2 min. čítanie

Nakupovanie a kuriérske služby na jednom mieste? Poliaci to skúšajú v predajniach Stokrotka Express

Sieť predajní Stokrotka (Sedmokráska) rozširuje svoju ponuku kuriérskych služieb prostredníctvom spolupráce so spoločnosťou GLS. Nová služba odosielania a prevzatia zásielok je k dispozícii v predajniach Stokrotka Express.

Nakupovanie a kuriérske služby na jednom mieste? Poliaci to skúšajú v predajniach Stokrotka Express

Zákazníci obchodov Stokrotka Express môžu po novom nakupovať a využívať kuriérske služby nového prevádzkovateľa – to všetko na jednom mieste. Ide o pohodlné riešenie, ktoré šetrí čas. Implementáciu a prevádzkové činnosti bude koordinovať spoločnosť Pointpack, ktorá so svojimi IT riešeniami spája maloobchodné siete a kuriérske spoločnosti. Spoločnosť vybavila už viac ako 47 miliónov zásielok na viac ako 17 tisíc odberných miestach v rámci celej krajiny.

Zákazníci chcú mať možnosť vybrať si, kedy a kde si vyzdvihnú svoj balík.

“Rozvojom kuriérskych služieb v obchodoch Stokrotka reagujeme na potreby našich zákazníkov, ktorí chcú mať možnosť nakupovať a využívať obľúbené služby na jednom mieste. Rozvoj online nakupovania a e-commerce odvetvia spôsobil zvýšenie dopytu po rýchlom vyzdvihnutí balíkov v blízkosti domova pri každodenných činnostiach, ako je nakupovanie. Spokojnosť zákazníkov s dostupnosťou takejto služby v predajniach Stokrotka nás priviedla k rozhodnutiu rozšíriť ju a pridať nového prevádzkovateľa. Kuriérska služba GLS je teraz dostupná vo všetkých predajniach Stokrotka Express,” informuje Daria Raganowicz, špecialistka pre PR a externú komunikáciu spoločnosti Stokrotka.

Predajne Stokrotka Express sú otvorené aj v nedeľu a ponúkajú vysokú mieru flexibility.

Kuriérska spoločnosť DHL a predajne Stokrotka spolupracujú už rok

Pravdou je, že pre zákazníkov siete Stokrotka nejde o novinku. Kuriérska spoločnosť DHL pôsobí v rámci siete od začiatku minulého roka. “Zaradenie ďalšej kuriérskej služby do siete našich partnerov potvrdzuje, že KEP trh sa neustále vyvíja spolu s potrebami zákazníkov. Spotrebitelia oceňujú možnosť vybrať si prepravcu a poslať alebo vyzdvihnúť si balík vo svojom obľúbenom obchode,” vysvetlila Paulina Żmijowska, marketingová a PR manažérka spoločnosti Pointpack. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+