2 min. čítanie

Najlepší redizajn e-shopu? Čo musíte vedieť a akým chybám sa vyhnúť (Martin Majling, FlowBakery)

V druhej časti rozhovoru s Martinom Majlingom, šéfom UX Desing vo FlowBakery, bol hlavnou témou redizajn e-shopov a všetky jeho úskalia. Martin vysvetlil, čo všetko predchádza objednávke redizajnu aj to, čoho si musí byť klient vedomý. Prezradil tiež najčastejšie chyby, ktoré na základe svojich skúseností vidí na weboch rôznych e-shopov. Dá sa povedať, že ide o komplexný návod ako správne redizajnovať.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:23 Čo býva u klientov hlavným podnetom na redizajn svojho webu?
  • 01:14 Ako si vybrať správne štúdio pre UX?
  • 02:10 Na čo by si mal dať laik najväčší pozor pri využívaní služieb agentúry?
  • 04:22 Ako by mali na začiatku vyzerať požiadavky alebo zadanie klienta?
  • 06:03 Čo nasleduje ďalej? Aké kroky je potrebné urobiť na úvod?
  • 08:13 Je možné zmerať dôsledok vizuálnej zmeny na konkrétnom webe?
  • 10:58 Aké sú možnosti ďalšej spolupráce po samotnej implementácii redizajnu?
  • 13:31 Akú úlohu by mali zohrávať konkrétne časti alebo podstránky e-shopu?
  • 16:23 Kde sa skrývajú hlavné body úrazu na webe?
  • 17:57 Aké sú príklady najčastejších chýb na e-shopoch?
  • 19:54 Čo je dobré v rámci možností odbúrať z bežných balíčkových riešení na webe?
  • 20:55 Čím môžeme zákazníkovi zlepšiť zážitok z e-shopu už po zakúpení tovaru?
  • 23:27 Aké sú Martinove odporúčania pre B2B predaj tovarov a služieb?
  • 25:17 Oplatí sa vytvárať rozšírený obsah napr. ku špecifikácii ponúkaných produktom?

POZRITE SI AJ 1. ČASŤ ROZHOVORU: UX NIE JE LEN O WIREFRAMEMOCH >>

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Aký rozdiel je pre agentúru malý a veľký klient a ako nastaviť očakávania? (Ľubo Radič, Vivantina)

CEO košickej fullservisovej marketingovej agentúry Vivantina, Ľubomír Radič, nám v dnešnej časti rozhovoru pre Ecommerce Bridge objasnil, ako spolupracujú agentúry s malými a ako s veľkými klientmi. Či je tam pre nich rozdiel z hľadiska prestíže, financií alebo prípadne celkovej motivácie. A možno sa taktiež dozviete, ako by malo vyzerať ideálne portfólio klientov. Pozrite si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
2 min. čítanie

Čo prinesie quick commerce e-shopom a ako na to reagovať? (Josef Dvořák, Wolt Drive)

Doba je čoraz rýchlejšia a ľudia chcú mať všetko ideálne hneď. Skvelým riešením je rozmáhajúce sa quick commerce, kde dokážete mať objednaný tovar pri sebe doslova do pár desiatok minút. Ako táto technológia funguje? Je možné to implementovať všade na Slovensku, alebo opäť budú bodovať len veľké mestá? To všetko sa dozviete v rozhovore s […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+