2 min. čítanie

Predávajú pečivo online. Pekáreň Gorąco Polecam prichádza so službou Catering

Inovatívny spôsob ako predávať pečivo. Poľská pekáreň pripravila pre zákazníkov niekoľko cateringových boxoch podľa chuti, veľkosti alebo osobných preferencií. Vyzdvihnúť si ich môžu u kuriéra alebo v predajni. 

Predávajú pečivo online. Pekáreň Gorąco Polecam prichádza so službou Catering

Poľské pekárne berú e-commerce útokom. Doručovanie a online predaj  pečiva nie je jednoduchá záležitosť, obzvlášť ak myslíme na jeho logistiku s dodržaním hygienických noriem a zachovanie čerstvosti až k zákazníkovi. 

Objednávka pečiva v troch krokoch

Značka pekární Gorąco Polecam prichádza s inovatívnym nápadom a spustila vlastnú cateringovú službu. Predáva ochutnávkove boxy online. Zákazníci si môžu catering boxy objednať priamo na stránke goraco-polecam.pl v 3 rýchlych a jednoduchých krokoch: vyskladanie boxu, objednávka a platba online, vyzdvihnutie u kuriéra alebo v prevádzke.

Pre zákazníkov je k dispozícií hneď niekoľko boxov, ktoré si môžu vybrať podľa vlastnej chute: Francais Box, Sweet Box, Lunch Box, Sandwich Box, Breakfast Box a Finger Food Box (vo veľkostiach S – pre 5 osôb, M – pre 10 osôb a L – pre 20 osôb). Môžu tiež využiť možnosť pripraviť si ľubovoľnú kombináciu v rámci ponuky “Váš box”.

Značka umožňuje takmer neobmedzené možnosti zloženia boxov s rôznymi príchuťami (sendviče, croissanty, sladké a slané občerstvenie, wrapy, focaccia a šaláty, ako aj šťavy a smoothies). Proces objednávania je intuitívny a pohodlný. Služba je zatiaľ dostupná vo Varšave, čoskoro sa však objaví aj v mestách, kde má značka svoje pobočky.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+