Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Wolt bude doručovať nonstop. Donášku 24/7 zavádza v Prahe

Spoločnosť Wolt spustí v hlavnom meste Českej republiky nepretržitú donáškovú službu z vybraných podnikov. Bude doručovať nielen jedlo, ale aj kvety.

Wolt bude doručovať nonstop. Donášku 24/7 zavádza v Prahe

Nočné doručenie do 30 minút

Fínska technologická spoločnosť Wolt zavádza v Prahe nepretržité dodávky z vybraných podnikov. V rámci širšieho centra mesta bude ponúkať doručovanie potravín a ďalšieho tovaru aj v noci, s priemerným doručením do 30 minút od objednania a zákazníckou podporou fungujúcou počas celej noci.

“Intenzívne sme pracovali na tom, aby bolo doručovanie z našich pražských prevádzok dostupné 24 hodín denne, a sme radi, že môžeme našim zákazníkom ponúknuť možnosť nechať si potraviny a ďalší tovar doručovať prakticky neobmedzene. Okrem toho plánujeme zaujímavé nočné akcie a špeciálne ponuky. Momentálne si zákazníci môžu objednávať medzi 14. a 19. hodinou s doručením zdarma,” hovorí Lenka Kmeťová, obchodná riaditeľka spoločnosti Czech Wolt, a dodáva: “Počas skúšobnej prevádzky sa potvrdilo, že najväčší dopyt je v segmente rýchleho občerstvenia – najčastejšie si ľudia objednávali hamburgery a hranolky.”

Týždenný podcast UPdate

Ľudia si objednávajú rýchle občerstvenie a potraviny

Zákazníci si môžu vybrať zo sietí rýchleho občerstvenia, ako sú KFC, McDonald’s, Burger King a Pizza Hut, ako aj zo širokej ponuky stánkov s kebabom a iných reštaurácií, z ktorých spoločnosť Wolt rozváža jedlo do skorých ranných hodín. Z vybraných pobočiek je rozvoz neobmedzený. V režime 24/7 doručujú partnerskí kuriéri spoločnosti Wolt z prevádzok KFC (Blaník, Národní, I. P. Pavlova), Burger King (I. P. Pavlova), Pizza Hut (Vodičkova) alebo McDonald’s (Muzeum).

Neobmedzené dodávky Wolt zahŕňajú aj potraviny z Wolt Market. Rozvoz ponúka až do polnoci, ale ambícia mať nepretržitú ponuku potravín tu bola od začiatku. A ako ukázala skúšobná prevádzka, záujem bol veľký. Zákazníci si môžu objednať zásoby potravín po návrate z víkendu alebo dovolenky, doplniť občerstvenie na neskorú večeru, nápoje na párty alebo si pripraviť detoxikačný balíček s vývarom, Vincentkou či upokojujúcim čajom. Výnimkou nebolo ani objednávanie úplne bežných raňajkových potravín, ako sú vajíčka, jogurt alebo pečivo.

Spoločnosť Wolt Market tiež za posledných šesť mesiacov zvýšila počet jedinečných položiek v niektorých pobočkách až o 30 % – v priemere každá pobočka ponúka približne 5 000 položiek.

Neobmedzené dodávky budú zahŕňať aj tovar od ďalších partnerov, vrátane Kvetiny Nonstop alebo Minimarketu Budečská.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky
2 min. čítanie

Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky

Black Friday týždeň aj tento rok mnoho ľudí využilo na vianočné nákupy. Podľa údajov Shoptetu, ktorý zabezpečuje fungovanie viac ako 7 000 slovenských e-shopov, Slováci minuli rekordnú sumu. Obrat e-shopov na Shoptete predstavoval počas Black Friday týždňa približne 14,5 milióna eur. Zákazníci teda minuli o vyše dva milióny eur viac ako predošlý rok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+