Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
4 min. čítanie

Týždenný sumár: Zalando odstránilo recenzie produktov, YouTube testuje nový formát TV reklám a predaj spoločnosti Packeta mieri do finále

Prinášame vám ďalší sumár noviniek zo svete ecommerce a retailu. Predaj spoločnosti Packeta mieri do finále. Zalando odstránilo zo svojej platformy recenzie produktov. GymBeam plánuje investovať 5 miliónov eur do automatizácie.

Týždenný sumár: Zalando odstránilo recenzie produktov, YouTube testuje nový formát TV reklám a predaj spoločnosti Packeta mieri do finále

Prehľad noviniek

Internetové trhovisko Zalando odstránilo zo svojej platformy recenzie produktov. Namiesto uverejnenia recenzie môžu teraz zákazníci odpovedať na dotazník o produkte uvedenom na stránke. Spoločnosť Zalando zatiaľ nevydala žiadne vyhlásenie, takže nie je jasné, či ide o dočasné alebo trvalé rozhodnutie. Môže ísť však o opatrenie proti falošným recenziám, ktoré sú bežným problémom. Európska komisia už v minulosti vyzvala online platformy, aby prijali opatrenia proti falošným recenziám.

zdroj: Depositphotos

YouTube testuje nový formát TV reklám. Bude ich menej, ale budú dlhšie. Spoločnosť uviedla, že ľudia denne sledujú viac ako 700 miliónov hodín YouTube obsahu len na televíznych obrazovkách. Inými slovami, pre spoločnosť je to dôležitý reklamný priestor. Nový formát reklám by sa mal viac priblížiť televíznej reklame a bude sa vysielať v niekoľko minútových blokoch.

Minulý týždeň sme v našom štúdiu privítali Braňa Macka z Ponyhouse. Hovorili sme o tom, ako predĺžiť životnosť online obsahu a vyťažiť z neho maximum? Vysvetlil nám pojem Content sausage aj to, ktorý obsah je vhodný na ďalšiu recykláciu. Ako z jedného článku na blog môže vzniknúť ebook, post na sociálne siete a ďalší zaujímavý obsah sa dozviete v našom rozhovore.

zdroj: Braňo Macko, Ponyhouse

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Zara berie predaj z druhej ruky vážne. Spoločnosť Inditex oznámila, že od štvrtka 7. septembra budú môcť Francúzi využívať službu Pre-Owned na nákup použitého oblečenia značky. Francúzsko bude druhým trhom, na ktorom španielsky predajca módy spustí svoj nový obchodný model, keďže už pôsobí v Spojenom kráľovstve. Šéfka predstavenstva sa zasadzuje za to, aby bol tento koncept do roku 2025 rozšírený na všetky kľúčové trhy spoločnosti.

Packeta zvyšuje hmotnostný limit pre zásielky doručované do Z–BOXov a na výdajné miesta až na 15 kg. Všetky typy zásielok, vrátane tých do 5 a 10 kg,  je cez Packetu možné zasielať okrem Slovenska aj do Českej republiky, Maďarska a Rumunska, vďaka čomu obchodníci získajú príležitosť rásť a osloviť nových zákazníkov zo zahraničia. Pre 15 kg zásielky platí rozmerový limit 60 x 50 x 40 cm a v rámci uvádzacej akcie budú do 31. 12. 2023 doručované za rovnakú sumu ako pri doterajšom limite do 10 kg, teda od 5,40 eur. 

zdroj: Packeta

Alza zaradila ďalší rýchlostný stupeň a vstupuje do nového akademického roka s niekoľkými novými predajňami. Počas letných prázdnin spoločnosť otvorila štyri kamenné predajne, dve na Slovensku, jednu v Českej republike a jednu v Maďarsku. Predajne sú otvorené 7 dní v týždni. Rozširovanie siete sa pre tento rok ani zďaleka nekončí, zákazníci sa môžu do konca roka tešiť na niekoľko ďalších predajní.

Spoločnosť GymBeam minulý týždeň oznámila dôležitý míľnik. V najbližších troch rokoch plánuje rozšírenie výrobnej kapacity z 1500 m2 na 7000 m2. Tento krok umožní vytvoriť ďalších 100 pracovných miest a investovať 5 miliónov eur do automatizácie. Ide o strategické rozhodnutie, ktoré je výsledkom neustáleho rastu spoločnosti a jej úspešného pôsobenia na pätnástich trhoch. 

Týždenný podcast UPdate

Rýchlovky:

Reťazec Macy’s nakupuje tovar navrhnutý spoločnosťou Gap a predáva ho výlučne vo svojich predajniach. Tovar určený pre Macy’s nebude dostupný inde. Ide o prvé partnerstvo medzi týmito dvoma spoločnosťami. 

Nórsky súd zamietol spoločnosti Meta Platforms žiadosť o pozastavenie pokuty, ktorú jej vymeral nórsky regulačný úrad za porušovanie pravidiel na ochranu osobných údajov. Meta musí od 14. augusta platiť pokutu milión nórskych korún denne. 

Spoločnosť Packeta zúžila skupinu záujemcov, ktorí postúpia do druhého kola. Do zoznamu uchádzačov sa dostali len subjekty, ktoré ponúkli aspoň 300 miliónov eur. Medzi hlavnými záujemcami majú byť Křetínský, PPF, Advent International alebo investičná skupina Cinven.

Platforma Allegro pozývala českých zákazníkov na svoju prvú zľavovú akciu Allegro Days a vytiahla zľavy do 40 %. Marketplace deklaroval, že všetky ceny sú v súlade s európskou smernicou “Omnibus”, ktorá zaručuje spravodlivé zľavy.

Rohlik.cz buduje strategické distribučné centrum v Ostrave.  Piate distribučné centrum otvorí koncom októbra tohto roku.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+