2 min. čítanie

Agentúra Leo Burnett exceluje s kampaňou pre McDonald’s

Podarilo sa vám niekedy pretaviť insight do kampane tak dobre, že ste v nej nemuseli použiť jediné slovo a každému bolo jasné, o čo ide? Presne to sa podarilo agentúre Leo Burnett s kampaňou #RaiseYourArches

Agentúra Leo Burnett exceluje s kampaňou pre McDonald’s

Zdvihnite “obočie” oblúky

Agentúra Leo Burnett UK a produkčná spoločnosť Moxie Pictures vytvorili spot pre britský McDonald’s, ktorý oslavuje univerzálny moment radosti pri návšteve “mekáča”. Kampaň odštartovala 13. januára a zameriava sa predovšetkým na sociálne siete. Nosnou myšlienkou kampane je heslo #RaiseYourArches. Nabáda zákazníkov, aby “zdvihli svoje oblúky” a išli na hamburger.

|

 

Spot “Zdvihnite oblúky”, ktorý režíroval Edgar Wright (napr. filmy Posledná noc v Soho, Baby Driver, Strike Force, Súmrak mŕtvych) a ktorý sprevádza dobový hit Yello “Oh Yeah”, sa začína v typickej kancelárii s dvomi zamestnankyňami. Keď na stole pristane ďalšia kopa papierov, jedna na druhú zdvihne obočie. Odkaz je jasný, zdvihnú sa od stola a odhodlaným krokom sa vydajú preč. Jasným gestom tváre lákajú ostatných kolegov, aby sa k nim pridali na obed, až kým kancelária nezostane úplne prázdna.

Spoločnosť McDonald’s bude kampaň intenzívne podporovať na sociálnych sieťach a do “dvíhania obočia” sa bude snažiť zapojiť čo najviac zamestnancov, fanúšikov a influencerov. Plánujú sa dokonca aj filtre pre Snapchat a Instagram. V predajniach sa na obrazovkách objaví modifikácia klasického loga s rôznymi animáciami.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?
3 min. čítanie

Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?

Instagram oficiálne predstavil Edits – svoju vlastnú aplikáciu na úpravu videí. Ocenia ju najmä tvorcovia obsahu a malé značky, ktoré chcú škálovať svoju videoprodukciu. Ide o priamu odpoveď na obľúbený nástroj CapCut, ktorý spadá pod ByteDance. V čom sa tieto aplikácie líšia a aký potenciál majú pre e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!
3 min. čítanie

Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!

Optimalizácia pre vyhľadávače sa neustále vyvíja – a rok 2025 nie je výnimkou. Zatiaľ čo ceny za kliky v PPC kampaniach rastú a zisky z nich klesajú, SEO ostáva kanálom, ktorý môže prinášať dlhodobé výsledky pri nižších nákladoch. Nie je to však automatické – vyžaduje si znalosť aktuálnych trendov, schopnosť reagovať na zmeny algoritmov a […]

Michal Král Michal Král
E-commerce konzultant, Eshopový kráľ
Prečítať článok
Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch

Internetové nákupy na Slovensku napriek rozbehnutej konsolidácii narástli aj v prvom kvartáli tohto roka o +3 %. Je to síce nižší rast ako v poslednom kvartáli minulého roka, keď sme zaznamenali nárast až +6 %, avšak potvrdilo sa, že slovenský e-commerce naďalej rastie. Darilo sa najmä každodenným produktom v kategóriách drogéria a potraviny. A čo […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+