2 min. čítanie

Nákupný doklad v smartfóne. Globus prichádza s novinkou

Zákazníci spoločnosti Globus si teraz môžu pri nákupe vyžiadať skrátenú alebo elektronickú účtenku. Ročné úspory môžu dosiahnuť až tri tisícky kilometrov papiera.

Nákupný doklad v smartfóne. Globus prichádza s novinkou

Účtenka v elektronickej podobe

Nemecký Globus, ktorý v Česku prevádzkuje sieť hypermarketov, prichádza s novinkou v oblasti nákupných dokladov. Zákazníkom služby Globus Bonus, ktorých je v súčasnosti 700 000, ponúkne pomocou aplikácie možnosť elektronického potvrdenia o zaplatení, tzv. eúčtenky. Tí, ktorí nie sú členmi vernostného programu, môžu požiadať o skrátenú verziu potvrdenky. 

Pre 700 000 členov vernostného programu Globus Bonus vytlačili hypermarkety Globus 13 miliónov účteniek ročne, takže každý z nich si v priemere odniesol účtenku s dvadsiatimi dvoma nákupmi v celkovej dĺžke 5 metrov.

“Ak si zákazníci, ktorí používajú mobilnú aplikáciu, pred nákupom vyberú elektronickú verziu účtenky, máme možnosť ušetriť tisíce kilometrov papiera. Počet aktívnych používateľov aplikácie bude rásť a nakoniec možno dosiahneme úsporu aj tritisíc kilometrov na účtenkách. Je to však voliteľná vec, ak zákazník potrebuje vytlačenú účtenku za nákup, môže si ju vždy zaobstarať. Účtenky je možné prostredníctvom aplikácie aj zdieľať, napríklad e-mailom a podobne,” uviedla Aneta Turnovská, hovorkyňa hypermarketov Globus.

V mobilnej aplikácii My Globus sa účtenky zobrazia do 24 hodín od nákupu a zostanú tam dva roky, takže ich tlač nie je potrebná. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+