2 min. čítanie

Ako môžu ľudské zdroje podporovať rast e-commerce

Úspech v online priestore závisí nielen na dobrej webovej stránke a kvalitnom tovare. Každý skvelý e-shop je výsledkom dobre namazaného stroja s rôznymi zručnosťami, od technicky zdatných vývojárov až po rýchlych doručovateľov. A v centre ohto systému stojí šikovný HR tím, ktorý organizuje dôležité ľudské zložky.

Ako môžu ľudské zdroje podporovať rast e-commerce
Zdroj: Depositphotos

V e-commerce právom kraľuje rýchlosť. Spýtajte sa Amazonu, ktorý vďaka bleskovému doručeniu získal značný podiel na trhu. Chcete mu konkurovať? Tak pridajte, alebo si aspoň držte jeho tempo. Práve tu je užitočný špičkový tím pre realizáciu objednávok; HR má na starosti zostavenie tohto tímu snov.

Ako teda dokážu manažéri ľudských zdrojov udržať pracovnú silu?

  • Zamestnávajte inteligentne, nezapĺňajte miesta. Hľadajte čarovnú kombináciu motivácie, znalostí a schopností. Nakoniec sa to oplatí.
  • Sledujte výkonnosť – pravidelné kontroly nie sú len byrokratická záležitosť. Pomôžu vám identifikovať talentovaných členov tímu a odstrániť problémy skôr, ako sa situácia dostane na šikmú plochu.
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
  • Spokojní zamestnanci sú produktívni. Nie je to žiadna raketová veda. Udržanie motivácie a lojality zamestnancov závisí najmä od bonusov, primeraného voľna a prostredia bez drámy.
  • Ukážte im peniaze – konkurencieschopné platy sú nielen príjemné, ale aj skutočne dôležité. Ak platy nedosahujú normy v odvetví, oddelenie ľudských zdrojov musí zastupovať hlas rozumu.

Tajná zbraň na úspech v e-commerce sú ľudia. Či už balia krabice, alebo vytvárajú vašu stránku, každá pozícia sa počíta. A úlohou personálneho oddelenia je udržať tento rôznorodý tím v plnom nasadení. HR v e-commerce je o vytváraní prostredia, v ktorom kvitne kreativita, vládne efektivita a konečným výsledkom je vždy spokojnosť zákazníka.

Ak toto zvládnete, budete mať životaschopný digitálny ekosystém pripravený na vstup do e-commerce marketingového priestoru, nie len dobrý internetový obchod.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aká je budúcnosť HR v e-commerce? Postrehy ocenenej českej personalistky
16 min. čítanie

Aká je budúcnosť HR v e-commerce? Postrehy ocenenej českej personalistky

Petra Kubita Nulíčková patrí medzi najvýraznejšie osobnosti českej HR scény. Ako držiteľka ocenenia Recruiter of the Year 2019 a HR osobnosť podľa Klubu zamestnávateľov 2020 prináša do oblasti ľudských zdrojov jedinečnú kombináciu odbornosti a inovatívneho myslenia. Jej záber prekračuje tradičné hranice HR – aktívne sa venuje vzdelávaniu, publikovaniu a zdieľaniu know-how pod heslom #sharingiscaring. V […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Dôraz na starostlivosť o zamestnancov je pre firmy kľúčová
2 min. čítanie

Dôraz na starostlivosť o zamestnancov je pre firmy kľúčová

Firmy si v tomto rýchlom svete uvedomujú požiadavky zamestnancov na pohodu v práci. Podľa nedávnej štúdie spoločnosti MetLife je kultúra zameraná na starostlivosť veľmi dôležitá pre zvýšenie všeobecného šťastia a spokojnosti zamestnancov v práci. Skutočný záujem o zamestnancov v kancelárii aj mimo nej je na bedrách odborníkov na ľudské zdroje.

Redakcia Redakcia
Ako napísať pracovný inzerát, ktorý zachytí tých najlepších uchádzačov
5 min. čítanie

Ako napísať pracovný inzerát, ktorý zachytí tých najlepších uchádzačov

Zaujať uchádzačov o prácu nie je nič ľahké – a zvlášť takých, ktorí sa perfektne hodia na ponúkanú pozíciu aj do vašej firmy. Správne napísaný inzerát vám pritom môže celý proces značne uľahčiť, zefektívniť a ešte prilákať tých najlepších nových kolegov, s ktorými si budete ihneď rozumieť. Ako ho vytvoriť a na čo si dať […]

Zdeno Konečný Zdeno Konečný
Riaditeľ marketingovej agentúry Krejta