Zdvihnite “obočie” oblúky
Agentúra Leo Burnett UK a produkčná spoločnosť Moxie Pictures vytvorili spot pre britský McDonald’s, ktorý oslavuje univerzálny moment radosti pri návšteve “mekáča”. Kampaň odštartovala 13. januára a zameriava sa predovšetkým na sociálne siete. Nosnou myšlienkou kampane je heslo #RaiseYourArches. Nabáda zákazníkov, aby “zdvihli svoje oblúky” a išli na hamburger.
Spot “Zdvihnite oblúky”, ktorý režíroval Edgar Wright (napr. filmy Posledná noc v Soho, Baby Driver, Strike Force, Súmrak mŕtvych) a ktorý sprevádza dobový hit Yello “Oh Yeah”, sa začína v typickej kancelárii s dvomi zamestnankyňami. Keď na stole pristane ďalšia kopa papierov, jedna na druhú zdvihne obočie. Odkaz je jasný, zdvihnú sa od stola a odhodlaným krokom sa vydajú preč. Jasným gestom tváre lákajú ostatných kolegov, aby sa k nim pridali na obed, až kým kancelária nezostane úplne prázdna.
Spoločnosť McDonald’s bude kampaň intenzívne podporovať na sociálnych sieťach a do “dvíhania obočia” sa bude snažiť zapojiť čo najviac zamestnancov, fanúšikov a influencerov. Plánujú sa dokonca aj filtre pre Snapchat a Instagram. V predajniach sa na obrazovkách objaví modifikácia klasického loga s rôznymi animáciami.