3 min. čítanie

Ako predĺžiť životnosť obsahu a vyťažiť z neho maximum? Content sausage (Braňo Macko, Ponyhouse)

Keď vytvoríte nejaký obsah, nemala by vaša práca končiť tým, že daný kúsok zavesíte na sociálne siete a budete čakať na zázraky. Content sausage je pojem z angličtiny a vo voľnom preklade znamená, že váš veľký obsah po publikovaní rozdelíte na malé kúsky a postupne distribuujete aj tie. Takto je omnoho vyššia šanca zasiahnuť celú cieľovú skupinu. Ako na to nám do štúdia Ecommerce Bridge prišiel porozprávať Braňo Macko z Ponyhouse.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

          • 01:41 Čo je to ten Content sausage?
          • 04:33 Aké obsahy má e-shop k dispozícii?
          • 07:15 Z akého obsahu sa dá veľa recyklovať?
          • 19:15 Koľko vás to celé bude stáť?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Čo je to ten Content sausage?

Nejde o odborný termín alebo niečo, čo by sami vymysleli v Ponyhouse. V skratke by sa to dalo definovať ako rozdelenie obsahu na menšie časti a ich následná distribúcia. Ako je napríklad tento rozhovor, čo práve sledujete. Aby sa jeho distribúcia nezastavila pár hodín po publikovaní, môže byť rozdelený do malých častí, úryvkov so zaujímavými informáciami, ktoré môžu slúžiť práve ako také “páročky” a byť distribuované aj dlho potom, čo je hlavný rozhovor vonku. Takto viete pripomínať kvalitný obsah, ktorý dal množstvo námahy a času pripraviť, aby nezapadol prachom.

Ide o vyťaženie maxima z už pripraveného obsahu. A nie je to len o tvorbe krátkeho obsahu z celku, ale taktiež aj dlhého obsahu z toho malého. Ako príklad by sa tu dalo uviesť napríklad blogový článok, z ktorého viete poskladaním obsahu spraviť krátky e-book, ktorý môže slúžiť ako návod pre zákazníkov. Preto treba už pri tvorbe obsahu premýšľať, ako by sa dal využiť na viacero spôsobov.

Keď pre klientov píšeme blogy, tak už v textovej verzii označujeme klientovi, že tieto dve vety pôjdu do postu na sociálnych sieťach. Alebo z tohto bude dobré spraviť určitý typ content sausagu. Každý ďalší nový obsah, ktorý vytváram, si viem uľahčiť tým, že si vyznačujem pasáže, ktoré chcem následne spracovať do iného obsahu.

Ľudia si často myslia, že po publikovaní obsahu vidí ich obsah celá skupina sledovateľov. Ale takto vôbec nie je. Ani pri rozkúskovaní danej publikácie nemusíte zasiahnuť úplne všetkých, ktorých by ste chceli. Preto nie je dobré myslieť na akési spamovanie, keďže to publikum si váš obsah môže nájsť na tretí, alebo až na piatykrát.

Ako má firma zvládať hejt na sociálnych sieťach? (Braňo Macko, Ponyhouse)

Koľko vás to celé bude stáť?

Zo začiatku to môže byť viac bolestivé a samozrejme stáť aj viac financií. Ale akonáhle si nastavíte procesy a pripravíte šablóny či zadania pre externého človeka, ten proces bude omnoho jednoduchší. V niektorých prípadoch to dokonca viete naučiť aj interného juniora, pretože skutočne nejde o nič extra náročné.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)
4 min. čítanie

Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing sa niekedy pozerá s prílišným rešpektom. Začneme ho robiť, až keď bude čas, alebo viac financií. Pritom by mal tvoriť jednu z kľúčových častí vášho marketingového mixu. A nie len tak posielanie náhodných ponúk. Personalizácia a segmentovanie publika môžu mať výrazný podiel na lepšom konverznom pomere. Ako by to mali robiť malé […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+