1 min. čítanie

Spoločnosť Just Eat otvára v Berlíne vlastný obchod s potravinami

Jedna z najväčších spoločnosti na donášku jedla na svete, Just Eat Takeaway.com spúšťa pilotnú prevádzku rozvozu potravín a hotového jedla prostredníctvom vlastnej tieňovej predajne v Berlíne. 

Spoločnosť Just Eat otvára v Berlíne vlastný obchod s potravinami

Po reštauráciách nasleduje obchod s potravinami

Just Eat Takeaway.com spúšťa pilotnú prevádzku rozvozu potravín prostredníctvom vlastného obchodu v Berlíne. Tento program nadväzuje na úspešné zavedenie podobného modelu v Kanade.

Spoločnosť Lieferando Express bola otvorená v Berlíne, kde Just Eat Takeaway.com zamestnáva niekoľko tisíc kuriérov v celom meste. Cieľom zavedeného pilotného programu je rozšíriť službu donášky potravín. Spoločnosť očakáva, že čas doručenia bude približne 20 minút a služba bude spočiatku dostupná v okruhu 2 kilometrov od predajne v Berlíne.

V spolupráci s mnohými miestnymi dodávateľmi a spoločnosťami bude Express ponúkať viac ako 1 000 produktov.

V novej predajni nájdu zákazníci rozmanitý tovar. Od čerstvého ovocia a pečiva až po čistiace prostriedky a tovar pre deti. Keďže spotrebitelia čoraz viac oceňujú efektívnosť a pohodlie pri doručovaní, svoje objednávky môžu očakávať v extrémne krátkom čase. 

Toto oznámenie nadväzuje na celosvetový záväzok spoločnosti Just Eat Takeaway.com rozvíjať a rozširovať svoju sieť donáškových služieb. V súčasnosti už spoločnosť obsluhuje približne 25 000 obchodov na celom svete a na Slovensku je známa pod značkou Bistro.sk

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+