2 min. čítanie

Nákupný doklad v smartfóne. Globus prichádza s novinkou

Zákazníci spoločnosti Globus si teraz môžu pri nákupe vyžiadať skrátenú alebo elektronickú účtenku. Ročné úspory môžu dosiahnuť až tri tisícky kilometrov papiera.

Nákupný doklad v smartfóne. Globus prichádza s novinkou

Účtenka v elektronickej podobe

Nemecký Globus, ktorý v Česku prevádzkuje sieť hypermarketov, prichádza s novinkou v oblasti nákupných dokladov. Zákazníkom služby Globus Bonus, ktorých je v súčasnosti 700 000, ponúkne pomocou aplikácie možnosť elektronického potvrdenia o zaplatení, tzv. eúčtenky. Tí, ktorí nie sú členmi vernostného programu, môžu požiadať o skrátenú verziu potvrdenky. 

Pre 700 000 členov vernostného programu Globus Bonus vytlačili hypermarkety Globus 13 miliónov účteniek ročne, takže každý z nich si v priemere odniesol účtenku s dvadsiatimi dvoma nákupmi v celkovej dĺžke 5 metrov.

„Ak si zákazníci, ktorí používajú mobilnú aplikáciu, pred nákupom vyberú elektronickú verziu účtenky, máme možnosť ušetriť tisíce kilometrov papiera. Počet aktívnych používateľov aplikácie bude rásť a nakoniec možno dosiahneme úsporu aj tritisíc kilometrov na účtenkách. Je to však voliteľná vec, ak zákazník potrebuje vytlačenú účtenku za nákup, môže si ju vždy zaobstarať. Účtenky je možné prostredníctvom aplikácie aj zdieľať, napríklad e-mailom a podobne,“ uviedla Aneta Turnovská, hovorkyňa hypermarketov Globus.

V mobilnej aplikácii My Globus sa účtenky zobrazia do 24 hodín od nákupu a zostanú tam dva roky, takže ich tlač nie je potrebná. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu
3 min. čítanie

Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu

Google rozširuje funkcionalitu v rámci Google Merchant Center, ktorá má zlepšiť presnosť údajov o doprave pri produktoch. Novinka s názvom Automatic Shipping Updates (automatické aktualizácie dopravy) zatiaľ funguje len v USA, no už teraz sa do nej môžu zapojiť aj e-shopy z iných krajín. Ako táto novinka funguje, čo vie ovplyvniť a prečo by vás […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge