2 min. čítanie

Online supermarket Picnic pridáva do svojho sortimentu drogériu. Zatiaľ iba v Nemecku

Online supermarket Picnic rozširuje svoj sortiment. Do svojej ponuky pridáva drogistický tovar a chce sa stať online drogériou. Kompletný segment drogérie bude spustený do konca tohto roka.

Online supermarket Picnic pridáva do svojho sortimentu drogériu. Zatiaľ iba v Nemecku
Zdroj: Depositphotos

Konkurencia pre dm a Rossmann

Holandský online supermarket plánuje tento rok dosiahnuť na nemeckom trhu obrat 400 miliónov eur. K tomuto cieľu má dopomôcť najnovšia spolupráca s reťazcom Edeka. Picnic bude môcť zaradiť do svojej ponuky drogistický tovar. V súčasnosti v Nemecku prevádzkuje 1 400 doručovateľských vozidiel. Expanziou na juhozápade krajiny chce maloobchodný predajca zdvojnásobiť svoje tržby. V juhozápadných regiónoch plánuje pridať ďalších 1 300 vozidiel.

 „Rozširujeme spoločnosť Picnic na plnohodnotného poskytovateľa drogérie,“ povedal jej zakladateľ Joris Beckers. Spoločnosť každý týždeň pridáva stovky výrobkov v tejto kategórii. Do konca tohto roka chce mať plnohodnotný segment drogérie.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Podľa Frederica Knaudta, generálneho riaditeľa spoločnosti Picnic Germany, sa nový sortiment zameria na starostlivosť o vlasy, starostlivosť o telo, ústnu hygienu, dezodoranty, ako aj na výrobky pre deti a dojčatá. Pridáva aj pracie a čistiace prostriedky.

Spoločnosť sa chce stať konkurentom nemeckých drogérií dm a Rossmann. Spoločnosť dm však v Nemecku dosahuje obrat približne 350 miliónov eur. Rossmann dosiahol minulý rok obrat 70 miliónov eur a to len z online predaja.

Zatiaľ len v Nemecku

Nie je jasné, či online supermarket pridá segment drogérie aj na svoje ďalšie trhy. Jeho spolupráca so spoločnosťou Edeka však bude slúžiť aj na ďalšiu cezhraničnú expanziu na francúzsky a britský online trh.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
5 min. čítanie

AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max

Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov
2 min. čítanie

EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov

Každý deň prúdi do Európy 12 miliónov malých balíkov z online obchodov mimo EÚ. Väčšina z nich je zámerne podhodnotená, aby sa vyhli daniam a mnohé obsahujú nebezpečné výrobky. Do hry teraz vstupuje Európsky parlament s návrhmi, ktoré by mohli zásadne ovplyvniť spôsob, akým nakupujeme online.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe
14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku
3 min. čítanie

14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku

Slovensko je známe svojou láskou ku kvalitnej káve a jednou z najvýraznejších značiek na tomto trhu je pražiareň kávy COFFEEIN, ktorá už 14 rokov prináša svojim zákazníkom to najlepšie z celého sveta. Za ich úspechom stojí nielen vášeň pre kávu, ale aj neustála snaha o vzdelávanie trhu a osobné návštevy farmárov v krajinách, kde sa […]

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein