2 min. čítanie

Online supermarket Picnic pridáva do svojho sortimentu drogériu. Zatiaľ iba v Nemecku

Online supermarket Picnic rozširuje svoj sortiment. Do svojej ponuky pridáva drogistický tovar a chce sa stať online drogériou. Kompletný segment drogérie bude spustený do konca tohto roka.

Online supermarket Picnic pridáva do svojho sortimentu drogériu. Zatiaľ iba v Nemecku
Zdroj: Depositphotos

Konkurencia pre dm a Rossmann

Holandský online supermarket plánuje tento rok dosiahnuť na nemeckom trhu obrat 400 miliónov eur. K tomuto cieľu má dopomôcť najnovšia spolupráca s reťazcom Edeka. Picnic bude môcť zaradiť do svojej ponuky drogistický tovar. V súčasnosti v Nemecku prevádzkuje 1 400 doručovateľských vozidiel. Expanziou na juhozápade krajiny chce maloobchodný predajca zdvojnásobiť svoje tržby. V juhozápadných regiónoch plánuje pridať ďalších 1 300 vozidiel.

 “Rozširujeme spoločnosť Picnic na plnohodnotného poskytovateľa drogérie,” povedal jej zakladateľ Joris Beckers. Spoločnosť každý týždeň pridáva stovky výrobkov v tejto kategórii. Do konca tohto roka chce mať plnohodnotný segment drogérie.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Podľa Frederica Knaudta, generálneho riaditeľa spoločnosti Picnic Germany, sa nový sortiment zameria na starostlivosť o vlasy, starostlivosť o telo, ústnu hygienu, dezodoranty, ako aj na výrobky pre deti a dojčatá. Pridáva aj pracie a čistiace prostriedky.

Spoločnosť sa chce stať konkurentom nemeckých drogérií dm a Rossmann. Spoločnosť dm však v Nemecku dosahuje obrat približne 350 miliónov eur. Rossmann dosiahol minulý rok obrat 70 miliónov eur a to len z online predaja.

Zatiaľ len v Nemecku

Nie je jasné, či online supermarket pridá segment drogérie aj na svoje ďalšie trhy. Jeho spolupráca so spoločnosťou Edeka však bude slúžiť aj na ďalšiu cezhraničnú expanziu na francúzsky a britský online trh.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer
4 min. čítanie

Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer

Slovenský e-commerce si v tomto roku udržuje jednociferný rast. Po predchádzajúcich dvoch štvrťrokoch tohto roku sa podarilo udržať pozitívny trend aj v tom treťom, ktorý skončil s rastom tržieb 3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. E-commerce však mohol dosiahnuť lepší výsledok, ak by nedošlo k spomaleniu záujmu zákazníkov o nákupy v hlavných kategóriách produktov, ako je napríklad spotrebná elektronika. Skokanom kvartálu je zrnková […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+