Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Spoločnosť GAP France bude predávať online. Značka čelí finančným ťažkostiam

Spoločnosť Hermione People and Brands, ktorá prevádzkuje francúzsky GAP sa rozhodla vstúpiť na trh elektronického obchodu a otvára eshop.

Spoločnosť GAP France bude predávať online. Značka čelí finančným ťažkostiam

Francúzski zákazníci môžu teraz navštíviť stránku gap-france.fr, kde majú prístup ku všetkým kolekciám značky GAP. Vybrané produkty budú dostupné iba online. Spoločnosť na webe avizuje popredajný servis, bezplatné vrátenie tovaru a doručenie zdarma pri nákupe nad 60 EUR. Vo Francúzsku sa nachádza 22 kamenných predajní a GAP v krajine pôsobí od roku 1994.

Spoločnosť čelí finančným ťažkostiam

Spoločnosť GAP má celosvetové finančné problémy. V druhom štvrťroku tohto roka sa spoločnosti nedarilo, keď vykázala čistú stratu vo výške 49 miliónov USD a 8% pokles tržieb (na 3,86 miliardy USD) v porovnaní s minulým rokom. Online predaj sa v porovnaní s minulým rokom znížil o 6 %. Podľa finančnej riaditeľky Katriny O’Connellovej, ako uviedla CNBC, v rámci úsilia o úsporu peňazí spoločnosť plánuje v tomto roku otvoriť menej obchodov Old Navy.  

V júli 2022 rezignovala generálna riaditeľka spoločnosti GAP Sonia Syngalová, keďže spoločnosť mala problémy aj v prvom štvrťroku. V porovnaní s minulým rokom jej čisté tržby klesli o 13 %. Dočasným generálnym riaditeľom sa stal riaditeľ Bob Martin.

Spoločnosť Hermione People and Brands riadi činnosť spoločnosti GAP vo Francúzsku od roku 2021, potom ako sa spoločnosť v rámci plánu “2023 Power Plan” na oživenie spoločnosti z Európy stiahla. Tento krok zahŕňal zatvorenie 81 predajní spoločnosti GAP v Spojenom kráľovstve a Írsku a odovzdanie kontroly nad činnosťou tretím stranám v Taliansku a Francúzsku.

Pandémia značku tvrdo zasiahla, pričom v priebehu roka 2020 sa nadobro zatvorilo 204 predajní. Spoločnosť tiež znížila počet zamestnancov, zatvorila svoju značku Hill City a predala značky Intermix a Janie & Jack.

Elektronický obchod vo Francúzsku

Z údajov štatistického portálu Statista vyplýva, že francúzsky trh elektronického obchodu s kozmetikou a módou mal v roku 2021 hodnotu približne 22 miliárd USD. Celkovo francúzsky trh elektronického obchodu v roku 2021 dosiahol tržby vo výške 66,9 miliardy USD a v porovnaní s predchádzajúcim rokom vzrástol o 14 %. Z údajov digitálnej marketingovej agentúry Gaasly vyplýva, že v súčasnosti nakupuje online približne 41,6 milióna Francúzov. Spoločnosť Gaasly tiež poukazuje na údaje spoločnosti JP Morgan, ktoré ukazujú rastúci význam mobilného obchodu pri online nakupovaní, pričom “m-obchod” tvorí približne 40 % všetkého elektronického obchodu vo Francúzsku. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára
1 min. čítanie

Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára

Dňa 15. januára spúšťa spoločnosť SK-NIC druhé kolo aukcií 1- a 2-znakových .sk domén! Domény ako a.sk, 1.sk alebo bb.sk už majú majiteľa po prvom kole. 0.sk, x.sk, at.sk a ďalšie však ešte zostávajú v hre do ďalších aukcií. Pozrite si zoznam domén, z ktorých budeme vyberať v najbližšom kole.  Nezmeškajte príležitosť byť majiteľom unikátnej […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch korekcie znovu narástli, a to o výrazných +6 %. Kľúčový posledný kvartál dosiahol dokonca rast až +7 %, čo potvrdilo predvianočné dohady, že Slováci nebudú na Vianociach šetriť. Prekvapivým skokanom roka sú solárne zostavy, ktoré medziročne narástli o neuveriteľných +1137 %. Kam sa uberal slovenský e-commerce  v roku […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+