3 min. čítanie

Heureka Marketplace: cesta k vyššiemu obratu

Fenomén marketplace hýbe svetom e-commerce už niekoľko rokov. Marketplaces postupne zavádzajú aj veľkí hráči na trhu a oficiálne aj neoficiálne stanoviská mnohých odborníkov predpovedajú postupnú dominanciu marketplaces v online priestore. Ako vyzerá marketplace, či trhovisko, najnavštevovanejšieho českého e-commerce webu Heureka.cz? A čo vám môže priniesť?

Heureka Marketplace: cesta k vyššiemu obratu

Heureka Marketplace v kocke

Heureka dlhodobo ovláda prvé miesto v návštevnosti na českom trhu e-commerce. Sila značky nepochybne hrá svoju rolu, pretože nie každý môže povedať, že jeho web navštívi okolo štyroch miliónov používateľov mesačne. Medzi najsilnejších hráčov potom patrí aj na Slovensku, takže ide o tisíce potenciálnych návštevníkov, ktorých cez Marketplace môžete osloviť. Silná značka potom robí silné obchody. Podľa dát spoločnosti Heureka Group môžete svoj obrat navýšiť až o 28 %.

Ušetrite náklady, zarábajte na službe

Vďaka oranžovému tlačidlu môže zákazník miesto tradičného prekliku na web e-shopu nakúpiť okamžite. Členstvom v Heureka Marketplace navyše e-shop automaticky získa možnosť platby kartou online zdarma.

Súčasne platí, že HM má aktuálne najnižšie provízie na trhu (až o 10 % nižšie) a členstvo je oslobodené od väčšiny zbytočných poplatkov, akými sú poplatok za registráciu, používanie služby, stornovanú či vrátenú objednávku. K fakturácii dochádza vždy k prvému dňu v mesiaci.

Dostaňte svoj produkt k zákazníkom

Heureka si podľa svojich slov zakladá na partnerstve, nie konkurencii. Jej cieľom je zviditeľniť značku partnera, produkty umiestnené v TOP pozíciách v detailoch produktu a ďalšie výhody. Na rozdiel od mnohých iných online trhovísk navyše Heureka nepredáva vlastné produkty, takže nedochádza ku konkurovaniu od poskytovateľa služieb. Samozrejmosťou je možnosť výberu konkrétnych produktov, ktoré chcete cez Marketplace predávať.

|

Overené zákazníkmi a registrácia

Aby mohla Heureka garantovať zákazníkom kvalitu, umožňuje registráciu iba tým e-shopom, ktoré dostali značku Overené zákazníkmi. Samotná registrácia potom pozostáva z niekoľkých krokov, počas ktorých sa overuje tak kvalita e-shopu, ako technické možnosti. Nemusíte sa však báť, že by vám v prípade technických ťažkostí nedokázala Heureka pomôcť. Vďaka rozsiahlej sieti partnerov ponúka technické riešenia pomocou nástrojov vlastných aj nástrojov tretích strán.

Na záver

Okrem českého a slovenského trhu predstavuje Marketplace ideálny nástroj na expanziu do ďalších krajín strednej a východnej Európy. Heureka Group pôsobí v deviatich krajinách a svoje produkty tak môžete dostať aj k zákazníkom, ku ktorým by ste, vzhľadom na veľkosť e-shopu či finančné možnosti, prichádzali len veľmi ťažko.
Heureka Marketplace tak pre tých, ktorí chcú zvýšiť obrat zo svojich e-shopov, ponúka celý rad výhod. Od veľkosti a dôveryhodnosti značky cez servis a partnerstvo po možnosť expanzie a technické zázemie. Ide skrátka o nástroj, ktorý nie je určený iba veľkým hráčom, ale všetkým e-shopom nezávisle od veľkosti.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Tento článok ti prináša

Heureka Group

Heureka Group je najväčší cenový porovnávač a nákupný radca v Európe, pôsobiaci v 9 krajinách strednej a východnej Európy. Spoločnosť poskytuje služby, ktoré pomáhajú miliónom užívateľov nakupovať online efektívne a jednoducho, a obchodným partnerom sa prezentovať v rôznych európskych krajinách. Ponúka produkty a služby ako Heureka Shops, Heureka Ads a Heureka Insights, ktoré sú určené na podporu e-shopov, značiek a na poskytovanie dátových prehľadov.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vyskúšajte automatické bidovanie s nástrojom Beed
2 min. čítanie

Vyskúšajte automatické bidovanie s nástrojom Beed

Nestrácajte čas ručným bidovaním a využite efektívnu propagáciu svojich produktov. Nielenže vám privedie relevantných zákazníkov, ale budete mať svoje náklady pod dohľadom. Na Heureke môžete na automatické bidovanie využiť hneď niekoľko nástrojov. Jedným z nich je Beed, o ktorom si v tomto článku povieme viac.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+