3 min. čítanie

Čo vás čaká na najväčšej e-commerce konferencii na Slovensku v roku 2023? (J. Jarabica – Blueweb)

E-commerce je dnes už neodmysliteľnou súčasťou moderného podnikania. Za posledné roky prešiel výrazným vývojom. Mnohí podnikatelia sa rýchlo adaptujú a presúvajú svoje obchody do online prostredia. A práve z tejto iniciatívy vzišla konferencia Upterdam, ktorá je aktuálne najväčšou e-commerce konferenciou na Slovensku. Ich cieľom je priblížiť podnikateľom novinky, trendy a inovácie v oblasti e-commerce. Viac o konferencii UPTERDAM 2023 nám do štúdia Ecommerce Bridge prišiel porozprávať Jakub Jarabica z Blueweb.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:05 Prečo Blueweb prebral organizáciu Upterdamu?
  • 03:38 Pre akú cieľovú skupinu je to presne určené?
  • 04:30 Čo je hlavným ťahákom programu?
  • 08:22 Bude po skončení aj afterparty?
  • 10:21 Čo si sľubujete od umiestnenia väčšieho počtu stánkov na konferenciu?
  • 12:07 Ako to bude na konferencii s lístkami?
  • 18:48 Bude dobrý catering?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Prečo Blueweb prebral organizáciu Upterdamu?

Spoločnosť Blueweb bola vždy čiastočne do konferencie zainteresovaná. Či už zo začiatku ako účastník, následne drobnou pomocou pri organizácii, až po prevzatie kompletného chodu prípravy akcie. Konferencia mala tradíciu a svojich sledovateľov, preto im to dávalo zmysel pokračovať a nie zakladať si vlastný projekt.

Pre akú cieľovú skupinu je to presne určené?

Celodňová konferencia na Slovensku v rámci e-commerce tento rok nie je, takže skutočne sa jedná o najväčšiu akciu pre ľudí z oblasti digitálneho predaja a online marketingu. Konferencia však nie je vyslovene určená len pre túto cieľovú skupinu. Program je navrhnutý tak, aby si tam každý z marketingovej oblasti niečo našiel.

Čo je hlavným ťahákom programu?

Leitmotívom konferencie sú posledné tri roky online predaja na Slovensku. Ako boli e-shopy ovplyvnené nástupom Covid19 a ako to potom všetko po odznení upadlo. Pôjde o praktické prezentácie, ktoré by mali účastníkom pomôcť v ich biznise vďaka konkrétnym príkladom.

Bude po skončení aj afterparty?

Množstvo ľudí chodí na podobné akcie práve len kvôli networkingu a afterparty. To si Jakub Jarabica všimol na sociálnych sieťach alebo pomocou prieskumov, ktoré si robili na LinkedIne. Návštevníci sa môžu tešiť na stand-up výstup, saxofonistku a aj dídžeja, ktorý bude baviť ľudí až do rána. Pri téme ubytovania taktiež nemusíte zúfať, v Senci je viacero hotelov, ktoré budú pre návštevníkov k dispozícii. V jednom konkrétnom dokonca Blueweb vybavil špeciálne ceny.

Čo si sľubujete od umiestnenia väčšieho počtu stánkov na konferenciu?

Hlavnou zmenou oproti poslednému ročníku bude umiestnenie stánkov do vnútorného priestoru. Ľudia tak budú menej závislí od počasia. Pri stánkoch bude aj menšie pódium, ktoré bude slúžiť práve na odprezentovanie vystavovateľov. Avšak nemusíte sa báť, tieto prednášky nebudú ničím zaostávať za hlavným programom. Okrem toho sa účastníci môžu tešiť aj na sedem profesionálnych konzultantov, ktorí im budú vedieť poradiť v rôznych oblastiach podnikania.

|

Pozvánka na akciu UPTERDAM 2023

Ako to bude na konferencii s lístkami?

K dispozícii sú dva typy lístkov:

  • v hlavnom lístku je vstup do prednáškovej sály, na catering a potom aj na afterparty
  • druhá možnosť je registrácia len do expo zóny, kde budú vystavovatelia.

Či si človek zakúpi hlavný lístok, alebo mu postačí vstup na expo, tá návratnosť tam bude tak či tak obrovská. Je to len na vás, čo z toho viete získať.

Bude dobrý catering?

Jedlo bude skutočne dobré, bude ho veľa a každý si príde na svoje. 💟

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Tento článok ti prináša

Upterdam

Či už si začínajúci podnikateľ v e‑commerce alebo skúsený profesionál, Upterdam ti ponúka jedinečnú príležitosť získať nové poznatky, rozšíriť sieť kontaktov a inšpirovať sa od najlepších. Nechýbaj na najväčšej slovenskej konferencii svojho druhu, čaká ťa celodenný program plný zaujímavých rozhovorov a diskusií. A nezabudni si vychutnať aj skvelé občerstvenie!

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo prinesie európska platforma pre expanziu? Expandeco kúpilo Poštu bez hraníc (Tomáš Vrtík, Expandeco)
5 min. čítanie

Čo prinesie európska platforma pre expanziu? Expandeco kúpilo Poštu bez hraníc (Tomáš Vrtík, Expandeco)

Akvizícia spoločnosti, ktorá rozšíri váš biznis, nie je v dnešnom svete ničím netradičným. Ale aby menšia spoločnosť kupovala väčšiu? To sa už tak často nevidí! Expandeco sa napriek tomu do takejto výzvy pustilo. Prečo si vybrali práve Poštu bez hraníc, ako našli spoločné synergie a či sa dá byť aj takto stále najlepší vo svojej […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Zvyšuje dobre zvládnutá platobná brána konverzný pomer e-shopu? (Lukáš Lalík, Global Payments)
5 min. čítanie

Zvyšuje dobre zvládnutá platobná brána konverzný pomer e-shopu? (Lukáš Lalík, Global Payments)

Platobná brána môže byť jedným z najväčších faktorov, ktoré ovplyvňujú konverzný pomer e-shopu. Ako správne nastaviť platobný proces, aby zákazníci dokončili nákup a neodchádzali v poslednom kroku? Aké platobné metódy sú dnes najefektívnejšie a prečo Apple Pay dosahuje takmer 99 % úspešnosť? V rozhovore sa dozviete, ako optimalizovať checkout, minimalizovať bariéry v platbe a využívať […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+