2 min. čítanie

About You obmedzí bezplatné doručenie

About You chce v tomto roku zaviesť minimálnu hodnotu objednávky pre doručenie zdarma. Aktuálne tento koncept testuje v Belgicku a Írsku a plánuje ho zaviesť na všetkých svojich trhoch. 

About You obmedzí bezplatné doručenie

Spoločnosť About You chce optimalizovať svoje logistické náklady a preto sa rozhodla podmieniť doručenie zdarma minimálnou hodnotou objednávky. Informoval o tom nemecký spravodajský portál Neuhandeln. Spoločnosť zatiaľ neprezradila, kde všade zavedie tento kocept, no Neuhandeln informoval, že francúzski zákazníci musia zaplatiť 3,90 eur za dopravu, ak je ich objednávka nižšia ako 24,90 eur. About You v súčasnosti testuje minimálnu hodnotu objednávky v Belgicku a Írsku.

Zalando a H&M už bezplatné doručenie obmedzili

V ostatných krajinách je doprava stále bezplatná. To sa má počas tohto roka zmeniť a platforma chce zaviesť minimálnu hodnotu objednávky na všetkých svojich trhoch. Konkurenti, ako napríklad Zalando a H&M, bezplatné doručenie obmedzili už skôr.

About You sa zameriava na online módu a v súčasnosti má zastúpenie na 28 európskych trhoch a v Saudskej Arábii. Už pri svojho vzniku v roku 2014 platforma avizovala bezplatné doručenie objednávok. No doteraz sa platforme nepodarilo dosiahnuť zisk. Zavedením minimálnej hodnoty objednávky pre dopravu zdarma chce About You znížiť náklady spoločnosti a zvýšiť výdavky spotrebiteľov.

Spotrebitelia najčastejšie nakupujú tovar v zľave. 

Vzhľadom na súčasnú hospodársku neistotu spotrebitelia častejšie nakupujú zľavnené položky. V dôsledku toho priemerná hodnota objednávky v minulom roku klesla o šesť percent na sumu 55,3 eur. Na druhej strane si zákazníci objednávajú tovar od spoločnosti About You častejšie. Priemerný zákazník si na platforme objedná tovar 3 krát ročne.

 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Virtuálny obchod Lacoste chce meniť e-commerce

Lacoste považuje svoj virtuálny projekt za ambiciózny a ponúka pohlcujúcu interaktívnu cestu, ktorá podľa značky znamená “znovuobjavenie elektronického obchodu”. Nech to už znamená čokoľvek, Lacoste nastúpila do vlaku, v ktorom sa vezú už Gucci, Adidas a ďalší. 

Redakcia Redakcia
Prečítať článok