Čo je to bidovanie?
Hneď na úvod by sme si mali vysvetliť, čo je to bidovanie. Bidovanie, alebo bidding, je možnosť zvýšiť cenu prekliku (=CPC) pri jednotlivých produktoch, bez ktorej sa nemôžete zobraziť na prvých 4 pozíciách odporúčaných ponúk v detaile produktu na Heureke.
Využitím biddingu môžete získať zvýšenú viditeľnosť svojho e-shopu, osloviť tak viac zákazníkov a zvýšiť konverzie. Až 44 % všetkých preklikov na Heureke vzniká práve cez 4 horné pozície na produktovej karte. Výhodou je aj to, že váš e-shop sa môže umiestniť pred ostatnými ponukami aj s vyššou cenou za produkt.
Na čo slúži nástroj Beed
Beed je automatický nástroj, ktorý spravuje pozície vašich produktov pomocou nastavených pravidiel a s cieľom dosiahnuť maximálnu presnosť počíta výkon produktov podľa merania Google Analytics, rovnako ako vypočíta CPC pre každý produkt a dopĺňa ho do XML feedu.
10 dôvodov, prečo Beed vyskúšať
- Dokáže nastaviť bidding podľa historických výsledkov aj aktuálnych vlastností produktov.
- Predpovedá konverznosť podľa ceny voči ostatným položkám.
- Stratégiu si môžete nastaviť podľa kategórie, výrobcu aj konkrétnej položky.
- Kontroluje ceny konkurencie a zohľadňuje ich pri bidovaní.
- Umožní vám určiť si maximálnu cenu za preklik.
- Zaistí bidovanie na konkrétny pozíciu.
- Automaticky vypína neúspešné položky.
- Vytvára pravidelné reporty efektivity a podrobné štatistiky.
- Cenu si určuje podľa počtu reálne bidovaných produktov.
- Prepočítava pozície až 12× denne.
Prečo mám automatizovať bidovanie
Automatizované bidovanie je výrazne efektívnejšie. Miesto rutinnej ručnej práce za vás vaše pozície sleduje nástroj Beed. Ten dokáže automaticky meniť ponuku podľa vami nastavených pravidiel. Prostredie nástroja je navrhnuté tak, aby ste s ním dokázali intuitívne pracovať. Vďaka tomu sa tak môžete sústrediť na vymýšľanie nových stratégií a zlepšovať svoje výsledky.