2 min. čítanie

Môžu byť kuriérske spoločnosti konkurenciou? InPost založila vlastný e-shop

Spoločnosť InPost spustila vlastný internetový obchod. Aké produkty v ňom nájdeme a prečo je tento krok výbornou príležitosťou?

Môžu byť kuriérske spoločnosti konkurenciou? InPost založila vlastný e-shop

Využívajte viac príležitostí

Kumulovanie obchodných príležitostí využíva čoraz viac spoločnosti. Amazon začínal ako eshop, dnes buduje trendy v retaile a logistike. Prečo nevyužiť vlastnú logistickú sieť? Túto otázku si možno položila aj jedna z najväčších kuriérskych spoločností v Poľsku. InPost otvorila vlastný eshop s niekoľkými kategóriami. 

Eshop s príznačným názvom OutoftheBox funguje v Poľsku zatiaľ pár dní. V súčasnosti je v ponuke 48 produktov rozdelených do šiestich kategórií. Všetky sú inšpirované aktivitami spoločnosti InPost, napr. v kategórii HOME nájdu zákazníci nábytok vyrobený z kartónových krabíc.

zdroj: Inpost

Fanúšikovia žltého loga tu nájdu aj produkty pre deti, napr. batohy so smajlíkom a špeciálne boxy na obed.

zdroj: Inpost

Neprehliadnuteľná žltá

Spoločnosť veľmi umne prepojila príležitosť s budovaním brandu InPost. Farby, logo, kategórie produktov spojené s aktivitami spoločnosti. 

Tento krok môže slúžiť ako inšpirácia pre spoločnosti, ktoré branding (povedomie o značke) vnímajú iba z pohľadu nákladov do marketingu. InPost skrze vlastný eshop otvára dvere zákazníkom a podvedome ich povzbudzuje k návyku využívať sieť balíkomatov.

Pre majiteľa najväčšej kuriérskej spoločnosti v Poľsku, ktorá má najväčší počet balíkomatov, sú ceny doručenia v porovnaní s inými eshopmi veľmi nízke. Bezplatné doručenie sa začína pri objednávkach nad 10 €. Ak si zákazníci objednajú produkt do 10€, potom doručenie stojí okolo 1€ a kuriérom 2€. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+