Marketing je proces, prostredníctvom ktorého sa uspokojujú potreby zákazníka tak, aby bol daný obchod výhodný pre obe strany, ako pre kupujúceho, tak aj pre predávajúceho. Zahŕňa aj identifikáciu, alebo ovplyvňovanie dopytu a ponuky tovarov a služieb na trhu. Jeho fungovanie závisí od trhu a od reklamy, ktorá je jeho súčasťou. Snaží sa ponúknuť riešenie problému zákazníka tak, aby to bolo výhodné aj pre podnikateľský subjekt. Úspešnosť marketingu sa meria najmä objektívnym merateľom, teda zisku spoločnosti, ale môžeme ju určiť aj subjektívne a to spokojnosťou zákazníkov.
Britský Amazon sprísňuje pravidlá pre vrátenie tovaru pre medzinárodných predajcov
Bristký Amazon oznámil, že k 11. novembru 2024 prídu do platnosti nové pravidlá pre vrátenie tovaru. Tento krok je súčasťou snahy Amazonu o zjednodušenie procesu vrátenia tovaru a zvýšenie spokojnosti zákazníkov na platforme v Spojenom kráľovstve, čím sa vytvára spoľahlivejšia a jednotná skúsenosť s vrátením tovaru. Zmeny však priamo ovplyvnia medzinárodných predajcov.