V rozhovore sa dozviete:
- 00:23 Čo býva u klientov hlavným podnetom na redizajn svojho webu?
- 01:14 Ako si vybrať správne štúdio pre UX?
- 02:10 Na čo by si mal dať laik najväčší pozor pri využívaní služieb agentúry?
- 04:22 Ako by mali na začiatku vyzerať požiadavky alebo zadanie klienta?
- 06:03 Čo nasleduje ďalej? Aké kroky je potrebné urobiť na úvod?
- 08:13 Je možné zmerať dôsledok vizuálnej zmeny na konkrétnom webe?
- 10:58 Aké sú možnosti ďalšej spolupráce po samotnej implementácii redizajnu?
- 13:31 Akú úlohu by mali zohrávať konkrétne časti alebo podstránky e-shopu?
- 16:23 Kde sa skrývajú hlavné body úrazu na webe?
- 17:57 Aké sú príklady najčastejších chýb na e-shopoch?
- 19:54 Čo je dobré v rámci možností odbúrať z bežných balíčkových riešení na webe?
- 20:55 Čím môžeme zákazníkovi zlepšiť zážitok z e-shopu už po zakúpení tovaru?
- 23:27 Aké sú Martinove odporúčania pre B2B predaj tovarov a služieb?
- 25:17 Oplatí sa vytvárať rozšírený obsah napr. ku špecifikácii ponúkaných produktom?
POZRITE SI AJ 1. ČASŤ ROZHOVORU: UX NIE JE LEN O WIREFRAMEMOCH >>