V druhej časti rozhovoru s Martinom Majlingom, šéfom UX Desing vo FlowBakery, bol hlavnou témou redizajn e-shopov a všetky jeho úskalia. Martin vysvetlil, čo všetko predchádza objednávke redizajnu aj to, čoho si musí byť klient vedomý. Prezradil tiež najčastejšie chyby, ktoré na základe svojich skúseností vidí na weboch rôznych e-shopov. Dá sa povedať, že ide o komplexný návod ako správne redizajnovať.
POZRITE SI AJ 1. ČASŤ ROZHOVORU: UX NIE JE LEN O WIREFRAMEMOCH >>
V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhobobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.