Predávate oblečenie, či nábytok a chceli by ste svoj tovar dostať čo najviac k relevantným zákazníkom? Existuje niekoľko porovnávačov tovaru, ktoré sa špecializujú len na určitý sortiment. Preto by ste im mali venovať svoju pozornosť a zvážiť ich využitie pre váš e-shop. V tomto článku sa bližšie pozrieme na GLAMI, Favi a Biano.
Špecializované porovnávače cien často slúžia k inšpirácii i ako obrovský online katalóg, z ktorého sa dá vyberať. Preto nevadí, ak zákazník ešte nemá presnú predstavu, čo by chcel nakúpiť. Stačí, že vie, že chce modré tričko do 20 Eur a môže hľadať a filtrovať.
GLAMI ponúka veľa módnych značiek na jednom mieste. Nájdete tu oblečenie i doplnky pre všetkých – ženy, mužov i deti. Tento porovnávač pôsobí v 15 krajinách. GLAMI má aj svoju aplikáciu a stále prichádza s rôznymi novinkami, vďaka ktorým obchodom privádza relevantných zákazníkov.
GLAMI sa neustále snaží zlepšovať zobrazovanie relevantných produktov zákazníkom. Pomáha mu v tom aj GLAMI piXel. Vďaka tejto funkcii sa budú zákazníkovi ukazovať produkty podľa jeho preferencií. Ak už zákazník má skúsenosť s obchodom, je väčšia šanca, že v ňom nakúpi znovu. GLAMI piXel funguje podobne ako Facebook pixel. Ide o jednoduchý kód, ktorý vložíte na stránky vášho obchodu.
GLAMI tiež ponúka službu Odhadu návštevnosti. Vo výsledkoch nájdete odhad na približnú návštevnosť, ktorú GLAMI dokáže vášmu obchodu priviesť.
Ak máte e-shop s nábytkom, či klientovi spravujete inzerciu s týmto sortimentom, určite by ste sa mali pozrieť na Favi. Nájdete tu nábytok, dekoráciu a v neposlednom rade inšpiráciu.
Na hlavnej stránke objavíte nové kolekcie od dizajnérov, zľavy no i možnosť prezerať si produkty podľa štýlov ako škandinávsky, retro, či provence.
Pri niektorých produktoch sa zobrazuje slovenská vlajka – tým je označený slovenský výrobok. Favi má aj aplikáciu.
Biano je cenový porovnávač, ktorý sa taktiež zameriava na nábytok a bytovú dekoráciu. Pôsobí na Slovensku, v Českej republike, v Rumunsku, Holandsku a Brazílii. Nájdete tu kategórie ako Dom a záhrada, Kuchyňa, Svietidlá či Výpredaje.
Na webe tiež majú stránku Magazín, kde prečítate tipy a rady k dekorácii, či k tomu, ako udržať domácnosť bez odpadu.
Ak predávate nábytok, dekoráciu, či oblečenie, je určite dobré okrem všeobecného vyhľadávača tovaru využiť aj ten špecializovaný.
Nezabudnite okrem názvu a ceny produktu vo feede vyplniť aj bližšie špecifikácie ako farba, či veľkosť. Zákazníci si tovar často dopodrobna filtrujú a vy si tak zaistíte, že sa im zobrazíte. Úpravy vo feede môžete jednoducho urobiť pomocou nástroja Mergado.
Riaditeľka Content a Support teamu v spoločnosti Mergado, ktorá poskytuje nástroj pre optimalizáciu inzercie na cenových porovnávačoch.
Mergado je online platforma pre úpravu feedov e-shopu uľahčujúca inzerciu na porovnávačoch cien. Ponúka množstvo aplikácií, ktoré rozširujú jeho funkcie o nové nástroje a pomáhajú tak navyšovať zisk e-shopu.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhobobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.