Platforma pre predaj exluzívnych tenisiek
Laced je online trhovisko, ktoré spája kupujúcich a predajcov vzácnych, exkluzívnych tenisiek a luxusného tovaru. Marketplace vyniká niekoľkými výhodami: Overuje pravosť tovaru a ponúka spracovanie objednávok v ten istý deň, dodávky sedem dní v týždni a výplatu v ten istý deň ako predaj. Trhovisko založil Chris Gibbons v roku 2018.
V máji tohto roku získala spoločnosť investíciu vo výške 12 miliónov dolárov v rámci financovania série A. Tým sa celkové investície do spoločnosti vyšplhali na 17 miliónov dolárov. Už vtedy oznámila, že kapitálovú injekciu využije na medzinárodnú expanziu.
Laced smeruje do Nemecka a Francúzska
Spustením nových špecializovaných webových stránok v nemčine a francúzštine sa začala expanzia do ďalších európskych krajín. Neskôr budú spustené holandská a talianska verzia. Spoločnosť Laced uviedla, že počet jej zamestnancov sa zvýši o 25 %.
“Polovicu dekády po spustení v Spojenom kráľovstve a po tom, čo sme sa stali najdôveryhodnejším webom na ďalší predaj v krajine, sme nesmierne hrdí na to, že teraz expandujeme do Európy. Ponúkame rovnaké skvelé overovacie procesy, portfólio produktov a zákaznícky servis európskym kupujúcim a predajcom,” povedal Chris Gibbons, zakladateľ a generálny riaditeľ.
“Základom platformy a poslania Laced je naše presvedčenie, že každý, nech je kdekoľvek, by mal mať možnosť ísť na internet, kúpiť si luxusný tovar a nechať si ho čo najjednoduchšie doručiť až domov. Rozšírenie do Európy znamená, že sa nám podarí dostať viac originálnych položiek do rúk väčšieho počtu zákazníkov, čo bolo naším cieľom od samého začiatku,” uzatvára Gibbons.