2 min. čítanie

Nákupný doklad v smartfóne. Globus prichádza s novinkou

Zákazníci spoločnosti Globus si teraz môžu pri nákupe vyžiadať skrátenú alebo elektronickú účtenku. Ročné úspory môžu dosiahnuť až tri tisícky kilometrov papiera.

Nákupný doklad v smartfóne. Globus prichádza s novinkou

Účtenka v elektronickej podobe

Nemecký Globus, ktorý v Česku prevádzkuje sieť hypermarketov, prichádza s novinkou v oblasti nákupných dokladov. Zákazníkom služby Globus Bonus, ktorých je v súčasnosti 700 000, ponúkne pomocou aplikácie možnosť elektronického potvrdenia o zaplatení, tzv. eúčtenky. Tí, ktorí nie sú členmi vernostného programu, môžu požiadať o skrátenú verziu potvrdenky. 

Pre 700 000 členov vernostného programu Globus Bonus vytlačili hypermarkety Globus 13 miliónov účteniek ročne, takže každý z nich si v priemere odniesol účtenku s dvadsiatimi dvoma nákupmi v celkovej dĺžke 5 metrov.

“Ak si zákazníci, ktorí používajú mobilnú aplikáciu, pred nákupom vyberú elektronickú verziu účtenky, máme možnosť ušetriť tisíce kilometrov papiera. Počet aktívnych používateľov aplikácie bude rásť a nakoniec možno dosiahneme úsporu aj tritisíc kilometrov na účtenkách. Je to však voliteľná vec, ak zákazník potrebuje vytlačenú účtenku za nákup, môže si ju vždy zaobstarať. Účtenky je možné prostredníctvom aplikácie aj zdieľať, napríklad e-mailom a podobne,” uviedla Aneta Turnovská, hovorkyňa hypermarketov Globus.

V mobilnej aplikácii My Globus sa účtenky zobrazia do 24 hodín od nákupu a zostanú tam dva roky, takže ich tlač nie je potrebná. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+