2 min. čítanie

Hrajte sa na dizajnérov a zároveň nakupujte. Robin Games prichádza s PLAYHOUSE

Startup Robin Games oslovil investorov a našiel dieru na gamingovom trhu. Cieľom tohto startupu je z hier vytvoriť zážitky na sofistikovanejšej a štýlovejšej úrovni - niečo, čo viac zodpovedá obsahu, ktorý zvyčajne nájdete v lifestylovom časopise alebo na profile influencera na Instagrame. Dnes tento startup vydáva svoj prvý titul uvedením mobilnej hry PLAYHOUSE. Tá spája hranie aj nakupovanie do jedného zážitku.

Hrajte sa na dizajnérov a zároveň nakupujte. Robin Games prichádza s PLAYHOUSE

Interiérový dizajn patrí medzi obľúbený subžáner simulačných hier

PLAYHOUSE je simulačná hra dizajnérskeho typu na spôsob “urob si sám”. Hráčom umožňuje premiestňovať nábytok a skrze množstvo prvkov vytvárať originálny vzhľad miestností. To, ale to nie je dôvod prečo je aplikácia výnimočná. Nakoniec, žáner interiérového dizajnu patrí medzi populárny subžáner v rámci kategórie simulačných hier, kde sa nachádzajú konkurenti ako Redecor od Playtika, Decor Life – Home Design Game od SayGames a Design Home od Crowdstar: V rebríčkoch Top Charts možno nájsť aj ďalšie produkty. PLAYHOUSE sa od konkurencie odlišuje svojou technológiou a predovšetkým partnerstvami.

Spoločnosť spolupracuje s reálnymi nábytkárskymi značkami, aby sa predmety v hre dali nakupovať v reálnom živote.

V hre sa nachádzajú tisíce kusov nábytku

Predstavte si, že staviate dom alebo sa sťahujete. Jednotlivé kusy nábytku môžete otáčať, meniť ich veľkosť alebo dokonca vrstviť na seba jednotlivé predmety. Vytvoríte si tak budúci vzhľad izieb, a čo je zaujímavejšie, rovnaké produkty si môžete priamo na webstránkach značiek kúpiť. PLAYHOUSE ponúka možnosti nakupovania, ktoré hráčov spájajú so značkami, ako sú Arhaus, Article, 1stDibs, Chairish, One Kings Lane, ABC Carpet & Home, Jenni Kayne, Society6, Bloomscape, Room & Board a Lulu & Georgia a ďalšie. Inými slovami, cieľom hry nie je len poskytnúť kreatívny priestor pre fanúšikov umenia a interiérového dizajnu, ale aj podporiť objavovanie nového nábytku a dekorácií.

Spoločnosť Robin Games tvrdí, že v aplikácií sa nachádza viac ako 6 000 kusov skutočného nábytku a dekorácií od viac ako 100 značiek. Hráči tak majú možnosť rozmanitého výberu a jediným klikom sa dostanú na web predajcu, kde svoju fantáziu premenia na realitu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?
3 min. čítanie

Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?

Instagram oficiálne predstavil Edits – svoju vlastnú aplikáciu na úpravu videí. Ocenia ju najmä tvorcovia obsahu a malé značky, ktoré chcú škálovať svoju videoprodukciu. Ide o priamu odpoveď na obľúbený nástroj CapCut, ktorý spadá pod ByteDance. V čom sa tieto aplikácie líšia a aký potenciál majú pre e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!
3 min. čítanie

Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!

Optimalizácia pre vyhľadávače sa neustále vyvíja – a rok 2025 nie je výnimkou. Zatiaľ čo ceny za kliky v PPC kampaniach rastú a zisky z nich klesajú, SEO ostáva kanálom, ktorý môže prinášať dlhodobé výsledky pri nižších nákladoch. Nie je to však automatické – vyžaduje si znalosť aktuálnych trendov, schopnosť reagovať na zmeny algoritmov a […]

Michal Král Michal Král
E-commerce konzultant, Eshopový kráľ
Prečítať článok
Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch

Internetové nákupy na Slovensku napriek rozbehnutej konsolidácii narástli aj v prvom kvartáli tohto roka o +3 %. Je to síce nižší rast ako v poslednom kvartáli minulého roka, keď sme zaznamenali nárast až +6 %, avšak potvrdilo sa, že slovenský e-commerce naďalej rastie. Darilo sa najmä každodenným produktom v kategóriách drogéria a potraviny. A čo […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+