2 min. čítanie

Vyskúšajte automatické bidovanie s nástrojom Beed

Nestrácajte čas ručným bidovaním a využite efektívnu propagáciu svojich produktov. Nielenže vám privedie relevantných zákazníkov, ale budete mať svoje náklady pod dohľadom. Na Heureke môžete na automatické bidovanie využiť hneď niekoľko nástrojov. Jedným z nich je Beed, o ktorom si v tomto článku povieme viac.

Vyskúšajte automatické bidovanie s nástrojom Beed

Čo je to bidovanie?

Hneď na úvod by sme si mali vysvetliť, čo je to bidovanie. Bidovanie, alebo bidding, je možnosť zvýšiť cenu prekliku (=CPC) pri jednotlivých produktoch, bez ktorej sa nemôžete zobraziť na prvých 4 pozíciách odporúčaných ponúk v detaile produktu na Heureke.

Využitím biddingu môžete získať zvýšenú viditeľnosť svojho e-shopu, osloviť tak viac zákazníkov a zvýšiť konverzie. Až 44 % všetkých preklikov na Heureke vzniká práve cez 4 horné pozície na produktovej karte. Výhodou je aj to, že váš e-shop sa môže umiestniť pred ostatnými ponukami aj s vyššou cenou za produkt.

Na čo slúži nástroj Beed

Beed je automatický nástroj, ktorý spravuje pozície vašich produktov pomocou nastavených pravidiel a s cieľom dosiahnuť maximálnu presnosť počíta výkon produktov podľa merania Google Analytics, rovnako ako vypočíta CPC pre každý produkt a dopĺňa ho do XML feedu.

|

10 dôvodov, prečo Beed vyskúšať

  1. Dokáže nastaviť bidding podľa historických výsledkov aj aktuálnych vlastností produktov.
  2. Predpovedá konverznosť podľa ceny voči ostatným položkám.
  3. Stratégiu si môžete nastaviť podľa kategórie, výrobcu aj konkrétnej položky.
  4. Kontroluje ceny konkurencie a zohľadňuje ich pri bidovaní.
  5. Umožní vám určiť si maximálnu cenu za preklik.
  6. Zaistí bidovanie na konkrétny pozíciu.
  7. Automaticky vypína neúspešné položky.
  8. Vytvára pravidelné reporty efektivity a podrobné štatistiky.
  9. Cenu si určuje podľa počtu reálne bidovaných produktov.
  10. Prepočítava pozície až 12× denne.

Prečo mám automatizovať bidovanie

Automatizované bidovanie je výrazne efektívnejšie. Miesto rutinnej ručnej práce za vás vaše pozície sleduje nástroj Beed. Ten dokáže automaticky meniť ponuku podľa vami nastavených pravidiel. Prostredie nástroja je navrhnuté tak, aby ste s ním dokázali intuitívne pracovať. Vďaka tomu sa tak môžete sústrediť na vymýšľanie nových stratégií a zlepšovať svoje výsledky.

Viac o bidovaní nájdete tu. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Tento článok ti prináša

Heureka Group

Heureka Group je najväčší cenový porovnávač a nákupný radca v Európe, pôsobiaci v 9 krajinách strednej a východnej Európy. Spoločnosť poskytuje služby, ktoré pomáhajú miliónom užívateľov nakupovať online efektívne a jednoducho, a obchodným partnerom sa prezentovať v rôznych európskych krajinách. Ponúka produkty a služby ako Heureka Shops, Heureka Ads a Heureka Insights, ktoré sú určené na podporu e-shopov, značiek a na poskytovanie dátových prehľadov.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Heureka Marketplace: cesta k vyššiemu obratu
3 min. čítanie

Heureka Marketplace: cesta k vyššiemu obratu

Fenomén marketplace hýbe svetom e-commerce už niekoľko rokov. Marketplaces postupne zavádzajú aj veľkí hráči na trhu a oficiálne aj neoficiálne stanoviská mnohých odborníkov predpovedajú postupnú dominanciu marketplaces v online priestore. Ako vyzerá marketplace, či trhovisko, najnavštevovanejšieho českého e-commerce webu Heureka.cz? A čo vám môže priniesť?

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+