Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

YouTube testuje nový formát TV reklám. Bude ich menej, ale budú dlhšie

Google testuje nový spôsob zobrazovania reklám v aplikácii YouTube pre televízory.

YouTube testuje nový formát TV reklám. Bude ich menej, ale budú dlhšie

YouTube chce testovať reklamné bloky

Google testuje nový spôsob zobrazovania reklám v aplikácii YouTube pre televízory. Používatelia môžu očakávať menej reklám, ale reklamné bloky budú dlhšie. Spoločnosť uviedla, že experimentuje s týmto formátom reklám pre lepší zážitok zo sledovania dlhého obsahu – takmer ako tradičná reklamná prestávka počas lineárneho televízneho programu.

YouTube sa zároveň snaží na TV aktualizovať aj časovač reklám, aby lepšie zobrazoval zostávajúci čas do konca reklamnej prestávky. V súčasnosti YouTube zobrazuje dĺžku konkrétnej reklamy spolu so zástupným nápisom “Reklama 1 z 2”, z čoho nie je jasné, ako dlho bude prestávka trvať. Spoločnosť uviedla, že tento nový časovač, ktorý sa zameriava na celkový čas reklamnej prestávky, začne testovať “čoskoro”.

Týždenný podcast UPdate

Dôležitý reklamný priestor

Začiatkom tohto roka začala spoločnosť YouTube prinášať 30-sekundové TV reklamy bez možnosti preskočenia. V najnovšom oznámení spoločnosť uviedla, že ľudia denne sledujú viac ako 700 miliónov hodín obsahu YouTube na televíznych obrazovkách. Inými slovami, pre spoločnosť je to dôležitý reklamný priestor.

Spoločnosť Google neexperimentuje len s reklamami YouTube na televízoroch. Spoločnosť vo štvrtok oznámila, že od novembra odstráni tvorcom niektoré ovládacie prvky reklám. Tvorcovia môžu reklamy len zapnúť alebo vypnúť, ale o formáte bude rozhodovať vlastný systém YouTube. Získajú aj ovládacie prvky na manuálne vkladanie reklám do živého vysielania.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+