Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Zalando urobilo radikálny krok. Odstránilo všetky recenzie produktov

Internetové trhovisko Zalando odstránilo zo svojej platformy recenzie produktov. Namiesto uverejnenia recenzie môžu teraz zákazníci odpovedať na dotazník o informáciách o výrobku uvedených na stránke.

Zalando urobilo radikálny krok. Odstránilo všetky recenzie produktov

Recenzie produktov sú vo všeobecnosti dôležitou súčasťou európskeho ecommerce. Z minuloročného prieskumu napríklad vyplynulo, že najmenej 55 % Nemcov sa pri online nákupe rozhoduje na základe recenzií.

Falošné recenzie sú však bežným problémom. Európska komisia už v minulosti vyzvala online platformy, aby prijali opatrenia proti falošným recenziám.

Diskusia na sieti Linkedin

Spoločnosť Zalando sa prekvapivo rozhodla odstrániť zo svojej platformy všetky recenzie produktov. Odstránenie si všimlo niekoľko ecommerce odborníkov a začali diskutovať na sieti Linkedin. Samotná spoločnosť Zalando zatiaľ nevydala žiadne vyhlásenie, takže nie je jasné, či ide o dočasné alebo trvalé rozhodnutie.

V júli zaviedlo trhovisko funkciu merania postavy, ktorá má zákazníkom pomôcť nájsť správnu veľkosť. Rady vychádzajú z ich vlastných mier, ktoré sa uložia po vyhotovení dvoch fotografií. To má zákazníkom pomôcť nájsť správnu veľkosť na prvý pokus. Mohlo by to znamenať, že platforma chce otestovať, ktoré faktory ovplyvňujú jej mieru konverzie.

Prieskum namiesto recenzií

Na stránkach produktov už návštevníci nemôžu vidieť žiadne recenzie produktov. Platforma však stále ponúka informácie o produktoch. Pod týmito informáciami sa návštevníkom zobrazuje dotazník, v ktorom sú dotazovaní, či im poskytnuté informácie pomáhajú pri rozhodovaní o kúpe.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+