Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
3 min. čítanie

Vyskúšajte inzerciu na špecializovaných vyhľadávačoch tovaru

Predávate oblečenie, či nábytok a chceli by ste svoj tovar dostať čo najviac k relevantným zákazníkom? Existuje niekoľko porovnávačov tovaru, ktoré sa špecializujú len na určitý sortiment. Preto by ste im mali venovať svoju pozornosť a zvážiť ich využitie pre váš e-shop. V tomto článku sa bližšie pozrieme na GLAMI, Favi a Biano.

Vyskúšajte inzerciu na špecializovaných vyhľadávačoch tovaru

Špecializované porovnávače cien často slúžia k inšpirácii i ako obrovský online katalóg, z ktorého sa dá vyberať. Preto nevadí, ak zákazník ešte nemá presnú predstavu, čo by chcel nakúpiť. Stačí, že vie, že chce modré tričko do 20 Eur a môže hľadať a filtrovať.

Predávajte módu na GLAMI

GLAMI ponúka veľa módnych značiek na jednom mieste. Nájdete tu oblečenie i doplnky pre všetkých – ženy, mužov i deti. Tento porovnávač pôsobí v 15 krajinách. GLAMI má aj svoju aplikáciu a stále prichádza s rôznymi novinkami, vďaka ktorým obchodom privádza relevantných zákazníkov.

Čo je dobré o GLAMI vedieť:

  • Inzerciu môžete mať vo free alebo platenom režime. Platí sa za prekliky, cenu nájdete po prihlásení v administrácii.
  • Pre správne fungovanie inzercie sú potrebné najmä kvalitné obrázky.
  • Formát XML odpovedá Heureke.
  • Po novom GLAMI vyžaduje v XML feede zasielať špecifikáciu materiálu.
  • Mergado vie vytvoriť XML prispôsobený GLAMI.

GLAMI piXel

GLAMI sa neustále snaží zlepšovať zobrazovanie relevantných produktov zákazníkom. Pomáha mu v tom aj GLAMI piXel. Vďaka tejto funkcii sa budú zákazníkovi ukazovať produkty podľa jeho preferencií. Ak už zákazník má skúsenosť s obchodom, je väčšia šanca, že v ňom nakúpi znovu. GLAMI piXel funguje podobne ako Facebook pixel. Ide o jednoduchý kód, ktorý vložíte na stránky vášho obchodu.

GLAMI tiež ponúka službu Odhadu návštevnosti. Vo výsledkoch nájdete odhad na približnú návštevnosť, ktorú GLAMI dokáže vášmu obchodu priviesť.

So svojim nábytkom nesmiete chýbať na Favi

Ak máte e-shop s nábytkom, či klientovi spravujete inzerciu s týmto sortimentom, určite by ste sa mali pozrieť na Favi. Nájdete tu nábytok, dekoráciu a v neposlednom rade inšpiráciu.

Na hlavnej stránke objavíte nové kolekcie od dizajnérov, zľavy no i možnosť prezerať si produkty podľa štýlov ako škandinávsky, retro, či provence.

Pri niektorých produktoch sa zobrazuje slovenská vlajka – tým je označený slovenský výrobok. Favi má aj aplikáciu.

Čo by ste o Favi mali vedieť:

  • Favi môžu využívať aj kamenné obchody.
  • Inzerovať tu môžete okrem nábytku a dekorácií aj segment kúpeľní, kuchyní, záhrady i bytovej textílie.
  • Minimálna cena za preklik je 0,06 Eura.
  • XML feed môžete nahrať napríklad v špecifikácii Google product feed, Heureka, Zbozi.cz, Ceneo.pl, Compari.ro, Árukereső.hu.
  • Favi nájdete okrem Slovenska aj v Českej republike, Poľsku, Rumunsku a Maďarsku.

Inšpiráciu nájdete na Biano

Biano je cenový porovnávač, ktorý sa taktiež zameriava na nábytok a bytovú dekoráciu. Pôsobí na Slovensku, v Českej republike, v Rumunsku, Holandsku a Brazílii. Nájdete tu kategórie ako Dom a záhrada, Kuchyňa, Svietidlá či Výpredaje.

Na webe tiež majú stránku Magazín, kde prečítate tipy a rady k dekorácii, či k tomu, ako udržať domácnosť bez odpadu.

Čo by ste o Biano mali vedieť:

  • Biano kladie veľký dôraz na kvalitné fotografie.
  • E-shop môžete registrovať do programu Štandard alebo Premium.
  • V platenom programe platíte za privedených zákazníkov spôsobom PPC. Cenu za preklik nastavujete sami.

Ak predávate nábytok, dekoráciu, či oblečenie, je určite dobré okrem všeobecného vyhľadávača tovaru využiť aj ten špecializovaný.

Nezabudnite okrem názvu a ceny produktu vo feede vyplniť aj bližšie špecifikácie ako farba, či veľkosť. Zákazníci si tovar často dopodrobna filtrujú a vy si tak zaistíte, že sa im zobrazíte. Úpravy vo feede môžete jednoducho urobiť pomocou nástroja Mergado.

Zdieľať článok
Natália Adamica Saganová
CEO Mergado

Dohliadam na chod Mergada a pomáham v jeho rozvoji.

Tento článok ti prináša

Mergado

Mergado je multifunkčný marketingový nástroj, ktorý pomáha e-shopom zlepšovať ich inzerciu na vyhľadávačoch tovaru ako sú Heureka, Zboží.cz a ďalšie. Poskytuje nástroje na správu a vylepšenie dátových feedov pre cenové porovnávače bez potreby zásahu vývojára. Mergado tiež ponúka rôzne aplikácie, ktoré rozširujú jeho funkcie a zvyšujú jeho výkonnosť.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vyskúšajte automatické bidovanie s nástrojom Beed
2 min. čítanie

Vyskúšajte automatické bidovanie s nástrojom Beed

Nestrácajte čas ručným bidovaním a využite efektívnu propagáciu svojich produktov. Nielenže vám privedie relevantných zákazníkov, ale budete mať svoje náklady pod dohľadom. Na Heureke môžete na automatické bidovanie využiť hneď niekoľko nástrojov. Jedným z nich je Beed, o ktorom si v tomto článku povieme viac.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+