2 min. čítanie

Nakupovanie a kuriérske služby na jednom mieste? Poliaci to skúšajú v predajniach Stokrotka Express

Sieť predajní Stokrotka (Sedmokráska) rozširuje svoju ponuku kuriérskych služieb prostredníctvom spolupráce so spoločnosťou GLS. Nová služba odosielania a prevzatia zásielok je k dispozícii v predajniach Stokrotka Express.

Nakupovanie a kuriérske služby na jednom mieste? Poliaci to skúšajú v predajniach Stokrotka Express

Zákazníci obchodov Stokrotka Express môžu po novom nakupovať a využívať kuriérske služby nového prevádzkovateľa – to všetko na jednom mieste. Ide o pohodlné riešenie, ktoré šetrí čas. Implementáciu a prevádzkové činnosti bude koordinovať spoločnosť Pointpack, ktorá so svojimi IT riešeniami spája maloobchodné siete a kuriérske spoločnosti. Spoločnosť vybavila už viac ako 47 miliónov zásielok na viac ako 17 tisíc odberných miestach v rámci celej krajiny.

Zákazníci chcú mať možnosť vybrať si, kedy a kde si vyzdvihnú svoj balík.

“Rozvojom kuriérskych služieb v obchodoch Stokrotka reagujeme na potreby našich zákazníkov, ktorí chcú mať možnosť nakupovať a využívať obľúbené služby na jednom mieste. Rozvoj online nakupovania a e-commerce odvetvia spôsobil zvýšenie dopytu po rýchlom vyzdvihnutí balíkov v blízkosti domova pri každodenných činnostiach, ako je nakupovanie. Spokojnosť zákazníkov s dostupnosťou takejto služby v predajniach Stokrotka nás priviedla k rozhodnutiu rozšíriť ju a pridať nového prevádzkovateľa. Kuriérska služba GLS je teraz dostupná vo všetkých predajniach Stokrotka Express,” informuje Daria Raganowicz, špecialistka pre PR a externú komunikáciu spoločnosti Stokrotka.

Predajne Stokrotka Express sú otvorené aj v nedeľu a ponúkajú vysokú mieru flexibility.

Kuriérska spoločnosť DHL a predajne Stokrotka spolupracujú už rok

Pravdou je, že pre zákazníkov siete Stokrotka nejde o novinku. Kuriérska spoločnosť DHL pôsobí v rámci siete od začiatku minulého roka. “Zaradenie ďalšej kuriérskej služby do siete našich partnerov potvrdzuje, že KEP trh sa neustále vyvíja spolu s potrebami zákazníkov. Spotrebitelia oceňujú možnosť vybrať si prepravcu a poslať alebo vyzdvihnúť si balík vo svojom obľúbenom obchode,” vysvetlila Paulina Żmijowska, marketingová a PR manažérka spoločnosti Pointpack. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi
3 min. čítanie

Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi

Čas je v e-commerce rozhodujúci. Každá minúta sa počíta. Denne potrebujete expedovať tovar, dohodnúť spoluprácu s influencerom, podpísať zmluvu s obchodným partnerom. Pripraviť interné dokumenty, vybaviť reklamácie, spracovať nové objednávky či zaškoliť brigádnikov. Všetky tieto procesy zaberajú množstvo času. Ako ich urýchliť?

Stanislav TRIBUS Stanislav TRIBUS
Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?
3 min. čítanie

Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?

Každý e-shopár to pozná: zákazník sa pri pokuse o prihlásenie zasekne, zabudne heslo, po niekoľkých neúspešných pokusoch to vzdá – a košík zostane prázdny. Frustrácia, ktorú spôsobujú heslá, nefrustruje len zákazníkov, ale aj obchodníkov. Našťastie existuje riešenie, ktoré môže túto bariéru odstrániť – a zároveň zvýšiť bezpečnosť aj konverzie. Volá sa passkey.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+