2 min. čítanie

Zmena v platobnom systéme Google Ads pre firmy s veľkým rozpočtom

Google Ads ohlásil zmenu vo svojom platobnom systéme. Pridáva jednoduchšiu možnosť Prejsť na mesačnú fakturáciu. Zmenu ocenia najmä inzerenti, ktorí potrebujú upraviť svoje možnosti fakturácie. Google totiž nedávno oznámil účtom s veľkými rozpočtami, že musia presedlať z platby kreditnou či debetnou kartou.

Zmena v platobnom systéme Google Ads pre firmy s veľkým rozpočtom
Zdroj: Depositphotos

Nová funkcia je súčasťou väčšej zmeny v spôsobe fungovania platieb. Inzerenti, ktorých sa to týka, museli do 31. júla 2024 pod hrozbou zrušenia účtov prejsť na bankové platby.

Ako uvádza Google: „Ak vaša firma spĺňa určité požiadavky, môžete použiť nastavenie mesačnej platby faktúr. Medzi tieto požiadavky patria:

  • Byť registrovaný ako podnik minimálne jeden rok.
  • Mať aktívny účet Google Ads v dobrej kondícii minimálne 6 mesiacov.
  • Utrácať minimálne 5 000 USD mesačne (táto hodnota sa môže líšiť v závislosti od krajiny) za akékoľvek 3 z posledných 12 mesiacov.“

Tento krok má zlepšiť platobnú predvídateľnosť a znížiť náklady na spracovanie platieb pre Google. Pre veľké účty je mesačné fakturovanie považované za efektívnejšie, pretože umožňuje lepšiu kontrolu nad výdavkami a poskytuje možnosť využívať úverovú linku s 30-dňovou splatnosťou. Zatiaľ čo táto zmena môže niektorým inzerentom spôsobiť problémy s cashflowom, Google verí, že prechod na tieto nové metódy bude pre nich z dlhodobého hľadiska prínosom.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Google bude posielať varovania do konca roka 2024. Zdôrazňuje, že je dôležité konať rýchlo.

Novinky ohľadom novej funkcie:

  • Prehľadné zobrazenie termínov na stránke účtu,
  • zjednodušený proces prevodu, ktorý sa začína odoslaním e-mailu,
  • postupné zavedenie pre dotknuté účty.

Inzerenti by mali sledovať upozornenia a rýchlo konať, aby sa ich kampane neprerušili.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+