1 min. čítanie

Up Selling  

Up selling je jednou z predajných techník, pri ktorej je cieľom predať zákazníkovi produkt vo vyššej hodnote, ako si pôvodne vybral. Môže mu ponúknuť na výber vyšší rad, tým pádom aj vyššiu cenu daného produktu, alebo ďalšie produktové služby, ako napríklad poistenie, alebo doprava zadarmo.

Up selling je jednou z predajných techník, pri ktorej je cieľom predať zákazníkovi produkt vo vyššej hodnote, ako si pôvodne vybral. Môže mu ponúknuť na výber vyšší rad, tým pádom aj vyššiu cenu daného produktu, alebo ďalšie produktové služby, ako napríklad poistenie, alebo doprava zadarmo. Je to podobná taktika ako Cross selling, pri ktorej sa ale nemusí jednať o drahší výrobok, alebo službu, ale ďalšie príslušenstvo, či služby. Up Seeling môže byť pozitívny, alebo negatívny. Ak je pozitívny, tak je to ideálna situácia pre predajcu, aj nakupujúceho. Pre zákazníka to znamená hodnotu, ktorá sa mu oplatí a predajcovi to prináša väčší zisk. Pri negatívnom up sellingu to môže znamenať pre zákazníka produkt, ktorý nevyužije a negatívnu skúsenosť s obchodom.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+