2 min. čítanie

Môžu byť kuriérske spoločnosti konkurenciou? InPost založila vlastný e-shop

Spoločnosť InPost spustila vlastný internetový obchod. Aké produkty v ňom nájdeme a prečo je tento krok výbornou príležitosťou?

Môžu byť kuriérske spoločnosti konkurenciou? InPost založila vlastný e-shop

Využívajte viac príležitostí

Kumulovanie obchodných príležitostí využíva čoraz viac spoločnosti. Amazon začínal ako eshop, dnes buduje trendy v retaile a logistike. Prečo nevyužiť vlastnú logistickú sieť? Túto otázku si možno položila aj jedna z najväčších kuriérskych spoločností v Poľsku. InPost otvorila vlastný eshop s niekoľkými kategóriami. 

Eshop s príznačným názvom OutoftheBox funguje v Poľsku zatiaľ pár dní. V súčasnosti je v ponuke 48 produktov rozdelených do šiestich kategórií. Všetky sú inšpirované aktivitami spoločnosti InPost, napr. v kategórii HOME nájdu zákazníci nábytok vyrobený z kartónových krabíc.

zdroj: Inpost

Fanúšikovia žltého loga tu nájdu aj produkty pre deti, napr. batohy so smajlíkom a špeciálne boxy na obed.

zdroj: Inpost

Neprehliadnuteľná žltá

Spoločnosť veľmi umne prepojila príležitosť s budovaním brandu InPost. Farby, logo, kategórie produktov spojené s aktivitami spoločnosti. 

Tento krok môže slúžiť ako inšpirácia pre spoločnosti, ktoré branding (povedomie o značke) vnímajú iba z pohľadu nákladov do marketingu. InPost skrze vlastný eshop otvára dvere zákazníkom a podvedome ich povzbudzuje k návyku využívať sieť balíkomatov.

Pre majiteľa najväčšej kuriérskej spoločnosti v Poľsku, ktorá má najväčší počet balíkomatov, sú ceny doručenia v porovnaní s inými eshopmi veľmi nízke. Bezplatné doručenie sa začína pri objednávkach nad 10 €. Ak si zákazníci objednajú produkt do 10€, potom doručenie stojí okolo 1€ a kuriérom 2€. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+