|
2 min. čítanie

Najlepší redizajn e-shopu? Čo musíte vedieť a akým chybám sa vyhnúť (Martin Majling, FlowBakery)

V druhej časti rozhovoru s Martinom Majlingom, šéfom UX Desing vo FlowBakery, bol hlavnou témou redizajn e-shopov a všetky jeho úskalia. Martin vysvetlil, čo všetko predchádza objednávke redizajnu aj to, čoho si musí byť klient vedomý. Prezradil tiež najčastejšie chyby, ktoré na základe svojich skúseností vidí na weboch rôznych e-shopov. Dá sa povedať, že ide o komplexný návod ako správne redizajnovať.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
Najlepší redizajn e-shopu? Čo musíte vedieť a akým chybám sa vyhnúť (Martin Majling, FlowBakery)

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:23 Čo býva u klientov hlavným podnetom na redizajn svojho webu?
  • 01:14 Ako si vybrať správne štúdio pre UX?
  • 02:10 Na čo by si mal dať laik najväčší pozor pri využívaní služieb agentúry?
  • 04:22 Ako by mali na začiatku vyzerať požiadavky alebo zadanie klienta?
  • 06:03 Čo nasleduje ďalej? Aké kroky je potrebné urobiť na úvod?
  • 08:13 Je možné zmerať dôsledok vizuálnej zmeny na konkrétnom webe?
  • 10:58 Aké sú možnosti ďalšej spolupráce po samotnej implementácii redizajnu?
  • 13:31 Akú úlohu by mali zohrávať konkrétne časti alebo podstránky e-shopu?
  • 16:23 Kde sa skrývajú hlavné body úrazu na webe?
  • 17:57 Aké sú príklady najčastejších chýb na e-shopoch?
  • 19:54 Čo je dobré v rámci možností odbúrať z bežných balíčkových riešení na webe?
  • 20:55 Čím môžeme zákazníkovi zlepšiť zážitok z e-shopu už po zakúpení tovaru?
  • 23:27 Aké sú Martinove odporúčania pre B2B predaj tovarov a služieb?
  • 25:17 Oplatí sa vytvárať rozšírený obsah napr. ku špecifikácii ponúkaných produktom?

POZRITE SI AJ 1. ČASŤ ROZHOVORU: UX NIE JE LEN O WIREFRAMEMOCH >>

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Užívateľské testovanie svojpomocne? Áno, dá sa. Nie, nie je to úplne jednoduché  (Honza Kvasnička)
6 min. čítanie

Užívateľské testovanie svojpomocne? Áno, dá sa. Nie, nie je to úplne jednoduché (Honza Kvasnička)

Domnienky zabíjajú konverzie a používateľské testovanie vás z tejto slepej uličky vie elegantne vyviesť. V rozhovore sa dozviete, prečo nestačí len nainštalovať Hotjar, ako premeniť frustrujúci formulár na predajnú mašinu a prečo aj test s jedným človekom môže zachrániť váš biznis. Vypočujte si reálne príbehy, chyby, víťazstvá a hlavne rady, ktoré vás naučia pozerať sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
5 min. čítanie

E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Ako sa dá vybudovať silná značka v segmente, kde je takmer všetko zakázané? V rozhovore sa dozviete, prečo nevyužívajú pri komunikácii stránky pre dospelých, ako ovplyvnili influencerov a čo im dovoľuje slovenská legislatíva viac než v Česku či Maďarsku. Viac informácií nám poskytol Matúš Porubský, Brand manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet