2 min. čítanie

Online supermarket Picnic pridáva do svojho sortimentu drogériu. Zatiaľ iba v Nemecku

Online supermarket Picnic rozširuje svoj sortiment. Do svojej ponuky pridáva drogistický tovar a chce sa stať online drogériou. Kompletný segment drogérie bude spustený do konca tohto roka.

Online supermarket Picnic pridáva do svojho sortimentu drogériu. Zatiaľ iba v Nemecku
Zdroj: Depositphotos

Konkurencia pre dm a Rossmann

Holandský online supermarket plánuje tento rok dosiahnuť na nemeckom trhu obrat 400 miliónov eur. K tomuto cieľu má dopomôcť najnovšia spolupráca s reťazcom Edeka. Picnic bude môcť zaradiť do svojej ponuky drogistický tovar. V súčasnosti v Nemecku prevádzkuje 1 400 doručovateľských vozidiel. Expanziou na juhozápade krajiny chce maloobchodný predajca zdvojnásobiť svoje tržby. V juhozápadných regiónoch plánuje pridať ďalších 1 300 vozidiel.

 “Rozširujeme spoločnosť Picnic na plnohodnotného poskytovateľa drogérie,” povedal jej zakladateľ Joris Beckers. Spoločnosť každý týždeň pridáva stovky výrobkov v tejto kategórii. Do konca tohto roka chce mať plnohodnotný segment drogérie.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Podľa Frederica Knaudta, generálneho riaditeľa spoločnosti Picnic Germany, sa nový sortiment zameria na starostlivosť o vlasy, starostlivosť o telo, ústnu hygienu, dezodoranty, ako aj na výrobky pre deti a dojčatá. Pridáva aj pracie a čistiace prostriedky.

Spoločnosť sa chce stať konkurentom nemeckých drogérií dm a Rossmann. Spoločnosť dm však v Nemecku dosahuje obrat približne 350 miliónov eur. Rossmann dosiahol minulý rok obrat 70 miliónov eur a to len z online predaja.

Zatiaľ len v Nemecku

Nie je jasné, či online supermarket pridá segment drogérie aj na svoje ďalšie trhy. Jeho spolupráca so spoločnosťou Edeka však bude slúžiť aj na ďalšiu cezhraničnú expanziu na francúzsky a britský online trh.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+