Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január už čoskoro
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

OnlyFans pomôže tvorcom predávať vlastný merch

OnlyFans, platforma s explicitným obsahom pre dospelých, spolupracuje so spoločnosťou Spring. Táto spolupráca umožní tvorcom predávať vlastné produkty.

OnlyFans pomôže tvorcom predávať vlastný merch

Integrovanie nákupných funkcií

Spoločnosť Spring už 11 rokov prevádzkuje social commerce platformu, ktorá umožňuje ľuďom vytvárať a predávať vlastné produkty. Najnovšia spolupráca s OnlyFans integruje nákupné funkcie, vďaka ktorým môžu fanúšikovia nakupovať produkty svojho obľúbeného tvorcu.

Fanúšik môže na stránke prispievateľa obsahu vidieť, ktoré produkty sú práve k dispozícií.  Na základe výberu, bude presmerovaný na Spring stránku prispievateľa a môže si ich priamo kúpiť.

“Ako organizácia zameraná na tvorcov obsahu má OnlyFans viac ako 3 milióny tvorcov, čo znamená, že viac ako 3 milióny malých podnikov má teraz prístup k novému nástroju na monetizáciu,” uviedla v tlačovej správe Ami Gan, generálna riaditeľka spoločnosti OnlyFans.

zdroj: Paige VanZant on OnlyFans

OnlyFans si z transakcie neberie podiel

OnlyFans nebude za transakcie účtovať poplatky, táto funkcia má motivovať tvorcov, aby svoje podniky hlbšie integrovali do platformy. V minulom roku spoločnosť dosiahla zisk 433 miliónov dolárov a tento rok je na ceste k príjmom vo výške 2,5 miliardy dolárov, takže OnlyFans nemá núdzu o peniaze.

Tvorcovia však platia poplatok spoločnosti Spring. Spoločnosť uvádza, že sadzby budú rovnaké ako má ktorýkoľvek iný obchod predávajúci cez ich platformu. 

Tvorcovia si môžu zvoliť vlastné ceny za svoj tovar a môžu si tiež vybrať, aké druhy tovaru chcú predávať. Na výber majú z viac ako 120 produktov vrátane tričiek, hrnčekov, vankúšov, puzdier na iPhone a puzzle. Príjem tvorcu za predaný tovar sa líši len v závislosti od výrobných nákladov.  

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Budúcnosť e-commerce je tu: Perplexity spúšťa možnosť nakupovania
3 min. čítanie

Budúcnosť e-commerce je tu: Perplexity spúšťa možnosť nakupovania

Umelá inteligencia čoraz výraznejšie ovplyvňuje spôsob nakupovania a predávania. Jej prienik do nákupného procesu prináša rad inovácií, ktoré menia tradičné prístupy na efektívnejšie, rýchlejšie a personalizované skúsenosti. Dôkazom je aj Perplexity – vyhľadávač s umelou inteligenciou, od ktorého sa očakáva, že svojou novinkou spôsobí revolúciu v nakupovaní. S novými funkciami, ktoré zvyšujú pohodlie zákazníkov, otvára […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+