1 min. čítanie

Šéf Tesca žije v paralelnom vesmíre, tvrdia dodávatelia, ktorých núti odôvodniť zvýšenie cien

Podľa Johna Allana sa dodávatelia snažia zneužiť nárast inflácie vo svoj prospech.

Šéf Tesca žije v paralelnom vesmíre, tvrdia dodávatelia, ktorých núti odôvodniť zvýšenie cien

Spoločnosť Tesco núti svojich dodávateľov, aby otvorili účtovné knihy a „riadok po riadku“ odôvodnili dvíhanie cien, píše The Telegrah.

Šéfka Národného zväzu poľnohospodárov Anglicka a Walesu Minetter Battersová je podľa svojich slov rozčarovaná zo slov predsedu Tesca Johna Allana, ktorý dodávateľov obvinil z toho, že prostredníctvom zdvíhania cien zneužívajú prudký nárast inflácie vo svoj prospech.

Sieť supermarketov Tesco sa presne z tohto istého dôvodu dostala minulý rok do sporu so spoločnosťou Heinz, následkom čoho obchod vo svojich prevádzkach dočasne pozastavil predaj fazúľ a kečupu tejto značky.

Allan v nedeľu potvrdil, že jeho spoločnosť sa s „dodávateľmi nepohodla“ a „veľmi sa snaží spochybniť nárast cien“.

„Je to ako keby žil v paralelnom vesmíre,“ reagovala na tvrdenia Battersová.

Karen Bettsová z Federácie pre potraviny a nápoje tvrdí, že pokiaľ ide o zdražovanie, tak dodávatelia vedia s istotou odôvodniť každý jeden cent navyše.

Povedala: “Vieme, že sme zodpovední za to, aby potraviny a nápoje boli cenovo dostupné. Výrobné náklady však za posledné dva roky výrazne vzrástli a niektoré náklady sa prenášajú na spotrebiteľov.”

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

 Kredit za článok Trend.sk

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+