Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Na trh prichádza nový spôsob online platenia

Nová služba Click to Pay (C2P) umožňuje zákazníkom pri nákupe na e-shopoch platiť bez poskytovania údajov o kreditnej karte. Má potenciál konkurovať spoločnosti PayPal a pritiahnuť podiel na trhu od vydavateľov kreditných kariet.

Na trh prichádza nový spôsob online platenia
Zdroj: Depositphotos

Hlavná myšlienka C2P spočíva v tom, že zákazníci môžu vykonávať platby online jediným kliknutím bez nutnosti zadávania ďalších údajov o svojej platobnej karte. Po registrácii v elektronickej peňaženke môžu zákazníci okamžite vykonávať platby kartou bez ďalšieho zadávania informácií. Okrem toho bude možné ukladať karty od rôznych poskytovateľov a mať ich k dispozícii na ľubovoľných zariadeniach.

Bezpečné online platby

Celý proces prebieha prostredníctvom tokenizovaného a šifrovaného riešenia. To znamená, že zákazníci neposkytujú svoje údaje o karte pri nákupe, ale používajú špeciálne tokeny na vykonávanie transakcie. Vďaka tomu sa znižuje riziko krádeže údajov o karte a zvyšuje bezpečnosť a ochranu súkromia zákazníkov.

Služba má potenciál zjednodušiť online platby a zlepšiť bezpečnosť pre zákazníkov aj pre maloobchodníkov. Banky a poskytovatelia platobných služieb budú musieť túto službu implementovať pre maloobchodníkov, čo bude kľúčovým faktorom pre jej úspech v konkurencii s PayPal a ďalšími službami.

Ako to bude s realizáciou?

Click to Pay bola zavedená v USA v roku 2020 a bola vyvinutá spoločnosťami Visa, Mastercard, American Express, Discover, JCB a China Union Pay. Nemecký poskytovateľ platobných služieb Computop už oznámil, že ponúkne riešenie Click to Pay pre Visa a už ho implementoval pre Mediamarkt. Spoločnosť Mastercard taktiež plánuje spustiť službu Click to Pay v Nemecku s bankovým partnerom Vimpay.

O úspešnosti Click to Pay rozhodne najmä to, ako sa banky a poskytovatelia platobných služieb pustia do implementácie tejto služby u maloobchodníkov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+