
Zákazníci obchodov Stokrotka Express môžu po novom nakupovať a využívať kuriérske služby nového prevádzkovateľa – to všetko na jednom mieste. Ide o pohodlné riešenie, ktoré šetrí čas. Implementáciu a prevádzkové činnosti bude koordinovať spoločnosť Pointpack, ktorá so svojimi IT riešeniami spája maloobchodné siete a kuriérske spoločnosti. Spoločnosť vybavila už viac ako 47 miliónov zásielok na viac ako 17 tisíc odberných miestach v rámci celej krajiny.
Zákazníci chcú mať možnosť vybrať si, kedy a kde si vyzdvihnú svoj balík.
“Rozvojom kuriérskych služieb v obchodoch Stokrotka reagujeme na potreby našich zákazníkov, ktorí chcú mať možnosť nakupovať a využívať obľúbené služby na jednom mieste. Rozvoj online nakupovania a e-commerce odvetvia spôsobil zvýšenie dopytu po rýchlom vyzdvihnutí balíkov v blízkosti domova pri každodenných činnostiach, ako je nakupovanie. Spokojnosť zákazníkov s dostupnosťou takejto služby v predajniach Stokrotka nás priviedla k rozhodnutiu rozšíriť ju a pridať nového prevádzkovateľa. Kuriérska služba GLS je teraz dostupná vo všetkých predajniach Stokrotka Express,” informuje Daria Raganowicz, špecialistka pre PR a externú komunikáciu spoločnosti Stokrotka.
Predajne Stokrotka Express sú otvorené aj v nedeľu a ponúkajú vysokú mieru flexibility.
Kuriérska spoločnosť DHL a predajne Stokrotka spolupracujú už rok
Pravdou je, že pre zákazníkov siete Stokrotka nejde o novinku. Kuriérska spoločnosť DHL pôsobí v rámci siete od začiatku minulého roka. “Zaradenie ďalšej kuriérskej služby do siete našich partnerov potvrdzuje, že KEP trh sa neustále vyvíja spolu s potrebami zákazníkov. Spotrebitelia oceňujú možnosť vybrať si prepravcu a poslať alebo vyzdvihnúť si balík vo svojom obľúbenom obchode,” vysvetlila Paulina Żmijowska, marketingová a PR manažérka spoločnosti Pointpack.