Prehľad noviniek
Ak máte radi simulačné hry startup Robin Games prichádza s dizajnérskou novinkou PLAYHOUSE. Ten zaujal investorov nielen svojou technológiou, ale aj spojením gamingu a nakupovania. Okrem toho, že si vytvoríte vlastný originálny dizajn miestností, môžete si kúsky z hry PLAYHOUSE zároveň kúpiť. Spoločnosť totiž spolupracuje s reálnymi nábytkárskymi značkami, takže ponúka aj 6000 kusov nábytku od viac ako 100 značiek. Hráči tak majú možnosť rozmanitého výberu a jediným klikom sa dostanú na web predajcu, kde svoju fantáziu premenia na realitu.
Zhovárali sme sa s Marekom Valašíkom, marketingovým riaditeľom spoločnosti Kontentino. Táto spoločnosť sa zaoberá správou sociálnych sietí a ponúka skutočne užitočné služby pre podnikateľov rôzneho druhu, špeciálne pre e-shopy. V tomto rozhovore nám porozprával, ako vidí súčasnosť či budúcnosť content marketingu a jednoducho vysvetlil, ako Kontentino funguje. Ak by ste chceli vedieť prečo Facebook nepovažuje za ideálny marketingový kanál pre eshopy, pozrite si rozhovor “Sociálne siete sú dôležité pre eshopy.”
Viete, čo všetko sa deje s vašimi osobnými údajmi po odoslaní platby? Naďa Csillagová z Besteronu vnáša svetlo do procesu spracovania platieb. V prvom rade poukazuje na dôležitý výber vhodného riešenia, ktoré zapasuje potrebám nielen obchodníka, ale tiež potrebám zákazníka. Aká je dôležitosť vhodnej platobnej brány, čo je to tokenizácia a prečo by ju eshopy mali využívať. Prečítajte si článok Proces spracovania platby krok po kroku.
Počuli ste o holandskej platforme New Returns? Tento marketplace stavil na udržateľnosť a namiesto nového tovaru predáva výhradne tovar vrátený zákazníkmi. Väčšina výrobkov na tejto platforme bola vrátená z dôvodu porušeného obalu alebo poškriabania. Niektoré produkty boli jednoducho vrátené preto, že neboli tým, čo zákazník očakával. Každopádne v Holandsku sa spoločnosť New Returns teší veľkej popularite a tento rok si to namierila do Nemecka a Francúzska.
E-shop INSPIO s originálnymi domácimi dekoráciami pôsobí na viac ako dvadsiatich trhoch Európy. Napriek tomu, že v tomto segmente to nie je celkom jednoduché, majú miliónové obraty a neustále rastú. CEO spoločnosti, Slávka Kollárová, nám porozprávala, aké to je riadiť obchod na toľkých zahraničných trhoch. Štefan Polgári tiež zisťoval akým spôsobom Slávka sleduje konkurenciu, v ktorej krajine sa eshopu darí najviac aj to, či niekedy uvažovali nad externým investorom. Nenechajte si ujsť rozhovor “Predaj dekorácií za 2,8 milióna eur ročne”.
Spoločnosť Hermione People and Brands, ktorá prevádzkuje francúzsky GAP sa rozhodla vstúpiť na trh elektronického obchodu a otvára eshop. Gap už od pandémie čelí finančným ťažkostiam a zaznamenáva obrovské straty. Minulý rok sa spoločnosť rozhodla opustiť európsky trh, zatvorila už viac ako 200 predajní a odovzdala kontrolu nad talianskym a francúzskym trhom tretím stranám. Ecommerce vo Francúzsku zažíva pozitívne obdobie a preto je rozhodnutie Hermione People and Brands predávať online logickým krokom. Francúzski zákazníci môžu navštíviť stránku gap-france.fr, kde majú prístup ku všetkým kolekciám kultovej značky GAP.
Poslednú tému uzatvára Ivana Hornáčková Cibulková z Etargetu. Tá sa tentokrát venovala téme ako zvýšiť efektivitu Brand Awareness inovatívnym spôsobom. Ak chcete vybudovať povedomie o vašej značke začnite dobrým plánom rozvoja. Ivana vysvetľuje, čo by mal taký plán obsahovať, ako dopadol prieskum Etargetu a Neuromarketingového laboratória z FMK UCM v Trnave a dozviete sa ako ľudský mozog reaguje na interaktívnu reklamu.
Ak sme vás dnes navnadili, nezabudnite odoberať náš newsletter a dozviete sa mnoho zaujímavých a užitočných informácií. Sme na konci, ak sa Vám tento súhrn noviniek z ecommerce páčil, budeme veľmi vďační, keď ho budete zdieľať aj medzi svojich známych.