2 min. čítanie

Agentúra Leo Burnett exceluje s kampaňou pre McDonald’s

Podarilo sa vám niekedy pretaviť insight do kampane tak dobre, že ste v nej nemuseli použiť jediné slovo a každému bolo jasné, o čo ide? Presne to sa podarilo agentúre Leo Burnett s kampaňou #RaiseYourArches

Agentúra Leo Burnett exceluje s kampaňou pre McDonald’s

Zdvihnite “obočie” oblúky

Agentúra Leo Burnett UK a produkčná spoločnosť Moxie Pictures vytvorili spot pre britský McDonald’s, ktorý oslavuje univerzálny moment radosti pri návšteve “mekáča”. Kampaň odštartovala 13. januára a zameriava sa predovšetkým na sociálne siete. Nosnou myšlienkou kampane je heslo #RaiseYourArches. Nabáda zákazníkov, aby “zdvihli svoje oblúky” a išli na hamburger.

 

Spot “Zdvihnite oblúky”, ktorý režíroval Edgar Wright (napr. filmy Posledná noc v Soho, Baby Driver, Strike Force, Súmrak mŕtvych) a ktorý sprevádza dobový hit Yello “Oh Yeah”, sa začína v typickej kancelárii s dvomi zamestnankyňami. Keď na stole pristane ďalšia kopa papierov, jedna na druhú zdvihne obočie. Odkaz je jasný, zdvihnú sa od stola a odhodlaným krokom sa vydajú preč. Jasným gestom tváre lákajú ostatných kolegov, aby sa k nim pridali na obed, až kým kancelária nezostane úplne prázdna.

Spoločnosť McDonald’s bude kampaň intenzívne podporovať na sociálnych sieťach a do “dvíhania obočia” sa bude snažiť zapojiť čo najviac zamestnancov, fanúšikov a influencerov. Plánujú sa dokonca aj filtre pre Snapchat a Instagram. V predajniach sa na obrazovkách objaví modifikácia klasického loga s rôznymi animáciami.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+