2 min. čítanie

Na trh prichádza nový spôsob online platenia

Nová služba Click to Pay (C2P) umožňuje zákazníkom pri nákupe na e-shopoch platiť bez poskytovania údajov o kreditnej karte. Má potenciál konkurovať spoločnosti PayPal a pritiahnuť podiel na trhu od vydavateľov kreditných kariet.

Na trh prichádza nový spôsob online platenia

Hlavná myšlienka C2P spočíva v tom, že zákazníci môžu vykonávať platby online jediným kliknutím bez nutnosti zadávania ďalších údajov o svojej platobnej karte. Po registrácii v elektronickej peňaženke môžu zákazníci okamžite vykonávať platby kartou bez ďalšieho zadávania informácií. Okrem toho bude možné ukladať karty od rôznych poskytovateľov a mať ich k dispozícii na ľubovoľných zariadeniach.

Bezpečné online platby

Celý proces prebieha prostredníctvom tokenizovaného a šifrovaného riešenia. To znamená, že zákazníci neposkytujú svoje údaje o karte pri nákupe, ale používajú špeciálne tokeny na vykonávanie transakcie. Vďaka tomu sa znižuje riziko krádeže údajov o karte a zvyšuje bezpečnosť a ochranu súkromia zákazníkov.

Služba má potenciál zjednodušiť online platby a zlepšiť bezpečnosť pre zákazníkov aj pre maloobchodníkov. Banky a poskytovatelia platobných služieb budú musieť túto službu implementovať pre maloobchodníkov, čo bude kľúčovým faktorom pre jej úspech v konkurencii s PayPal a ďalšími službami.

Ako to bude s realizáciou?

Click to Pay bola zavedená v USA v roku 2020 a bola vyvinutá spoločnosťami Visa, Mastercard, American Express, Discover, JCB a China Union Pay. Nemecký poskytovateľ platobných služieb Computop už oznámil, že ponúkne riešenie Click to Pay pre Visa a už ho implementoval pre Mediamarkt. Spoločnosť Mastercard taktiež plánuje spustiť službu Click to Pay v Nemecku s bankovým partnerom Vimpay.

O úspešnosti Click to Pay rozhodne najmä to, ako sa banky a poskytovatelia platobných služieb pustia do implementácie tejto služby u maloobchodníkov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer
4 min. čítanie

Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer

Slovenský e-commerce si v tomto roku udržuje jednociferný rast. Po predchádzajúcich dvoch štvrťrokoch tohto roku sa podarilo udržať pozitívny trend aj v tom treťom, ktorý skončil s rastom tržieb 3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. E-commerce však mohol dosiahnuť lepší výsledok, ak by nedošlo k spomaleniu záujmu zákazníkov o nákupy v hlavných kategóriách produktov, ako je napríklad spotrebná elektronika. Skokanom kvartálu je zrnková […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Shein hlásal udržateľnosť, teraz ho vyšetrujú
2 min. čítanie

Shein hlásal udržateľnosť, teraz ho vyšetrujú

Ide Shein a udržateľnosť dohromady? Firma tvrdí, že áno, no tieto tvrdia sú pod drobnohľadom. Taliansky úrad začal vyšetrovanie spoločnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinskej firmy spravujúcej taliansku webstránku Shein. Vyšetrovanie sa zameriava hlavne na potenciálne zavádzajúce environmentálne tvrdenia, ktoré platforma uvádzala.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+