
Prehľad noviniek
Spoločnosť Wolt spustí v hlavnom meste Českej republiky nepretržitú donáškovú službu. V rámci širšieho centra mesta bude ponúkať doručovanie potravín a ďalšieho tovaru aj v noci, s priemerným doručením do 30 minút a zákazníckou podporou fungujúcou počas celej noci. O testovaciu fázu bol veľký záujem a ľudia si najradšej objednávajú rýchle občerstvenie.
Britský marketplace Laced expanduje v Európe. Laced je online trhovisko, ktoré spája kupujúcich a predajcov vzácnych, exkluzívnych tenisiek a luxusného tovaru. Tento týždeň spustila weby v nemčine a francúzštine a v najbližšom období plánuje spustiť prevádzku aj v Taliansku a Holandsku. Marketplace vyniká niekoľkými výhodami: Overuje pravosť tovaru a ponúka spracovanie objednávok v ten istý deň, doručenie sedem dní v týždni a výplatu v ten istý deň ako predaj.

Zdroj: Depositphotos
Online supermarket Picnic rozširuje svoj sortiment na nemeckom trhu. Vďaka spolupráci s reťazcom Edeka pridáva do svojej ponuky drogistický tovar a chce sa stať online drogériou. Kompletný segment drogérie bude spustený do konca tohto roka. Spoločnosť bude konkurovať nemeckým značkám ako dm a Rossmann.
Viete, čo je geolokácia ako ju môžete využiť v ecommerce? Ondrej Eršek nám prináša 8 tipov, vďaka ktorým môžete posunúť vaše online podnikanie. Využitie geolokácie vám prinesie efektívnejšie spravovanie zásob, možnosť lokalizovaných recenzií, a tým zvýšenie dôveryhodnosti, zlepšenie doručenia alebo dokonca personalizovaný obsah. Prečítajte si článok “Návod ako použiť geolokáciu na personalizáciu obsahu pre zákazníkov a zvýšenie predaja”.
Každý mesiac vám prinášame formát Mudrovačka a výber toho najzaujímavejšieho, čo sa za posledný mesiac nielen v domácom ecommerce udialo. Od Michala a Štefana sa dozviete, kde Martinus otvoril svoje úplne prvé zahraničné kníhkupectvo, kto využíva recyklovateľné obaly zo Slovenska a prečo Zoom nariadil zamestnancom návrat do kancelárií.
Tento týždeň sa niesol v znamení najväčšej e-commerce konferencie na Slovensku. O konferencii UPTERDAM 2023 nám do štúdia Ecommerce Bridge prišiel porozprávať Jakub Jarabica z Blueweb. Cieľom konferencie je priblížiť podnikateľom novinky, trendy a inovácie v oblasti e-commerce. Elektronický obchod je dnes už neodmysliteľnou súčasťou moderného podnikania. Za posledné roky prešiel výrazným vývojom. V rozhovore sa dozviete, čo je hlavným ťahákom programu alebo či sa účastníci dočkajú afterpárty.

Jakub Jarabica, Blueweb
Rýchlovky:
Český internetový predajca potravín Rohlik.cz otvára svoje piate distribučné centrum. Cetrum otvorí koncom októbra v Ostrave.
Spoločnosť Růžový slon vlani zarobila 200 miliónov korún. E-shop plánuje do konca roka spustiť predaj v ďalších 10 európskych krajinách a do troch rokov dosiahnuť obrat 1 miliardy korún. Aktuálnym trhákom sú high-tech erotické pomôcky ovládané mobilom.
Česká Windy sa stala jedničkou medzi profesionálnymi aplikáciami na predpoveď počasia. Ponúka verziu pre pilotov, kapitánov lodí či extrémnych športovcov. Celosvetovo najobľúbenejší je radar zobrazujúci vývoj zrážok po hodinách.
Google oznámil niekoľok noviniek z podujatia Google Cloud Next ’23. Jednou z nich je asistent Duet AI, ktorý bude pomáhať pri písaní a prispôsobovaní e-mailov. Duet AI dokáže použiť vaše vlastné slová na vypracovanie e-mailovej správy, pretože dokáže pochopiť kontext z predchádzajúcich e-mailov vo vlákne a vytvoriť odpovede, ktoré sú relevantné pre aktuálnu konverzáciu.
Ovečkárna otvorila svoju prvú pražskú pobočku. Po minuloročnom otvorení predajne Ovečkárna v Zlíne je to už druhá predajňa, kde sa zákazníci môžu s jej výrobkami zoznámiť na vlastnej koži.
A nezabudnite už 7.9. sa vidíme v Nitre na roadshow BridgeLive.