Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

GymBeam rozširuje výrobnú kapacitu. Plánuje investíciu vo výške 5 miliónov eur!

Spoločnosť GymBeam, dlhodobo uznávaný líder v oblasti elektronického obchodu v strednej a východnej Európe, oznamuje dôležitý míľnik na svojej ceste rastu a rozvoja, ktorým je rozšírenie výrobnej kapacity z 1500 m2 na 7000 m2. Toto strategické rozhodnutie je výsledkom neustáleho rastu spoločnosti a jej úspešného pôsobenia na pätnástich trhoch.

GymBeam rozširuje výrobnú kapacitu. Plánuje investíciu vo výške 5 miliónov eur!

Strategické rozhodnutie je výsledkom neustáleho rastu

Vďaka trvalému záväzku voči zákazníkom a vysokým štandardom kvality sa spoločnosti podarilo dosiahnuť vedúce postavenie na trhu elektronického obchodu. S cieľom poskytovať prémiové výrobky a uspokojiť rastúci dopyt svojich zákazníkov sa spoločnosť GymBeam rozhodla investovať do rozšírenia svojej výrobnej kapacity. “Naše rozhodnutie zvýšiť výrobnú kapacitu z 1 500 m2 na 7 000 m2 je dôkazom nášho silného záväzku voči zákazníkom. Chceme byť schopní lepšie reagovať na potreby zákazníkov a poskytovať ešte širší sortiment výživových doplnkov a výrobkov najvyššej kvality,” hovorí Dalibor Cicman, generálny riaditeľ spoločnosti GymBeam.

Toto rozhodnutie bude mať pozitívny vplyv aj na miestne hospodárstvo, keďže spoločnosť plánuje vytvoriť približne 100 nových pracovných miest a investovať do moderných výrobných technológií. Spoločnosť GymBeam očakáva, že tento krok bude znamenať ďalší rast a posilnenie pozície spoločnosti v oblasti elektronického obchodu.

“Pred dvoma rokmi sme nemali žiadne výrobné kapacity. Okrem investícií do nových priestorov a vytvorenia viac ako 100 nových pracovných miest máme na najbližšie tri roky veľké plány. Tieto priestory by sme chceli vybaviť najmodernejšími výrobnými linkami na trhu s najvyššou možnou úrovňou automatizácie, čím by sme zvýšili našu priemernú maržu. Hoci sme pôvodne začínali ako technologická spoločnosť, dnes sa len v Košiciach môžeme pochváliť viac ako 17 000 m2 skladových priestorov, ktoré spravujeme takmer výlučne pomocou vlastných softvérových riešení. To nám umožňuje rýchlo rásť aj v takom statickom odvetví, akým je logistika. Veríme, že tento krok ešte viac posilní našu kontrolu nad dodávateľským reťazcom a prinesie našim zákazníkom ešte kvalitnejšie a unikátnejšie produkty bez zvýšenia nákladov,” hovorí Dalibor Cicman.

Týždenný podcast UPdate

V novom výrobnom závode plánuje spoločnosť GymBeam zriadiť tri poschodia určené na výrobné linky na výrobu tabliet, kapsúl a prášku. Počas nasledujúcich troch rokov plánuje spoločnosť investovať do nového výrobného závodu 5 miliónov EUR, ktoré budú financované výlučne zo zisku spoločnosti. Spoločnosť očakáva, že vďaka rozšíreniu výrobnej kapacity bude môcť vyrábať ešte kvalitnejšie výrobky a zvýšiť efektívnosť výroby prostredníctvom automatizácie. Toto rozšírenie umožní spoločnosti vyrábať viac ako 50 % všetkých výrobkov ponúkaných v jej portfóliu.

Spoločnosť GymBeam zdôrazňuje, že tento významný rast a rozšírenie výroby dosiahla bez použitia štátnych dotácií alebo verejných prostriedkov. Súčasné rozšírenie je výsledkom ich úspechu a záväzku voči kvalite, inováciám a zákazníkom. Finančná stabilita umožnila spoločnosti zaviesť vysoko inovatívne postupy a investovať do zlepšovania výrobkov.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?
3 min. čítanie

Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?

Mall.sk prechádza zásadnou zmenou. 31. marca 2025 prestane fungovať ako samostatná platforma a jeho ponuka sa presunie na Allegro. Tento krok je súčasťou širšej stratégie konsolidácie technologických platforiem v rámci skupiny Allegro. Pre obchodníkov a zákazníkov to prináša viaceré zmeny, ktoré môžu ovplyvniť konkurenciu na slovenskom e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+