2 min. čítanie

Predaj športových zážitkov za 5 miliónov € ročne. Ako po pandémii funguje projekt FutbalTour? (Matej Očenáš)

FutbalTour.sk je zážitková cestovná agentúra, ktorá klientom ponúka výlety na najrôznejšie športové podujatia s kompletným servisom. Nejde len o futbal. Spoločnosť funguje už 12 rokov a v roku 2019 dosiahla obrat 5 miliónov eur. Kríza to pribrzdila, no dnes sa firma opäť dostáva do starých úspešných čísel. Jej šéf Matej Očenáš nám porozprával aj to, čo plánuju v najbližších rokoch.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:01 Ako FutbalTour prežil pandémiu a ako sa po nej rozbieha?
  • 05:11 Čo bol impulz pre štart tohto biznisu?
  • 06:23 Bolo ťažké opustiť istotu práce v korporácii?
  • 08:24 Čo bolo cieľom tohto podnikateľského plánu?
  • 11:48 Aké chyby Matej a spol. na začiatku robili a ako ich odstránili?
  • 15:02 Prezentuje sa FutbalTour aj v offline prostredí?
  • 16:42 Ako vyzerá konverzný pomer?
  • 17:34 Ako bude vyzerať a fungovať nový moderný web?
  • 22:18 Vracajú sa zákazníci a fanúšikovia na ďalšie zájazdy?
  • 24:25 Aké reklamné kanály FutbalTour využíva a ako fungujú?
  • 28:56 Na čom je postavený biznis s predajom vstupeniek?
  • 30:23 Je zákaznícky servis pre takéto podnikanie kľúčový?
  • 31:21 Kde chce byť FutbalTour o desať rokov?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok