2 min. čítanie

Marketplace, ktorý predáva vrátený tovar. New Returns expanduje

Holandská platforma New Returns, ktorá na domácom trhu pôsobí pod názvom 2dekansje.com, v rozpätí piatich mesiacov druhýkrát rozširuje svoje medzinárodné pôsobenie. Do Francúzska prichádza s obchodným názvom 2echoix.fr. V marci tohto roka spustila spoločnosť nemecký portál bwareshop.de. 

Marketplace, ktorý predáva vrátený tovar. New Returns expanduje

Spojenie udržateľnosti a online biznisu

New Returns je holandský marketplace, na ktorom môžu predajcovia a značky predávať svoj vrátený tovar a zvyšné zásoby. Väčšina výrobkov na tejto platforme bola vrátená z dôvodu porušeného obalu alebo poškriabania. Niektoré výrobky však boli vrátené jednoducho preto, že neboli tým, čo zákazník očakával.

Platforma sa rozdhodla predávať produkty udržateľnejším spôsobom. Namiesto výroby nových produktov predáva tie vrátené. Tie samozrejme prechádzajú kontrolou a následne sa na trhovisku predávajú za zvýhodnené ceny. 

Medzinárodná expanzia

Platforma bola založená v roku 2018 a jej rast potvrdzuje aj fakt, že sa spoločnosť nedávno sťahovala do veľkorysejších priestorov. V marci tohto roku spustila aj svoju nemeckú webovú stránku pod obchodným názvom bwareshop.de. Teraz spustila aj tú francúzsku s názvom 2echoix.fr.

„Chceme naďalej rozširovať náš jedinečný koncept tým, že budeme pokračovať v angažovanosti a dôvere tímu, rôznych maloobchodníkov a dodávateľov na francúzskom trhu,“ povedal spoluzakladateľ Enri Meijers. „Dopyt po vrátenom tovare sa prudko zvýšil. Popularita našej platformy prekonáva očakávania.“

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
5 min. čítanie

AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max

Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov
2 min. čítanie

EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov

Každý deň prúdi do Európy 12 miliónov malých balíkov z online obchodov mimo EÚ. Väčšina z nich je zámerne podhodnotená, aby sa vyhli daniam a mnohé obsahujú nebezpečné výrobky. Do hry teraz vstupuje Európsky parlament s návrhmi, ktoré by mohli zásadne ovplyvniť spôsob, akým nakupujeme online.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe
14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku
3 min. čítanie

14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku

Slovensko je známe svojou láskou ku kvalitnej káve a jednou z najvýraznejších značiek na tomto trhu je pražiareň kávy COFFEEIN, ktorá už 14 rokov prináša svojim zákazníkom to najlepšie z celého sveta. Za ich úspechom stojí nielen vášeň pre kávu, ale aj neustála snaha o vzdelávanie trhu a osobné návštevy farmárov v krajinách, kde sa […]

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein