2 min. čítanie

Zmena v platobnom systéme Google Ads pre firmy s veľkým rozpočtom

Google Ads ohlásil zmenu vo svojom platobnom systéme. Pridáva jednoduchšiu možnosť Prejsť na mesačnú fakturáciu. Zmenu ocenia najmä inzerenti, ktorí potrebujú upraviť svoje možnosti fakturácie. Google totiž nedávno oznámil účtom s veľkými rozpočtami, že musia presedlať z platby kreditnou či debetnou kartou.

Zmena v platobnom systéme Google Ads pre firmy s veľkým rozpočtom
Zdroj: Depositphotos

Nová funkcia je súčasťou väčšej zmeny v spôsobe fungovania platieb. Inzerenti, ktorých sa to týka, museli do 31. júla 2024 pod hrozbou zrušenia účtov prejsť na bankové platby.

Ako uvádza Google: „Ak vaša firma spĺňa určité požiadavky, môžete použiť nastavenie mesačnej platby faktúr. Medzi tieto požiadavky patria:

  • Byť registrovaný ako podnik minimálne jeden rok.
  • Mať aktívny účet Google Ads v dobrej kondícii minimálne 6 mesiacov.
  • Utrácať minimálne 5 000 USD mesačne (táto hodnota sa môže líšiť v závislosti od krajiny) za akékoľvek 3 z posledných 12 mesiacov.“

Tento krok má zlepšiť platobnú predvídateľnosť a znížiť náklady na spracovanie platieb pre Google. Pre veľké účty je mesačné fakturovanie považované za efektívnejšie, pretože umožňuje lepšiu kontrolu nad výdavkami a poskytuje možnosť využívať úverovú linku s 30-dňovou splatnosťou. Zatiaľ čo táto zmena môže niektorým inzerentom spôsobiť problémy s cashflowom, Google verí, že prechod na tieto nové metódy bude pre nich z dlhodobého hľadiska prínosom.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Google bude posielať varovania do konca roka 2024. Zdôrazňuje, že je dôležité konať rýchlo.

Novinky ohľadom novej funkcie:

  • Prehľadné zobrazenie termínov na stránke účtu,
  • zjednodušený proces prevodu, ktorý sa začína odoslaním e-mailu,
  • postupné zavedenie pre dotknuté účty.

Inzerenti by mali sledovať upozornenia a rýchlo konať, aby sa ich kampane neprerušili.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi
3 min. čítanie

Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi

Čas je v e-commerce rozhodujúci. Každá minúta sa počíta. Denne potrebujete expedovať tovar, dohodnúť spoluprácu s influencerom, podpísať zmluvu s obchodným partnerom. Pripraviť interné dokumenty, vybaviť reklamácie, spracovať nové objednávky či zaškoliť brigádnikov. Všetky tieto procesy zaberajú množstvo času. Ako ich urýchliť?

Stanislav TRIBUS Stanislav TRIBUS
Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?
3 min. čítanie

Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?

Každý e-shopár to pozná: zákazník sa pri pokuse o prihlásenie zasekne, zabudne heslo, po niekoľkých neúspešných pokusoch to vzdá – a košík zostane prázdny. Frustrácia, ktorú spôsobujú heslá, nefrustruje len zákazníkov, ale aj obchodníkov. Našťastie existuje riešenie, ktoré môže túto bariéru odstrániť – a zároveň zvýšiť bezpečnosť aj konverzie. Volá sa passkey.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+