2 min. čítanie

Najlepší redizajn e-shopu? Čo musíte vedieť a akým chybám sa vyhnúť (Martin Majling, FlowBakery)

V druhej časti rozhovoru s Martinom Majlingom, šéfom UX Desing vo FlowBakery, bol hlavnou témou redizajn e-shopov a všetky jeho úskalia. Martin vysvetlil, čo všetko predchádza objednávke redizajnu aj to, čoho si musí byť klient vedomý. Prezradil tiež najčastejšie chyby, ktoré na základe svojich skúseností vidí na weboch rôznych e-shopov. Dá sa povedať, že ide o komplexný návod ako správne redizajnovať.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:23 Čo býva u klientov hlavným podnetom na redizajn svojho webu?
  • 01:14 Ako si vybrať správne štúdio pre UX?
  • 02:10 Na čo by si mal dať laik najväčší pozor pri využívaní služieb agentúry?
  • 04:22 Ako by mali na začiatku vyzerať požiadavky alebo zadanie klienta?
  • 06:03 Čo nasleduje ďalej? Aké kroky je potrebné urobiť na úvod?
  • 08:13 Je možné zmerať dôsledok vizuálnej zmeny na konkrétnom webe?
  • 10:58 Aké sú možnosti ďalšej spolupráce po samotnej implementácii redizajnu?
  • 13:31 Akú úlohu by mali zohrávať konkrétne časti alebo podstránky e-shopu?
  • 16:23 Kde sa skrývajú hlavné body úrazu na webe?
  • 17:57 Aké sú príklady najčastejších chýb na e-shopoch?
  • 19:54 Čo je dobré v rámci možností odbúrať z bežných balíčkových riešení na webe?
  • 20:55 Čím môžeme zákazníkovi zlepšiť zážitok z e-shopu už po zakúpení tovaru?
  • 23:27 Aké sú Martinove odporúčania pre B2B predaj tovarov a služieb?
  • 25:17 Oplatí sa vytvárať rozšírený obsah napr. ku špecifikácii ponúkaných produktom?

POZRITE SI AJ 1. ČASŤ ROZHOVORU: UX NIE JE LEN O WIREFRAMEMOCH >>

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Matej Očenáš
2 min. čítanie

Predaj športových zážitkov za 5 miliónov € ročne. Ako po pandémii funguje projekt FutbalTour? (Matej Očenáš)

FutbalTour.sk je zážitková cestovná agentúra, ktorá klientom ponúka výlety na najrôznejšie športové podujatia s kompletným servisom. Nejde len o futbal. Spoločnosť funguje už 12 rokov a v roku 2019 dosiahla obrat 5 miliónov eur. Kríza to pribrzdila, no dnes sa firma opäť dostáva do starých úspešných čísel. Jej šéf Matej Očenáš nám porozprával aj to, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok