UX, alebo user experience, teda užívateľská skúsenosť sú rôzne techniky a metódy, ktoré sa využívajú pri navrhovaní užívateľských rozhraní. Skúma to, čo používatelia chcú, očakávajú, aké sú ich emócie a aký majú postoj k rôznym produktom, alebo servisu. Jeho cieľom je vytvoriť web tak, aby s ním bol používateľ spokojný a našiel tam čo hľadal, teda vytvoril konverziu.
Čo je to Lorem Ipsum?
Vysvetľovať marketérom tento pojem je asi ako hovoriť šoférom k čomu slúži volant 🙂 (to okrúhle zariadenie pred sedadlom vodiča, ktoré sa krúti doľava a doprava). Stále však existuje dostatok ľudí, ktorí chcú vedieť odkiaľ sa tento pseudo jazyk vzal a aký je jeho účel. Nech sa páči. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného […]