2 min. čítanie

Po Bratislave pribudnú ďalšie mestá. Diskontný reťazec Action smeruje na Slovensko

Na slovenský trh vstupuje diskontný reťazec Action. Pôvodne holandská spoločnosť má v súčasnosti po svete už viac ako 2 000 pobočiek, výnimkou nebude ani Slovensko. Už v marci tohto roka totiž otvorí v hlavnom meste svoju prvú predajňu.

Po Bratislave pribudnú ďalšie mestá. Diskontný reťazec Action smeruje na Slovensko

Predajňa Action v Danubii 

Nová predajňa sa bude nachádzať v obchodnom centre Danubia na Panónskej ceste v Petržalke, ako prvá o tom informovala Pluska. Danubia bola otvorená v roku 2000 a svojho času bola prvým nákupným centrum s hypermarketom v Bratislave. V obchodnom centre v tejto chvíli prebiehajú prípravy, je tu označený priestor, kde bude nový obchod. Otvorenie je naplánované na marec tohto roka.

zdroj: Pluska

Diskont ponúkne zákazníkom viac ako 6 000 produktov v 14 kategóriách, pričom jedným z hlavných ťahákov má byť práve cena. Spoločnosť Action totiž na internetovej stránke ponúka viac ako 1 500 produktov za menej ako 1 €. 

Firma už začala zháňať zamestnancov, konkrétne vedúceho a troch zástupcov. „Spoločne môžete robiť všetko pre to, aby ste dosiahli dobré predajné výsledky a vaša predajňa bola vždy v perfektnom stave s doplneným tovarom a dobre naladenými zamestnancami aj zákazníkmi,“ píše spoločnosť v inzeráte.

Konkurencia pre Pepco a Kik

Reťazec je určený pre každého a nezáleží na tom, či máte plnú peňaženku, alebo len radi platíte najnižšiu cenu za vaše každodenné produkty. U nás bude reťazec konkurenciou pre značky KiK alebo PEPCO.

„Udržujeme naše ceny nízke a sprístupňujeme udržateľnosť každému. Takto každý deň dokazujeme, že dobré a lacné ide ruka v ruke,“ uvádza vedenie firmy. Podľa marketingového odborníka Roberta Le Veneura v reťazci Pepco nakupuje vyššia stredná trieda, zatiaľ čo diskont Action je určený skôr pre nižšiu strednú triedu.

Naprieč Slovenskom

Hospodárske noviny uviedli, že firma hľadá manažment pobočky nielen do hlavného mesta, ale aj do Zvolena, Martina a na východ Slovenska. Expanziu reťazca prezradili inzeráty s pracovnými miestami, medzi ktorými je aj pozícia regionálneho manažéra, ktorý bude zodpovedný za otváranie a chod nových obchodov v Košickom a Prešovskom kraji.

„Presný počet predajní zatiaľ spresniť nemôžem, budeme sa však sústrediť na to, aby sa Action na Slovensku dobre etabloval,“ povedal pre Hospodárske noviny generálny riaditeľ spoločnosti pre Českú republiku Peter Juliš. Aj keď Action nepovedal finálny počet miest, v ktorom otvorí obchody, zdá sa, že chce expandovať naprieč celým Slovenskom. V susednom Česku napríklad otvorili za dva roky 33 predajní.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+