2 min. čítanie

Zalando, About You a Net-a-Porter prichádzajú s platformou udržateľnosti

Spoločnosti Zalando, ABOUT YOU a NET-A-PORTER sa spojili, aby vytvorili vzdelávaciu platformu, ktorá pomôže ich obchodným partnerom pri stanovovaní klimatických cieľov.

Zalando, About You a Net-a-Porter prichádzajú s platformou udržateľnosti

Vzdelávanie v oblasti merania emisií

Platforma udržateľnosti pomôže partnerom značky bezplatne znížiť emisie skleníkových plynov. Program ponúkne “postupné vzdelávanie” v oblasti merania emisií a stanovovania klimatických cieľov v súlade s iniciatívou Science Based Targets. 

Pilotný projekt s vybranými partnermi má štartovať na jeseň tohto roka. V roku 2023 sa platforma spustí pre všetkých partnerov značky. Podľa spoločností by platforma mohla byť v budúcnosti dostupná pre všetky módne značky a maloobchodníkov, ktorí o ňu prejavia záujem.

Spoločnosť Zalando ročne vypúšťa milióny ton CO2 

Zalando, About You a Noox Net-a-Porter patria k najväčším online predajcom módy. Zalando  dokáže mesačne osloviť 48 miliónov zákazníkov, About You približne 30 miliónov a predajca luxusnej módy Net-a-Porter generuje mesačne viac ako 5 miliónov zákazníkov.

Módny priemysel patrí medzi odvetvia, ktoré životné prostredie zaťažujú najviac a nesie zodpovednosť za približne 10 % celosvetových emisií. Odhaduje sa, že Zalando, najväčší z troch maloobchodných predajcov módy, vypúšťa ročne 5 až 6 miliónov ton Co2.

Väčšinu emisií spoločnosti Zalando produkujú práve partneri z radov značiek, ktorí na marketplace predávajú. Aj preto si tento e-commerce gigant stanovil cieľ, aby 90 % partnerov malo do roku 2025 vedecky podložené klimatické ciele. Nová platforma je “kľúčovou iniciatívou na dosiahnutie tohto cieľa”, ako uviedol výkonný riaditeľ spoločnosti Zalando David Schneider.

Generálny riaditeľ spoločnosti Yoox Net-a-Porter Geoffroy Lefebvre komentuje: “Náš záväzok v oblasti klímy sa dá realizovať len prostredníctvom inovatívneho partnerstva. Spoluprácou so spoločnosťami ABOUT YOU a ZALANDO môžeme spoločne presadzovať dôslednejší prístup v našom úsilí o znižovanie emisií v oblasti luxusu a módy.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+