3 min. čítanie

Týždenný sumár Ecommerce Bridge

Dnes sa pozrieme na novinky v About you, spomenieme si nový reklamný spot v McDonalds a prinášame aj nový rozhovor s Matejom Otčenášom z Futbaltour.sk

Týždenný sumár Ecommerce Bridge

Prehľad noviniek

Spoločnosť About You obmedzí bezplatné doručenie. Podmienkou doručenia zdarma by mala byť objednávka s minimálnou hodnotu 24,90 eur. About You chce znížiť náklady spoločnosti a zvýšiť priemernú hodnotu objednávok spotrebiteľov. Tento koncept aktuálne testuje v Belgicku a Írsku a plánuje ho zaviesť na všetkých svojich trhoch. 

Poľská pekáreň Gorąco Polecam prichádza s inovatívnou službou Catering. Predáva ochutnávkove boxy šité na mieru a zákazníci si ich môžu objednať priamo na stránke pekárne. Objednávky budú doručené kuriérom alebo si ich zákazníci môžu vyzdvihnúť priamo v predajni.

zdroj: Gorąco Polecam

Agentúra Leo Burnett UK a produkčná spoločnosť Moxie Pictures vytvorili reklamný spot pre britský McDonald’s. Vychádza z najnovšej kampane RaiseYourArches. Spoločnostiam sa podarilo pretaviť insight do kampane tak dobre, že v nej nemuseli použiť jediné slovo a každému bolo jasné, o čo ide. Ich najnovší reklamný počin je zábavný a nájdete ho na našom webe ecommercebridge.sk 

Francúzsky úrad na ochranu osobných údajov, uložil spoločnosti TikTok pokutu vo výške 5 miliónov eur za nedostatky týkajúce sa súborov cookie.  Výbor sa domnieva, že TikTok používa zámerne zložitejší mechanizmus, ktorý v skutočnosti odrádza používateľov od odmietania súborov cookie a podporuje ich v tom, aby uprednostňovali jednoduchosť tlačidla “prijať všetko”. Pokutu dostal TikTok ešte koncom minulého roka.

Na slovenský trh vstupuje diskontný reťazec Action. Prvú predajňu otvorí v bratislavskej Danubii už v marci. Nábor zamestnancov však odkryl jej plány na otvorenie ďalších pobočiek v ďalších mestách. Reťazec chce zaujať nízkymi cenami a stať sa konkurenciou pre značky Pepco a Kik.  

zdroj: Action

Naše štúdio tentokrát navštívil Matej Otčenáš, ktorý stojí za projektom FutbalTour.sk. Ako funguje spoločnosť, ktorá predáva športové zážitky a dosahuje tržby 5 miliónov € ročne? Štefan Polgári chcel vedieť ako spoločnosť prežila cestovateľskú stopku počas pandémie aj to, čo bolo impulzom pre štart tohto zaujímavého biznisu. 

Adidas prehral súdny spor so slávnym návrhárom Thomom Brownom. V roku 2021 spoločnosť Adidas zažalovala módny dom Thom Brown a tvrdila, že jeho návrhy porušujú ochranné známky Adidas. Po verdikte ostala spoločnosť Adidas sklamaná a vo vyhlásení uviedla, že sa plánuje proti rozsudku odvolať. Od návrhára požadovala náhradu škody vo výške 7 miliónov dolárov. 

Agentúra Reuters informovala, že singapurský marketplace Shopee definitívne opúšťa Európu. Po rýchlej expanzii v roku 2021, tak marketplace zatvoril trhy vo Francúzsku, Španielsku a tento mesiac aj v Poľsku. Populárny marketplace z juhovýchodnej Ázie to odôvodnil neistotou na globálnych trhoch. Faktom zostáva, že materská spoločnosť stratila v priebehu jedného roka takmer 90 % svojej hodnoty.

Slovenský e-shop GymBeam, ktorý sa špecializuje na predaj fitness produktov, vlani so svojimi tržbami prekonal magickú hranicu 100 miliónov eur. Tým prekonal aj svoje vlastné očakávania. Dalibor Cicman, ktorý spoločnosť založil, poďakoval zamestnancom, bez ktorých by tento úspech nebol možný. Spoločnosť každý rok rastie o viac ako 50 percent.  

Na dnes je to všetko. Každé pracovné popoludnie vám posielame mailom novinky z ecommerce. 

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+