviac k relevantným zákazníkom? Existuje niekoľko porovnávačov tovaru, ktoré sa špecializujú len na určitý sortiment. Preto by ste im mali venovať svoju pozornosť a zvážiť ich využitie pre váš e-shop. V tomto článku sa bližšie pozrieme na GLAMI, Favi a Biano.

Natália Adamica Saganová Natália Adamica Saganová
Riaditeľka Content a Support teamu v Mergado
Vyskúšajte inzerciu na špecializovaných vyhľadávačoch tovaru

Špecializované porovnávače cien často slúžia k inšpirácii i ako obrovský online katalóg, z ktorého sa dá vyberať. Preto nevadí, ak zákazník ešte nemá presnú predstavu, čo by chcel nakúpiť. Stačí, že vie, že chce modré tričko do 20 Eur a môže hľadať a filtrovať.

Predávajte módu na GLAMI

GLAMI ponúka veľa módnych značiek na jednom mieste. Nájdete tu oblečenie i doplnky pre všetkých – ženy, mužov i deti. Tento porovnávač pôsobí v 15 krajinách. GLAMI má aj svoju aplikáciu a stále prichádza s rôznymi novinkami, vďaka ktorým obchodom privádza relevantných zákazníkov.

Čo je dobré o GLAMI vedieť:

  • Inzerciu môžete mať vo free alebo platenom režime. Platí sa za prekliky, cenu nájdete po prihlásení v administrácii.
  • Pre správne fungovanie inzercie sú potrebné najmä kvalitné obrázky.
  • Formát XML odpovedá Heureke.
  • Po novom GLAMI vyžaduje v XML feede zasielať špecifikáciu materiálu.
  • Mergado vie vytvoriť XML prispôsobený GLAMI.

GLAMI piXel

GLAMI sa neustále snaží zlepšovať zobrazovanie relevantných produktov zákazníkom. Pomáha mu v tom aj GLAMI piXel. Vďaka tejto funkcii sa budú zákazníkovi ukazovať produkty podľa jeho preferencií. Ak už zákazník má skúsenosť s obchodom, je väčšia šanca, že v ňom nakúpi znovu. GLAMI piXel funguje podobne ako Facebook pixel. Ide o jednoduchý kód, ktorý vložíte na stránky vášho obchodu.

GLAMI tiež ponúka službu Odhadu návštevnosti. Vo výsledkoch nájdete odhad na približnú návštevnosť, ktorú GLAMI dokáže vášmu obchodu priviesť.

So svojim nábytkom nesmiete chýbať na Favi

Ak máte e-shop s nábytkom, či klientovi spravujete inzerciu s týmto sortimentom, určite by ste sa mali pozrieť na Favi. Nájdete tu nábytok, dekoráciu a v neposlednom rade inšpiráciu.

Na hlavnej stránke objavíte nové kolekcie od dizajnérov, zľavy no i možnosť prezerať si produkty podľa štýlov ako škandinávsky, retro, či provence.

Pri niektorých produktoch sa zobrazuje slovenská vlajka – tým je označený slovenský výrobok. Favi má aj aplikáciu.

Čo by ste o Favi mali vedieť:

  • Favi môžu využívať aj kamenné obchody.
  • Inzerovať tu môžete okrem nábytku a dekorácií aj segment kúpeľní, kuchyní, záhrady i bytovej textílie.
  • Minimálna cena za preklik je 0,06 Eura.
  • XML feed môžete nahrať napríklad v špecifikácii Google product feed, Heureka, Zbozi.cz, Ceneo.pl, Compari.ro, Árukereső.hu.
  • Favi nájdete okrem Slovenska aj v Českej republike, Poľsku, Rumunsku a Maďarsku.

Inšpiráciu nájdete na Biano

Biano je cenový porovnávač, ktorý sa taktiež zameriava na nábytok a bytovú dekoráciu. Pôsobí na Slovensku, v Českej republike, v Rumunsku, Holandsku a Brazílii. Nájdete tu kategórie ako Dom a záhrada, Kuchyňa, Svietidlá či Výpredaje.

Na webe tiež majú stránku Magazín, kde prečítate tipy a rady k dekorácii, či k tomu, ako udržať domácnosť bez odpadu.

Čo by ste o Biano mali vedieť:

  • Biano kladie veľký dôraz na kvalitné fotografie.
  • E-shop môžete registrovať do programu Štandard alebo Premium.
  • V platenom programe platíte za privedených zákazníkov spôsobom PPC. Cenu za preklik nastavujete sami.

Ak predávate nábytok, dekoráciu, či oblečenie, je určite dobré okrem všeobecného vyhľadávača tovaru využiť aj ten špecializovaný.

Nezabudnite okrem názvu a ceny produktu vo feede vyplniť aj bližšie špecifikácie ako farba, či veľkosť. Zákazníci si tovar často dopodrobna filtrujú a vy si tak zaistíte, že sa im zobrazíte. Úpravy vo feede môžete jednoducho urobiť pomocou nástroja Mergado.

Zdieľať článok
Natália Adamica Saganová
Riaditeľka Content a Support teamu v Mergado

Riaditeľka Content a Support teamu v spoločnosti Mergado, ktorá poskytuje nástroj pre optimalizáciu inzercie na cenových porovnávačoch.

Tento článok ti prináša

Mergado

Mergado je nástroj pre všetkých v e-commerce, ktorí pracujú s dátovými zdrojmi. Od jednotlivcov, internetové obchody, až po marketingové agentúry je k dispozícii profesionálny support. Táto platforma uľahčuje online biznismenom inzerciu na porovnávačoch cien. Vo vyhľadávačoch pomáhame navyšovať zisky e-shopom. Tím Mergado odborníkov ženie vpred spoločný cieľ, a to inovácie a neustála práca na nástroji, ktorí pomáha užívateľom uľahčiť ich život v online. Súčasťou Mergada je množstvo nástrojov, ktoré ako celok tvoria najlepšiu cestu k úspechu. Kvalitný support predstavuje aj školenia, webináre a konferencie, umožňujúce sa neustále zdokonaľovať. Zarábajte viac vďaka porovnávačom cien.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
7 min. čítanie

Nezanedbajte potenciál cenových porovnávačov

V online marketingu a media mixe e-shopov sa najčastejšie stretávame s bežnými kanálmi, akými sú Google Ads či Facebook Ads. Veľakrát bývajú doplnené ešte napríklad o emailing, SEO či affiliate marketing. Porovnávače (zbožáky) bývajú často vynechávané z media mixu, prípadne sa im nevenuje dostatočná pozornosť. Je to škoda, pretože práve zbožáky dokážu priniesť e-shopom kvalitnú […]

Adam Cagala Adam Cagala
PPC Specialist v PTA Group
Prečítať článok
6 min. čítanie

Čo pravidelne sledovať pri inzercii vo vyhľadávačoch tovarov

Vyhľadávače tovarov sú dobrým zdrojom objednávok e-shopov. Človek občas ešte začuje, že sa o nich netreba starať. To je však podľa mňa chyba. Ak chcete maximalizovať úžitok z tohto kanálu, musíte sa oňho pravidelne starať aj po tom, čo urobíte základné nastavenie. Vyhľadávače tovarov sú v modeli STDC vo fáze Do a vďaka tomu majú väčšinou veľmi dobrý konverzný […]

Jiří Guňka Jiří Guňka
Product owner Bidding Fox
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+