|
1 min. čítanie

Predaj dekorácií za 2,8 milióna eur ročne na 15 trhoch (Slávka Kollárová, INSPIO)

E-shop INSPIO s originálnymi domácimi dekoráciami pôsobí už na viac ako dvadsiatich trhoch Európy. Napriek tomu, že v ich segmente to nie je celkom jednoduché, majú miliónové obraty a neustále rastú. CEO spoločnosti, Slávka Kollárová, nám porozprávala, aké to je riadiť obchod na toľkých zahraničných trhoch.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Predaj dekorácií za 2,8 milióna eur ročne na 15 trhoch (Slávka Kollárová, INSPIO)

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:19 Ako sa darí segmentu „home decor“ v roku 2022?
  • 03:19 Akým spôsobom Slávka sleduje konkurenciu?
  • 05:02 Podľa čoho sa dá orientovať v pozíciách na trhu?
  • 08:33 V ktorej krajine sa e-shopu INSPIO najviac darí?
  • 09:11 Prečo sa INSPIO rozhodlo pre vlastnú výrobu?
  • 12:41 V čom im výroba vlastných produktov najviac pomáha?
  • 15:51 Ako sa starajú o zákazníkov a marketing na toľkých rôznych trhoch?
  • 22:15 Uvažovali niekedy nad externým investorom?
  • 24:09 Vysvetlenie: Aký je význam Business Intelligence?
  • 30:28 Využíva INSPIO marketplaces?
  • 34:06 Prečo Slávka zvykne zverejňovať interné dáta z firmy?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť „weby pre klientov“ je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby „popadali“. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii „IT project Manager“, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho „mikromanažmentu“. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 „Done is better than perfect“ 👍 „Nestrelíš, nedáš gól“ 👍 „Aj pád na hubu je krok vpred“ 👍 „Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať“ Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do „strieľania“ a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako pracovať s nahnevaným zákazníkom? Takto to robia v Alze… (Eva Šípková, Alza CZ)
6 min. čítanie

Ako pracovať s nahnevaným zákazníkom? Takto to robia v Alze… (Eva Šípková, Alza CZ)

Ako sa buduje logistika, ktorá zvládne doručiť balík do Alza Boxu aj do Medzilaboriec ešte pred svitaním? Prečo firma neponúka výber dopravcu, ako reaguje na nespokojných zákazníkov a čo všetko musela zmeniť, aby mohla verejne sľúbiť „do polnoci objednáš, ráno máš.“ Nechýbajú zákulisné postrehy, reálne fuckupy ani prekvapivé inovácie, ktoré vznikli priamo na baliacej linke. […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025
7 min. čítanie

TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy vo WhatsAppe, TikTok mení hru v predaji cez video, Facebook zlučuje videá do Reels, Pinterest redefinuje, ako hľadáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má čo povedať aj v oblasti reklamy. Tento diel Mudrovačky je nabitý praktickými tipmi a trendami, ktoré vám pomôžu nestratiť sa v online priestore, v ktorom denne vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge