1 min. čítanie

Spoločnosť Just Eat otvára v Berlíne vlastný obchod s potravinami

Jedna z najväčších spoločnosti na donášku jedla na svete, Just Eat Takeaway.com spúšťa pilotnú prevádzku rozvozu potravín a hotového jedla prostredníctvom vlastnej tieňovej predajne v Berlíne. 

Spoločnosť Just Eat otvára v Berlíne vlastný obchod s potravinami

Po reštauráciách nasleduje obchod s potravinami

Just Eat Takeaway.com spúšťa pilotnú prevádzku rozvozu potravín prostredníctvom vlastného obchodu v Berlíne. Tento program nadväzuje na úspešné zavedenie podobného modelu v Kanade.

Spoločnosť Lieferando Express bola otvorená v Berlíne, kde Just Eat Takeaway.com zamestnáva niekoľko tisíc kuriérov v celom meste. Cieľom zavedeného pilotného programu je rozšíriť službu donášky potravín. Spoločnosť očakáva, že čas doručenia bude približne 20 minút a služba bude spočiatku dostupná v okruhu 2 kilometrov od predajne v Berlíne.

V spolupráci s mnohými miestnymi dodávateľmi a spoločnosťami bude Express ponúkať viac ako 1 000 produktov.

V novej predajni nájdu zákazníci rozmanitý tovar. Od čerstvého ovocia a pečiva až po čistiace prostriedky a tovar pre deti. Keďže spotrebitelia čoraz viac oceňujú efektívnosť a pohodlie pri doručovaní, svoje objednávky môžu očakávať v extrémne krátkom čase. 

Toto oznámenie nadväzuje na celosvetový záväzok spoločnosti Just Eat Takeaway.com rozvíjať a rozširovať svoju sieť donáškových služieb. V súčasnosti už spoločnosť obsluhuje približne 25 000 obchodov na celom svete a na Slovensku je známa pod značkou Bistro.sk

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Streaming prekonáva tradičnú televíziu. Čo to znamená pre e-commerce a marketing?
4 min. čítanie

Streaming prekonáva tradičnú televíziu. Čo to znamená pre e-commerce a marketing?

Príjmy zo streamovacích služieb prvýkrát v histórii prekonali tradičnú televíziu. Podľa eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podiel lineárnej TV na trhu predplatného v USA tvoriť už len tretinu. Spotrebitelia čoraz viac uprednostňujú flexibilné služby dostupné kedykoľvek a kdekoľvek. Ako sa tým môže inšpirovať e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
3 min. čítanie

Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?

Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+