2 min. čítanie

Momox prichádza do Španielska a Talianska

Marketplace Momox, ktorý sa zameriava na predaj second hand média produktov, expanduje do Talianska a Španielska. Spoločnosť sa taktiež rozhodla predávať secondhandové oblečenie. Tento koncept je momentálne dostupný iba v Nemecku.

Momox prichádza do Španielska a Talianska

Momox, najúspešnejší predajca na Amazone

Momox ponúka platformu pre predajcov kníh a iných mediálnych produktov z druhej ruky, ako sú CD, DVD a videohry. Spoločnosť bola založená pred osemnástimi rokmi v Nemecku a mimoriadne sa jej darí. Je najúspešnejším predajcom na Amazone a na platforme eBay jej patrí tretie miesto. Minulý rok dosiahla tržby vo výške 355 miliónov eur. Spoločnosť Momox vlastní od roku 2019 nórska spoločnosť Verdane Capital.

Pomocou služby Momox môžu používatelia naskenovať čiarový kód svojho produktu a nahrať ho do mobilnej aplikácie. Algoritmus určí cenu, ktorú predajca za svoj produkt dostane. Ten následne bezplatne putuje do spoločnosti Momox, ktorá ho ďalej predáva na Amazone.

Podľa spoločnosti sú jej secondhandové produkty v porovnaní s novým tovarom lacnejšie až o 70 %.

Spoločnosť pôsobí na 6 európskych trhoch

Poprednú resellovú platformu môžu najnovšie využívať aj zákazníci v Taliansku a Španielsku. Obe krajiny dostanú domácu doménu (momox.es a momox.it), ako aj prístup k mobilnej aplikácii.

Momox aktuálne pôsobí na 6 európskych trhoch: v Nemecku, Rakúsku, Francúzsku, Belgicku a vrátane vyššie spomenutých. Pôsobenie v Spojenom kráľovstve sa spoločnosť rozhodla ukončiť minulý rok po brexite.

Momox bude predávať oblečenie

Keďže trh z rýchlou módou patrí medzi najväčších producentov emisií a súčasný dôraz na udržateľnosť praje secondhandovému predaju, Momox sa rozhodla využiť aktuálny trend a okrem kníh plánuje aj predaj oblečenia. V súčasnosti je segment módy dostupný len v Nemecku, ale rozšíri sa na ďalšie trhy. Kedy a kde sa tak stane spoločnosť nešpecifikovala.

„Spoločnosť Momox zaznamenala za posledných 18 rokov neporovnateľný úspech,“ hovorí Heiner Kroke,  generálny riaditeľ Momox AG. „Vzhľadom na rastúcu popularitu kníh, médií a módy z druhej ruky očakávame v nasledujúcich rokoch ďalší rast.“

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku
4 min. čítanie

Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku

Mediam Group, súčasť Aleph, globálnej siete digitálnych expertov, oznámila svoju novú pozíciu oficiálneho obchodného zástupcu pre Google Ads na Slovensku a v Maďarsku. Cieľom strategického partnerstva medzi firmami Google a Aleph je poskytovať lokálnu podporu firmám na Slovensku. Spolupráca tak doplní prebiehajúcu priamu správu portfólia klientov spoločnosťou Google.

Michal Haman Michal Haman
Client Partner v Aleph Slovensko
Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania
3 min. čítanie

Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania

10. júla 2025 nastala významná zmena pre e-commerce značky, ktoré využívajú Instagram. Vaše príspevky o produktoch, zákulisný obsah či recenzie zákazníkov sa teraz môžu objaviť vo výsledkoch vyhľadávania na Googli – aj vtedy, keď daný používateľ nemá Instagram a vôbec vás nesleduje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe