3 min. čítanie

10 výziev k akcii (CTA), ktoré zvýšia vaše konverzie

Poznáte ten pocit, keď si čítate zaujímavý článok, pozriete si pútavý obrázok, prejdete všetkým obsahom a... necháte za sebou len tichú prehliadku? Toto je bežná realita na dnešnom webe, kde nás bombardujú informáciami. Ale čo keby to mohlo byť inak? Čo keby sme dokázali premeniť pasívnych návštevníkov na aktívnych účastníkov?

10 výziev k akcii (CTA), ktoré zvýšia vaše konverzie

Odpoveďou je kreatívna výzva k akcii (CTA). Táto zdanlivo jednoduchá fráza je kľúčom k premene prehliadania na konverziu – či už ide o prihlásenie na odber, rezerváciu schôdzky, nákup alebo čokoľvek iné, čo si pre svoje podnikanie alebo komunitu želáte. Prečítajte si 10 príkladov zaujímavých výziev k akcii naprieč rôznymi odvetviami a formátmi.

CTA button by mal byť jasný, stručný a pútavý, aby presne komunikoval, čo od používateľa chcete a aby ho motivoval k ​​akcii. Dôležité je tiež zvoliť farbu a dizajn, ktoré ladia s celkovým vizuálnym štýlom vašej prezentácie.

Ktoré CTA fungujú?

  1. E-commerce: “Nakúpte teraz – Limitovaná ponuka!”

Táto klasická výzva k akcii využíva silu strachu z nenakupovania vytvorením pocitu naliehavosti. Zvýraznením časovo obmedzenej ponuky motivujete k okamžitej akcii a podporujete predaj.

  1. Aplikácia: “Začnite dnes – zadarmo a jednoducho!” 

Zdôraznite jasné výhody vykonania akcie, ako je jednoduchosť používania alebo bezplatný prístup. Týmto obmedzíte prekážky k adopcii a povzbudíte nových používateľov, aby vyskúšali vašu ponuku.

  1. Sociálne siete: “Pripojte sa k našej komunite – spojte sa a zdieľajte!” 

Podporujte pocit spolupatričnosti a povzbudzujte sociálnu interakciu pomocou výzvy k akcii, ktorá zdôrazňuje váš komunitný aspekt. Týmto rozšírite svoj dosah a budujete lojalitu k značke.

  1. Profesijné služby: “Získajte bezplatnú konzultáciu – nájdite riešenie, ktoré vám vyhovuje!”

Ponúknite personalizované zážitky prispôsobením svojej výzvy k akcii individuálnym potrebám používateľov. Toto demonštruje vaše pochopenie ich výziev a buduje dôveru.

  1. Gamifikácia: “Roztočte koleso – vyhrajte veľké zľavy!”

Vneste hravý prvok s gamifikovanou výzvou k akcii, ktorá dodáva prvok zábavy a prekvapenia. Toto podporuje účasť a zvyšuje angažovanosť.

  1. Limit: “Zostáva už len 10 miest – Zaregistrujte sa teraz!”

Vytvorte pocit exkluzivity a obmedzenej dostupnosti pomocou výzvy k akcii založenej na nedostatku. To núti používateľov konať rýchlo, aby si zabezpečili svoje miesto.

  1. Cestovná platforma: “Začnite svoje dobrodružstvo – Preskúmajte skryté poklady!”

Vytvorte pútavé rozprávanie pomocou svojej výzvy k akcii, ktorá vykreslí obraz požadovaného zážitku. Toto prebúdza u používateľov emócie a inšpiruje ich k akcii.

  1. Predplatné služby: “Pripojte sa k miliónu spokojných zákazníkov!”

Využite dôkaz spokojnosti zdôraznením počtu spokojných používateľov. Týmto vzbudzujete dôveru a povzbudzujete nových používateľov, aby sa pridali k väčšine.

  1. Riešenia pre firmy: “Pripravení transformovať vaše podnikanie? Získajte bezplatnú ponuku!”

Položíte podnetnú otázku súvisiacu s bežným problémom, nasledovanú výzvou k akcii, ktorá ponúka riešenie. Týmto vzbudíte záujem a privediete používateľov k zváženiu vašej služby.

  1. Newsletter: “Prihláste sa na odber exkluzívnych ponúk!” 

Spojte naliehavosť s exkluzivitou a podporte prihlasovanie na odber emailov. Týmto budujete hodnotnú základňu odberateľov a umožníte cielené budúce marketingové aktivity.

Pamätajte, že vaša výzva k akcii je posledným impulzom, ktorý premení prehliadanie na akciu. Vyberajte slová múdro, prispôsobte ich svojej cieľovej skupine a nebojte sa experimentovať a zdokonaľovať. S týmito osvedčenými postupmi a rôznymi príkladmi ako inšpiráciou môžete vytvoriť výzvy k akcii, ktoré skutočne zarezonujú a prinútia ľudí konať.

Zdieľať článok
Andrej Kajan
CEO

V ui42 primárne pomáham ľudom využiť svoj potenciál. Spolu so spoľahlivými a talentovanými kolegami pracujeme na tom, aby sme prinášali klientom niečo špeciálne. Pomáhame iným v digitálnom prostredí a účelom našho úsilia je dosahovanie ich cieľov v online podnikaní. Baví ma stretávať nových ľudí a podieľať sa na ich snoch. Som oddaný svojej práci a vďaka svojim dlhoročným manažérskym zručnostiam mám pozíciu výkonného riaditeľa ui42.

Tento článok ti prináša

ui42

ui42 je slovenská digitálna agentúra, ktorá pokrýva všetky základné oblasti online biznisu. Ponúka komplexné služby od programovania webov a webových aplikácií, cez user experience a performance marketing až po umelú inteligenciu. Sú one-stop shop pre váš online biznis.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+