3 min. čítanie

GymBeam rozširuje výrobnú kapacitu. Plánuje investíciu vo výške 5 miliónov eur!

Spoločnosť GymBeam, dlhodobo uznávaný líder v oblasti elektronického obchodu v strednej a východnej Európe, oznamuje dôležitý míľnik na svojej ceste rastu a rozvoja, ktorým je rozšírenie výrobnej kapacity z 1500 m2 na 7000 m2. Toto strategické rozhodnutie je výsledkom neustáleho rastu spoločnosti a jej úspešného pôsobenia na pätnástich trhoch.

GymBeam rozširuje výrobnú kapacitu. Plánuje investíciu vo výške 5 miliónov eur!

Strategické rozhodnutie je výsledkom neustáleho rastu

Vďaka trvalému záväzku voči zákazníkom a vysokým štandardom kvality sa spoločnosti podarilo dosiahnuť vedúce postavenie na trhu elektronického obchodu. S cieľom poskytovať prémiové výrobky a uspokojiť rastúci dopyt svojich zákazníkov sa spoločnosť GymBeam rozhodla investovať do rozšírenia svojej výrobnej kapacity. „Naše rozhodnutie zvýšiť výrobnú kapacitu z 1 500 m2 na 7 000 m2 je dôkazom nášho silného záväzku voči zákazníkom. Chceme byť schopní lepšie reagovať na potreby zákazníkov a poskytovať ešte širší sortiment výživových doplnkov a výrobkov najvyššej kvality,“ hovorí Dalibor Cicman, generálny riaditeľ spoločnosti GymBeam.

Toto rozhodnutie bude mať pozitívny vplyv aj na miestne hospodárstvo, keďže spoločnosť plánuje vytvoriť približne 100 nových pracovných miest a investovať do moderných výrobných technológií. Spoločnosť GymBeam očakáva, že tento krok bude znamenať ďalší rast a posilnenie pozície spoločnosti v oblasti elektronického obchodu.

„Pred dvoma rokmi sme nemali žiadne výrobné kapacity. Okrem investícií do nových priestorov a vytvorenia viac ako 100 nových pracovných miest máme na najbližšie tri roky veľké plány. Tieto priestory by sme chceli vybaviť najmodernejšími výrobnými linkami na trhu s najvyššou možnou úrovňou automatizácie, čím by sme zvýšili našu priemernú maržu. Hoci sme pôvodne začínali ako technologická spoločnosť, dnes sa len v Košiciach môžeme pochváliť viac ako 17 000 m2 skladových priestorov, ktoré spravujeme takmer výlučne pomocou vlastných softvérových riešení. To nám umožňuje rýchlo rásť aj v takom statickom odvetví, akým je logistika. Veríme, že tento krok ešte viac posilní našu kontrolu nad dodávateľským reťazcom a prinesie našim zákazníkom ešte kvalitnejšie a unikátnejšie produkty bez zvýšenia nákladov,“ hovorí Dalibor Cicman.

Týždenný podcast UPdate

V novom výrobnom závode plánuje spoločnosť GymBeam zriadiť tri poschodia určené na výrobné linky na výrobu tabliet, kapsúl a prášku. Počas nasledujúcich troch rokov plánuje spoločnosť investovať do nového výrobného závodu 5 miliónov EUR, ktoré budú financované výlučne zo zisku spoločnosti. Spoločnosť očakáva, že vďaka rozšíreniu výrobnej kapacity bude môcť vyrábať ešte kvalitnejšie výrobky a zvýšiť efektívnosť výroby prostredníctvom automatizácie. Toto rozšírenie umožní spoločnosti vyrábať viac ako 50 % všetkých výrobkov ponúkaných v jej portfóliu.

Spoločnosť GymBeam zdôrazňuje, že tento významný rast a rozšírenie výroby dosiahla bez použitia štátnych dotácií alebo verejných prostriedkov. Súčasné rozšírenie je výsledkom ich úspechu a záväzku voči kvalite, inováciám a zákazníkom. Finančná stabilita umožnila spoločnosti zaviesť vysoko inovatívne postupy a investovať do zlepšovania výrobkov.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+