Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
4 min. čítanie

Týždenný sumár Ecommerce Bridge

Tentokrát sa v rámci noviniek z ecommerce budeme venovať holandskému marketplace New Returns,  povieme si o procese spracovania platieb a máme za sebou aj dva rozhovory. S Marekom Valášikom, marketingovým šéfom spoločnosti Kontentino a Slávkou Kollárovou, CEO eshopu Inspio.  Celé rozhovory, ako aj viac info o každej téme nájdete na webe ecommercebridge.sk

Týždenný sumár Ecommerce Bridge

Prehľad noviniek

Ak máte radi simulačné hry startup Robin Games prichádza s dizajnérskou novinkou PLAYHOUSE. Ten zaujal investorov nielen svojou technológiou, ale aj spojením gamingu a nakupovania. Okrem toho, že si vytvoríte vlastný originálny dizajn miestností, môžete si kúsky z hry PLAYHOUSE zároveň kúpiť. Spoločnosť totiž spolupracuje s reálnymi nábytkárskymi značkami, takže ponúka aj 6000 kusov nábytku od viac ako 100 značiek. Hráči tak majú možnosť rozmanitého výberu a jediným klikom sa dostanú na web predajcu, kde svoju fantáziu premenia na realitu.

Zhovárali sme sa s Marekom Valašíkom, marketingovým riaditeľom spoločnosti Kontentino. Táto spoločnosť sa zaoberá správou sociálnych sietí a ponúka skutočne užitočné služby pre podnikateľov rôzneho druhu, špeciálne pre e-shopy. V tomto rozhovore nám porozprával, ako vidí súčasnosť či budúcnosť content marketingu a jednoducho vysvetlil, ako Kontentino funguje. Ak by ste chceli vedieť prečo Facebook nepovažuje za ideálny marketingový kanál pre eshopy, pozrite si rozhovor “Sociálne siete sú dôležité pre eshopy.”

zdroj: Valašík, Kontentino

Viete, čo všetko sa deje s vašimi osobnými údajmi po odoslaní platby? Naďa Csillagová z Besteronu vnáša svetlo do procesu spracovania platieb. V prvom rade poukazuje na dôležitý výber vhodného riešenia, ktoré zapasuje potrebám nielen obchodníka, ale tiež potrebám zákazníka. Aká je dôležitosť vhodnej platobnej brány, čo je to tokenizácia a prečo by ju eshopy mali využívať. Prečítajte si článok Proces spracovania platby krok po kroku.

Počuli ste o holandskej platforme New Returns? Tento marketplace stavil na udržateľnosť a namiesto nového tovaru predáva výhradne tovar vrátený zákazníkmi.  Väčšina výrobkov na tejto platforme bola vrátená z dôvodu porušeného obalu alebo poškriabania. Niektoré produkty boli jednoducho vrátené preto, že neboli tým, čo zákazník očakával. Každopádne v  Holandsku sa spoločnosť New Returns teší veľkej popularite a tento rok si to namierila do Nemecka a Francúzska.

zdroj: New Returns

E-shop INSPIO s originálnymi domácimi dekoráciami pôsobí na viac ako dvadsiatich trhoch Európy. Napriek tomu, že v tomto segmente to nie je celkom jednoduché, majú miliónové obraty a neustále rastú. CEO spoločnosti, Slávka Kollárová, nám porozprávala, aké to je riadiť obchod na toľkých zahraničných trhoch. Štefan Polgári tiež zisťoval akým spôsobom Slávka sleduje konkurenciu, v ktorej krajine sa eshopu darí najviac aj to, či niekedy uvažovali nad externým investorom. Nenechajte si ujsť rozhovor  “Predaj dekorácií za 2,8 milióna eur ročne”.

Spoločnosť Hermione People and Brands, ktorá prevádzkuje francúzsky GAP sa rozhodla vstúpiť na trh elektronického obchodu a otvára eshop. Gap už od pandémie čelí finančným ťažkostiam a zaznamenáva obrovské straty. Minulý rok sa spoločnosť rozhodla opustiť európsky trh, zatvorila už viac ako 200 predajní a odovzdala kontrolu nad talianskym a francúzskym trhom tretím stranám. Ecommerce vo Francúzsku zažíva pozitívne obdobie a preto je rozhodnutie Hermione People and Brands predávať online logickým krokom. Francúzski zákazníci môžu navštíviť stránku gap-france.fr, kde majú prístup ku všetkým kolekciám kultovej značky GAP. 

Poslednú tému uzatvára Ivana Hornáčková Cibulková z Etargetu. Tá sa tentokrát venovala téme ako zvýšiť efektivitu Brand Awareness inovatívnym spôsobom. Ak chcete vybudovať povedomie o vašej značke začnite dobrým plánom rozvoja. Ivana vysvetľuje, čo by mal taký plán obsahovať, ako dopadol prieskum Etargetu a Neuromarketingového laboratória z FMK UCM v Trnave a dozviete sa ako ľudský mozog reaguje na interaktívnu reklamu. 

Ak sme vás dnes navnadili, nezabudnite odoberať náš newsletter a dozviete sa mnoho zaujímavých a užitočných informácií. Sme na konci, ak sa Vám tento súhrn noviniek z ecommerce páčil, budeme veľmi vďační, keď ho budete zdieľať aj medzi svojich známych. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+