2 min. čítanie

OnlyFans pomôže tvorcom predávať vlastný merch

OnlyFans, platforma s explicitným obsahom pre dospelých, spolupracuje so spoločnosťou Spring. Táto spolupráca umožní tvorcom predávať vlastné produkty.

OnlyFans pomôže tvorcom predávať vlastný merch

Integrovanie nákupných funkcií

Spoločnosť Spring už 11 rokov prevádzkuje social commerce platformu, ktorá umožňuje ľuďom vytvárať a predávať vlastné produkty. Najnovšia spolupráca s OnlyFans integruje nákupné funkcie, vďaka ktorým môžu fanúšikovia nakupovať produkty svojho obľúbeného tvorcu.

Fanúšik môže na stránke prispievateľa obsahu vidieť, ktoré produkty sú práve k dispozícií.  Na základe výberu, bude presmerovaný na Spring stránku prispievateľa a môže si ich priamo kúpiť.

„Ako organizácia zameraná na tvorcov obsahu má OnlyFans viac ako 3 milióny tvorcov, čo znamená, že viac ako 3 milióny malých podnikov má teraz prístup k novému nástroju na monetizáciu,“ uviedla v tlačovej správe Ami Gan, generálna riaditeľka spoločnosti OnlyFans.

zdroj: Paige VanZant on OnlyFans

OnlyFans si z transakcie neberie podiel

OnlyFans nebude za transakcie účtovať poplatky, táto funkcia má motivovať tvorcov, aby svoje podniky hlbšie integrovali do platformy. V minulom roku spoločnosť dosiahla zisk 433 miliónov dolárov a tento rok je na ceste k príjmom vo výške 2,5 miliardy dolárov, takže OnlyFans nemá núdzu o peniaze.

Tvorcovia však platia poplatok spoločnosti Spring. Spoločnosť uvádza, že sadzby budú rovnaké ako má ktorýkoľvek iný obchod predávajúci cez ich platformu. 

Tvorcovia si môžu zvoliť vlastné ceny za svoj tovar a môžu si tiež vybrať, aké druhy tovaru chcú predávať. Na výber majú z viac ako 120 produktov vrátane tričiek, hrnčekov, vankúšov, puzdier na iPhone a puzzle. Príjem tvorcu za predaný tovar sa líši len v závislosti od výrobných nákladov.  

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam
4 min. čítanie

Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam

E-mailová kampaň môže byť perfektná, a napriek tomu skončí v spame. Až 95 % odosielateľov e-mailov sú podľa štatistík spoločnosti Mailkit technicky vnímaní ako spameri. Prečo? Pretože im chýba reputácia, technické nastavenie a relevantná databáza. Aj legitímne firmy preto končia v spame. Dôvodom môže byť zlá reputácia odosielateľa, preplnená databáza alebo chýbajúce technické nastavenie. Prešla […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge