
Využívajte viac príležitostí
Kumulovanie obchodných príležitostí využíva čoraz viac spoločnosti. Amazon začínal ako eshop, dnes buduje trendy v retaile a logistike. Prečo nevyužiť vlastnú logistickú sieť? Túto otázku si možno položila aj jedna z najväčších kuriérskych spoločností v Poľsku. InPost otvorila vlastný eshop s niekoľkými kategóriami.
Eshop s príznačným názvom OutoftheBox funguje v Poľsku zatiaľ pár dní. V súčasnosti je v ponuke 48 produktov rozdelených do šiestich kategórií. Všetky sú inšpirované aktivitami spoločnosti InPost, napr. v kategórii HOME nájdu zákazníci nábytok vyrobený z kartónových krabíc.

zdroj: Inpost
Fanúšikovia žltého loga tu nájdu aj produkty pre deti, napr. batohy so smajlíkom a špeciálne boxy na obed.

zdroj: Inpost
Neprehliadnuteľná žltá
Spoločnosť veľmi umne prepojila príležitosť s budovaním brandu InPost. Farby, logo, kategórie produktov spojené s aktivitami spoločnosti.
Tento krok môže slúžiť ako inšpirácia pre spoločnosti, ktoré branding (povedomie o značke) vnímajú iba z pohľadu nákladov do marketingu. InPost skrze vlastný eshop otvára dvere zákazníkom a podvedome ich povzbudzuje k návyku využívať sieť balíkomatov.
Pre majiteľa najväčšej kuriérskej spoločnosti v Poľsku, ktorá má najväčší počet balíkomatov, sú ceny doručenia v porovnaní s inými eshopmi veľmi nízke. Bezplatné doručenie sa začína pri objednávkach nad 10 €. Ak si zákazníci objednajú produkt do 10€, potom doručenie stojí okolo 1€ a kuriérom 2€.