2 min. čítanie

Marketplace, ktorý predáva vrátený tovar. New Returns expanduje

Holandská platforma New Returns, ktorá na domácom trhu pôsobí pod názvom 2dekansje.com, v rozpätí piatich mesiacov druhýkrát rozširuje svoje medzinárodné pôsobenie. Do Francúzska prichádza s obchodným názvom 2echoix.fr. V marci tohto roka spustila spoločnosť nemecký portál bwareshop.de. 

Marketplace, ktorý predáva vrátený tovar. New Returns expanduje

Spojenie udržateľnosti a online biznisu

New Returns je holandský marketplace, na ktorom môžu predajcovia a značky predávať svoj vrátený tovar a zvyšné zásoby. Väčšina výrobkov na tejto platforme bola vrátená z dôvodu porušeného obalu alebo poškriabania. Niektoré výrobky však boli vrátené jednoducho preto, že neboli tým, čo zákazník očakával.

Platforma sa rozdhodla predávať produkty udržateľnejším spôsobom. Namiesto výroby nových produktov predáva tie vrátené. Tie samozrejme prechádzajú kontrolou a následne sa na trhovisku predávajú za zvýhodnené ceny. 

Medzinárodná expanzia

Platforma bola založená v roku 2018 a jej rast potvrdzuje aj fakt, že sa spoločnosť nedávno sťahovala do veľkorysejších priestorov. V marci tohto roku spustila aj svoju nemeckú webovú stránku pod obchodným názvom bwareshop.de. Teraz spustila aj tú francúzsku s názvom 2echoix.fr.

“Chceme naďalej rozširovať náš jedinečný koncept tým, že budeme pokračovať v angažovanosti a dôvere tímu, rôznych maloobchodníkov a dodávateľov na francúzskom trhu,” povedal spoluzakladateľ Enri Meijers. “Dopyt po vrátenom tovare sa prudko zvýšil. Popularita našej platformy prekonáva očakávania.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+