1 min. čítanie

SEM

SEM alebo Search engine marketing je jedna z foriem propagácie a zviditeľnenia webu. Zaoberá sa získavaním návštevnosti a efektivitou stránok.

SEM alebo Search engine marketing je jedna z foriem propagácie a zviditeľnenia webu. Zaoberá sa získavaním návštevnosti a efektivitou stránok. Využíva sa na to SEO optimalizácia, ktorá upravuje výsledky vo vyhľadávačoch tak, aby boli na vyššej priečke vo vyhľadávaní a PPC reklama. Využíva reklamnú platformu Google Adwords, kde sa podľa vybraných kľúčových slov platí za kliknutia na reklamu. Zaoberá sa reklamou vo  webových vyhľadávačoch, nemusí to byť len Google, ale aj Bing, či český Seznam. Získavanie návštevnosti je pomocou tohto programu síce rýchle, ale je to spoplatnené.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje
3 min. čítanie

Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje

Značky bojujú o každú sekundu pozornosti. Staviť na výhodnú cenu či pútavý claim nemusí stačiť. A z dlhodobého hľadiska sa to určite ani neoplatí. Ľudia si pamätajú príbehy, emócie a najmä tváre. Aj keď sú animované. Práve to robí z maskota nenápadného, no veľmi účinného hráča v marketingovej stratégii. Podľa najnovšieho prieskumu MNForce zohráva maskot […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+