2 min. čítanie

Wolt bude doručovať nonstop. Donášku 24/7 zavádza v Prahe

Spoločnosť Wolt spustí v hlavnom meste Českej republiky nepretržitú donáškovú službu z vybraných podnikov. Bude doručovať nielen jedlo, ale aj kvety.

Wolt bude doručovať nonstop. Donášku 24/7 zavádza v Prahe

Nočné doručenie do 30 minút

Fínska technologická spoločnosť Wolt zavádza v Prahe nepretržité dodávky z vybraných podnikov. V rámci širšieho centra mesta bude ponúkať doručovanie potravín a ďalšieho tovaru aj v noci, s priemerným doručením do 30 minút od objednania a zákazníckou podporou fungujúcou počas celej noci.

“Intenzívne sme pracovali na tom, aby bolo doručovanie z našich pražských prevádzok dostupné 24 hodín denne, a sme radi, že môžeme našim zákazníkom ponúknuť možnosť nechať si potraviny a ďalší tovar doručovať prakticky neobmedzene. Okrem toho plánujeme zaujímavé nočné akcie a špeciálne ponuky. Momentálne si zákazníci môžu objednávať medzi 14. a 19. hodinou s doručením zdarma,” hovorí Lenka Kmeťová, obchodná riaditeľka spoločnosti Czech Wolt, a dodáva: “Počas skúšobnej prevádzky sa potvrdilo, že najväčší dopyt je v segmente rýchleho občerstvenia – najčastejšie si ľudia objednávali hamburgery a hranolky.”

Týždenný podcast UPdate

Ľudia si objednávajú rýchle občerstvenie a potraviny

Zákazníci si môžu vybrať zo sietí rýchleho občerstvenia, ako sú KFC, McDonald’s, Burger King a Pizza Hut, ako aj zo širokej ponuky stánkov s kebabom a iných reštaurácií, z ktorých spoločnosť Wolt rozváža jedlo do skorých ranných hodín. Z vybraných pobočiek je rozvoz neobmedzený. V režime 24/7 doručujú partnerskí kuriéri spoločnosti Wolt z prevádzok KFC (Blaník, Národní, I. P. Pavlova), Burger King (I. P. Pavlova), Pizza Hut (Vodičkova) alebo McDonald’s (Muzeum).

Neobmedzené dodávky Wolt zahŕňajú aj potraviny z Wolt Market. Rozvoz ponúka až do polnoci, ale ambícia mať nepretržitú ponuku potravín tu bola od začiatku. A ako ukázala skúšobná prevádzka, záujem bol veľký. Zákazníci si môžu objednať zásoby potravín po návrate z víkendu alebo dovolenky, doplniť občerstvenie na neskorú večeru, nápoje na párty alebo si pripraviť detoxikačný balíček s vývarom, Vincentkou či upokojujúcim čajom. Výnimkou nebolo ani objednávanie úplne bežných raňajkových potravín, ako sú vajíčka, jogurt alebo pečivo.

Spoločnosť Wolt Market tiež za posledných šesť mesiacov zvýšila počet jedinečných položiek v niektorých pobočkách až o 30 % – v priemere každá pobočka ponúka približne 5 000 položiek.

Neobmedzené dodávky budú zahŕňať aj tovar od ďalších partnerov, vrátane Kvetiny Nonstop alebo Minimarketu Budečská.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Streaming prekonáva tradičnú televíziu. Čo to znamená pre e-commerce a marketing?
4 min. čítanie

Streaming prekonáva tradičnú televíziu. Čo to znamená pre e-commerce a marketing?

Príjmy zo streamovacích služieb prvýkrát v histórii prekonali tradičnú televíziu. Podľa eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podiel lineárnej TV na trhu predplatného v USA tvoriť už len tretinu. Spotrebitelia čoraz viac uprednostňujú flexibilné služby dostupné kedykoľvek a kdekoľvek. Ako sa tým môže inšpirovať e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
3 min. čítanie

Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?

Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+