Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Zmena v platobnom systéme Google Ads pre firmy s veľkým rozpočtom

Google Ads ohlásil zmenu vo svojom platobnom systéme. Pridáva jednoduchšiu možnosť Prejsť na mesačnú fakturáciu. Zmenu ocenia najmä inzerenti, ktorí potrebujú upraviť svoje možnosti fakturácie. Google totiž nedávno oznámil účtom s veľkými rozpočtami, že musia presedlať z platby kreditnou či debetnou kartou.

Zmena v platobnom systéme Google Ads pre firmy s veľkým rozpočtom
Zdroj: Depositphotos

Nová funkcia je súčasťou väčšej zmeny v spôsobe fungovania platieb. Inzerenti, ktorých sa to týka, museli do 31. júla 2024 pod hrozbou zrušenia účtov prejsť na bankové platby.

Ako uvádza Google: „Ak vaša firma spĺňa určité požiadavky, môžete použiť nastavenie mesačnej platby faktúr. Medzi tieto požiadavky patria:

  • Byť registrovaný ako podnik minimálne jeden rok.
  • Mať aktívny účet Google Ads v dobrej kondícii minimálne 6 mesiacov.
  • Utrácať minimálne 5 000 USD mesačne (táto hodnota sa môže líšiť v závislosti od krajiny) za akékoľvek 3 z posledných 12 mesiacov.“

Tento krok má zlepšiť platobnú predvídateľnosť a znížiť náklady na spracovanie platieb pre Google. Pre veľké účty je mesačné fakturovanie považované za efektívnejšie, pretože umožňuje lepšiu kontrolu nad výdavkami a poskytuje možnosť využívať úverovú linku s 30-dňovou splatnosťou. Zatiaľ čo táto zmena môže niektorým inzerentom spôsobiť problémy s cashflowom, Google verí, že prechod na tieto nové metódy bude pre nich z dlhodobého hľadiska prínosom.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Google bude posielať varovania do konca roka 2024. Zdôrazňuje, že je dôležité konať rýchlo.

Novinky ohľadom novej funkcie:

  • Prehľadné zobrazenie termínov na stránke účtu,
  • zjednodušený proces prevodu, ktorý sa začína odoslaním e-mailu,
  • postupné zavedenie pre dotknuté účty.

Inzerenti by mali sledovať upozornenia a rýchlo konať, aby sa ich kampane neprerušili.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára
1 min. čítanie

Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára

Dňa 15. januára spúšťa spoločnosť SK-NIC druhé kolo aukcií 1- a 2-znakových .sk domén! Domény ako a.sk, 1.sk alebo bb.sk už majú majiteľa po prvom kole. 0.sk, x.sk, at.sk a ďalšie však ešte zostávajú v hre do ďalších aukcií. Pozrite si zoznam domén, z ktorých budeme vyberať v najbližšom kole.  Nezmeškajte príležitosť byť majiteľom unikátnej […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch korekcie znovu narástli, a to o výrazných +6 %. Kľúčový posledný kvartál dosiahol dokonca rast až +7 %, čo potvrdilo predvianočné dohady, že Slováci nebudú na Vianociach šetriť. Prekvapivým skokanom roka sú solárne zostavy, ktoré medziročne narástli o neuveriteľných +1137 %. Kam sa uberal slovenský e-commerce  v roku […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+