Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Momox prichádza do Španielska a Talianska

Marketplace Momox, ktorý sa zameriava na predaj second hand média produktov, expanduje do Talianska a Španielska. Spoločnosť sa taktiež rozhodla predávať secondhandové oblečenie. Tento koncept je momentálne dostupný iba v Nemecku.

Momox prichádza do Španielska a Talianska

Momox, najúspešnejší predajca na Amazone

Momox ponúka platformu pre predajcov kníh a iných mediálnych produktov z druhej ruky, ako sú CD, DVD a videohry. Spoločnosť bola založená pred osemnástimi rokmi v Nemecku a mimoriadne sa jej darí. Je najúspešnejším predajcom na Amazone a na platforme eBay jej patrí tretie miesto. Minulý rok dosiahla tržby vo výške 355 miliónov eur. Spoločnosť Momox vlastní od roku 2019 nórska spoločnosť Verdane Capital.

Pomocou služby Momox môžu používatelia naskenovať čiarový kód svojho produktu a nahrať ho do mobilnej aplikácie. Algoritmus určí cenu, ktorú predajca za svoj produkt dostane. Ten následne bezplatne putuje do spoločnosti Momox, ktorá ho ďalej predáva na Amazone.

Podľa spoločnosti sú jej secondhandové produkty v porovnaní s novým tovarom lacnejšie až o 70 %.

Spoločnosť pôsobí na 6 európskych trhoch

Poprednú resellovú platformu môžu najnovšie využívať aj zákazníci v Taliansku a Španielsku. Obe krajiny dostanú domácu doménu (momox.es a momox.it), ako aj prístup k mobilnej aplikácii.

Momox aktuálne pôsobí na 6 európskych trhoch: v Nemecku, Rakúsku, Francúzsku, Belgicku a vrátane vyššie spomenutých. Pôsobenie v Spojenom kráľovstve sa spoločnosť rozhodla ukončiť minulý rok po brexite.

Momox bude predávať oblečenie

Keďže trh z rýchlou módou patrí medzi najväčších producentov emisií a súčasný dôraz na udržateľnosť praje secondhandovému predaju, Momox sa rozhodla využiť aktuálny trend a okrem kníh plánuje aj predaj oblečenia. V súčasnosti je segment módy dostupný len v Nemecku, ale rozšíri sa na ďalšie trhy. Kedy a kde sa tak stane spoločnosť nešpecifikovala.

„Spoločnosť Momox zaznamenala za posledných 18 rokov neporovnateľný úspech,“ hovorí Heiner Kroke,  generálny riaditeľ Momox AG. „Vzhľadom na rastúcu popularitu kníh, médií a módy z druhej ruky očakávame v nasledujúcich rokoch ďalší rast.“

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?
4 min. čítanie

Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?

Kedysi sa pozornosť sústredila takmer výhradne na samotný príspevok. Riešila sa jeho forma, dĺžka, vizuál, načasovanie. Dnes sa rovnako dôležitým priestorom stáva sekcia komentárov. Sociálne siete čoraz viac podporujú obsah, ktorý vyvoláva interakciu a práve komentáre sú signálom, ktorý algoritmy sledujú veľmi pozorne.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.
3 min. čítanie

Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.

Rýchlosť webu je stále dôležitejšia téma. Používatelia sú netrpezlivejší, vývojárske trendy komplikujú rýchlosť u používateľov, zariadenia sú čoraz rozmanitejšie. A do toho prichádza Black Friday a nová hrozba v podobe AI botov, ktoré dokážu vyčerpať server rovnako rýchlo ako reálni zákazníci. Rýchlosť prestala byť technickým detailom. Je to otázka biznisu. Práve preto sme tento rok […]

Redakcia Redakcia
TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov
2 min. čítanie

TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov

TikTok Shop zverejnil čísla, ktoré ukazujú rozsah boja proti podvodom v online predaji. Platforma v prvých šiestich mesiacoch roku 2025 odmietla viac ako 70 miliónov produktov ešte pred ich zalistovaním – je to o 40 % viac ako v predchádzajúcom polroku. Okrem toho zamietli aj 1,4 milióna žiadostí o registráciu predajcu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe