2 min. čítanie

GymBeam rastie aj v kríze, prekonal magickú hranicu

Slovenský e-shop GymBeam, ktorý sa špecializuje na fitness produkty, vlani so svojimi tržbami prekonal magickú hranicu 100 miliónov eur. Tým prekonal aj svoje vlastné očakávania.

GymBeam rastie aj v kríze, prekonal magickú hranicu

Tempo rastu je neuveriteľné

“Je skvelé, čo sme ako spoločnosť dosiahli v minulom roku a v predchádzajúcich rokoch. Napriek medzinárodnej politickej situácii, rastúcim cenám a náročným podmienkam na trhu sa nám podarilo dosiahnuť ziskový rast a dlhodobo prekonávať vlastné plány. Som nesmierne hrdý na všetkých svojich kolegov – bez ich tvrdej práce by nič z toho nebolo možné,” hovorí Dalibor Cicman, ktorý spoločnosť GymBeam založil v roku 2014 a odvtedy ju vedie z pozície generálneho riaditeľa.

Kým v roku 2020 dosiahol GymBeam tržby okolo 30 miliónov eur, o rok neskôr to už bolo vyše 50 miliónov eur s rastom približne 50 percent. V minulom roku sa jej podarilo zvýšiť tempo rastu na 67 percent a jej celkové tržby sa ustálili na úrovni 105 miliónov eur. Pôvodne spoločnosť GymBeam očakávala tržby vo výške 94 miliónov eur.

Pozitívne správy hlási aj Česká republika, kde vlani GymBeam zarobil 23 miliónov eur, čo predstavuje medziročný nárast o 64 %. Vzhľadom na to, že v roku 2022 zaznamenal český elektronický obchod 12% pokles objemu predaja, je to pre spoločnosť GymBeam nezvyčajne silný rast.

Plány v roku 2023

“Spoločnosť GymBeam má veľké plány ďalšieho rastu aj v roku 2023. Najväčšou výzvou bude pravdepodobne automatizácia skladov, procesov a niektorých projektov. Na úrovni produktov bude spoločnosť prichádzať s novými produktmi, ktoré budú reagovať na dopyt na trhu. Rozhodne nechceme zaspať na vavrínoch, ale naopak, chceme pokračovať v rozvoji na všetkých našich trhoch,” dodáva Cicman.

Spoločnosť  pôsobí celkovo na pätnástich trhoch, najmä v strednej a východnej Európe, obsluhuje dva milióny zákazníkov a zamestnáva 355 ľudí. Zameriava sa na predaj športovej a zdravej výživy, zdravých potravín, športového oblečenia a doplnkov s portfóliom viac ako 120 značiek a tisícov výrobkov. Veľká časť príjmov spoločnosti pochádza z vlastnej produkcie pod značkami GymBeam, VanaVita, BeastPink, Strix a Xbeam.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+