1 min. čítanie

Positioning

Skratka PPC, teda Pay per click, čo v preklade znamená platba za preklik je typ reklamy, pri ktorej sa platí za kliknutie na reklamu, bannerovú, alebo kontextovú. Inzerent teda publisherovi neplatí za zobrazenie reklamy, ale len ak sa používateľ preklikne na stránku.

Skratka PPC, teda Pay per click, čo v preklade znamená platba za preklik je typ reklamy, pri ktorej sa platí za kliknutie na reklamu, bannerovú, alebo kontextovú. Inzerent teda publisherovi neplatí za zobrazenie reklamy, ale len ak sa používateľ preklikne na stránku. Reklamy teda môžu byť cielené aj platené omnoho efektívnejšie. Hlavne preto, že sa platí len za to, ak na ňu niekto klikne, teda sa dá merať jej úspešnosť a efektivita.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer
4 min. čítanie

Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer

Slovenský e-commerce si v tomto roku udržuje jednociferný rast. Po predchádzajúcich dvoch štvrťrokoch tohto roku sa podarilo udržať pozitívny trend aj v tom treťom, ktorý skončil s rastom tržieb 3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. E-commerce však mohol dosiahnuť lepší výsledok, ak by nedošlo k spomaleniu záujmu zákazníkov o nákupy v hlavných kategóriách produktov, ako je napríklad spotrebná elektronika. Skokanom kvartálu je zrnková […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+