
Nastupujúca generácia si obľúbila interaktívnu zábavu a gaming je v súčasnosti najväčšou a najrýchlejšie rastúcou formou zábavy. Hráči budú mať nové možnosti, pretože celé odvetvie sa ďalej vyvíja. Akvizícia zároveň posilňuje portfólio služby Game Pass patriaca Microsoftu a plánuje uviesť hry Activision Blizzard na ich platforme, ktorá obsluhuje viac ako 25 miliónov predplatiteľov. Activision Blizzard sa môže pochváliť takmer 400 miliónmi aktívnych hráčov mesačne v 190 krajinách. Vďaka tejto skutočnosti sa Game Pass stane jednou z najzaujímavejších a najrozmanitejších herných platforiem na svete. Po uzavretí fúzie bude mať spoločnosť Microsoft 30 interných štúdií na vývoj hier, ako aj ďalšie vydavateľské a produkčné kapacity.
Microsoft ako konkurencia spoločnosti Meta pri príprave metaverse
“Hry sú v súčasnosti najdynamickejšou a najzaujímavejšou kategóriou zábavy na všetkých platformách a budú zohrávať kľúčovú úlohu vo vývoji pripravovaného metaverse,” priznáva šéf Microsoftu Satya Nadella. Nadella vidí príležitosť pre mnohých výrobcov softvéru, aby v budúcnosti vytvorili mnoho rôznych virtuálnych svetov namiesto toho, aby väčšinu aktivít kontrolovala jedna dominantná spoločnosť. “Keď sa zamyslíme nad našou víziou, čo môže byť metaverse, veríme, že nebude existovať jediný centralizovaný metaverse. ” Inými slovami, Microsoft nebude sedieť a pasívne sa dívať ako Meta tvorí nový -verse na vlastnom ihrisku.
Microsoft sa stane treťou najväčšou hernou spoločnosťou na svete
“Najmä posledné dva roky ukázali, dôležitosť hier, ktoré pomáhajú ľuďom udržať si pocit komunity a spolupatričnosti, aj keď sú od seba vzdialení,” povedal Nadella. Dodal, že videohry hrajú 3 miliardy ľudí na celom svete, čo naznačuje celkový trh, na ktorý Microsoft vstupuje.