2 min. čítanie

Nákupné trendy počas lockdownu? Darilo sa eshopom s intímnymi pomôckami, kozmetikou, leisure móde

Posledné dva roky boli iné. Ľudia ostali doma a nakupovali online. Niektoré spoločnosti zverejnili report, ktorý poukazuje na ich nákupné trendy. Ak chcete vedieť, čo presne ľudia nakupujú, keď sú doma,  prinášame odpoveď.

Nákupné trendy počas lockdownu? Darilo sa eshopom s intímnymi pomôckami, kozmetikou, leisure móde

Prechod na home office, ľudia investujú do domácich kancelárií

V prvom rade treba poznamenať, že táto správa vychádza z údajov, ktoré poskytli webové stránky ako WireCutter, The Strategist a Amazon. Uviedli, že zaznamenali skokový nárast predaja v kategórii intímnych pomôcok, „stolíkov do postele“ a vybavenia kancelárií, pričom tento zoznam nákupov sa obmedzuje americký trh.

Ľudia predpokladajú ďalšie lockdowny a to je dôvod prečo investujú do domácich kancelárií. Mnohí ostávali na home office natrvalo a pracovať v podmienkach, ktoré mali pred pandemickou situáciou, bolo náročné. 

Ľudia predpokladajú ďalšie lockdowny a to je dôvod, prečo investujú do domácich kancelárií.

Ľudia si počas spoločenskej izolácie krátia čas najrôznejšími spôsobmi. Niektorí využívajú streamovacie služby, iní zasa investujú do sexuálnych pomôcok. Tiež sa viac predávajú kozmetické a zdravotnícke výrobky vrátane hydratačných krémov, krémov na ruky, starostlivosti o vlasy a pleť. Ďalšou obľúbenou kategóriou je oblečenie, najmä kategórie ako sú nohavice na voľný čas, legíny, pyžamá, papuče a župany. 

zdroj:pexels

Redaktor WireCutteru priznal exponenciálny nárast návštevnosti, väčší ako kedykoľvek predtým. „Je to mimoriadne, nemôžem samozrejme hovoriť za ľudí ako sa cítia, ale keďže sa táto situácia ťahá dlhodobo, je prirodzené, že si ľudia vytvorili prostredie, v ktorom chcú tráviť čas. Chcete dlhodobo pracovať nad hromadou kníh alebo v posteli?”

Súčasná situácia priniesla mierne zlepšenie. Otázkou však ostáva dokedy. Niektorí očakávajú návrat do obdobia spred dvoch rokov. Iní zase potvrdzujú definitívu a prispôsobujú sa novodobej situácií. Istotou ostáva, že svet okolo sa zmenil a každý sa musí rozhodnúť, ako bude reagovať.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi
3 min. čítanie

Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi

Čas je v e-commerce rozhodujúci. Každá minúta sa počíta. Denne potrebujete expedovať tovar, dohodnúť spoluprácu s influencerom, podpísať zmluvu s obchodným partnerom. Pripraviť interné dokumenty, vybaviť reklamácie, spracovať nové objednávky či zaškoliť brigádnikov. Všetky tieto procesy zaberajú množstvo času. Ako ich urýchliť?

Stanislav TRIBUS Stanislav TRIBUS
Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?
3 min. čítanie

Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?

Každý e-shopár to pozná: zákazník sa pri pokuse o prihlásenie zasekne, zabudne heslo, po niekoľkých neúspešných pokusoch to vzdá – a košík zostane prázdny. Frustrácia, ktorú spôsobujú heslá, nefrustruje len zákazníkov, ale aj obchodníkov. Našťastie existuje riešenie, ktoré môže túto bariéru odstrániť – a zároveň zvýšiť bezpečnosť aj konverzie. Volá sa passkey.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+