Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Vinted v strate 118 miliónov eur

Marketplace Vinted dosiahol v roku 2021 stratu neuveriteľných 118 miliónov eur. V porovnaní s predchádzajúcim rokom ide päťnásobný nárast, keď bola spoločnosť v červených číslach “len” 24 miliónov eur. Informácie z výročnej správy zverejnil holandský web Quote.

Vinted v strate 118 miliónov eur

Výdavky na marketing sa strojnásobili

Straty sú spôsobené najmä vysokými marketingovými výdavkami. V roku 2021 spoločnosť Vinted vynaložila na reklamu masívnych 193 miliónov eur. To je trojnásobok v porovnaní s predchádzajúcim rokom. 

V roku 2021 spoločnosť Vinted vynaložila na marketing 193 miliónov eur.

Zároveň sa zvýšili príjmy spoločnosti. V porovnaní s obratom 184 miliónov eur v roku 2020 dosiahla spoločnosť Vinted v roku 2021 príjmy vo výške 245 miliónov eur.

Hodnota vo výške 3,5 miliardy eur

Podľa výročných údajov nie je na tom marketplace vôbec zle a peňazí ma stále nazvyš. Na konci roka 2021 spoločnosťou disponovala hotovosťou 239 miliónov eur a 50 miliónmi eur v podnikových dlhopisoch. 

Niet sa čo čudovať, v máji minulého roka získala spoločnosť v rastovom kapitáli 250 miliónov eur. V tom čase bola ocenená na 3,5 miliardy eur.

Spoločnosť nie je znepokojená päťnásobným nárastom svojich strát oproti minulému roku. Vo výročnej správe sa uvádza, že riaditelia “sa rozhodli vynaložiť časť zostávajúcej hotovosti na marketing s cieľom zvýšiť tempo rastu podniku”.

Litovská peer-to-peer platforma získala v lete tohto roku Rebelle, švédske trhovisko s luxusnou módou a rozšírili svoje pôsobenie do 14 krajinách Európy.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+