2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
Zdroj: Depositphotos

Kľúčové aktualizácie

  • Rozšírený prístup k omnikanálovým reklamám na podporu predaja online aj v kamenných obchodoch
  • Nové aplikácie generatívnej AI pre maloobchod vrátane virtuálneho vyskúšania a generovania pozadí pre katalógové reklamy
  • Testovanie zjednodušeného nákupného zážitku pre reklamy v Obchodoch v USA a vybraných medzinárodných trhoch
  • Zavedenie reklám v oznámeniach Facebooku

Omnichannel reklamy pre všetkých

Meta globálne rozširuje prístup k omnichannel reklamám, ktoré budú dostupné tento rok v lete. Tieto reklamy umožňujú inzerentom navigovať zákazníkov do najbližších predajní so zastúpenými produktmi a zvýrazňovať zľavy motivujúce návštevu fyzických predajní. Podľa údajov Meta inzerenti využívajúci multikanálové reklamy zaznamenali 15 % nižšie náklady na získanie zákazníka a 12 % vyššiu návratnosť investícií do reklamy.

Craig Brommer, marketingový riaditeľ spoločnosti American Eagle, uviedol: „Reklamy sú kľúčovou súčasťou našej marketingovej stratégie na oslovenie mladších publík a podporu predaja online aj vo viac ako 800 predajniach. Vďaka omnichannel reklamám sme dosiahli 48 % vyššiu návratnosť multikanálových reklám v našej hlavnej vekovej skupine – nákupníkoch vo veku 18-24 rokov.“

Meta predstavuje nové nástroje: Vylepšenia pre e-commerce

Meta tiež zavádza aktualizácie nástrojov pre online predaj:

  1. Zjednodušený nákupný zážitok pre reklamy v Shops ads – testovanie začne tento rok. Zákazníkom umožní dokončiť nákup na webovej stránke inzerenta po zostavení košíka v obchode. Testovanie sa začne v Austrálii a na Taiwane.
  2. Kombinácia Partnerských reklám a katalógových reklám Advantage+ – umožňuje využitie obsahu tvorcov v katalógových reklamách.
  3. Nová optimalizácia zobrazovania ďalších produktov – reklamný systém môže zobraziť ďalšie relevantné produkty z katalógu. Počas testov inzerenti zaznamenali priemerne 14 % nárast návratnosti investícií. Britský maloobchodník Boden dosiahol 23 % nárast návratnosti, spoločnosť Dexter v Latinskej Amerike zase 25 % pokles konverzných nákladov.
meta omnichannel

Zdroj: SocialMediaToday

Nové možnosti s generatívnou AI

Meta rozširuje využitie generatívnej AI pre maloobchod:

  • virtuálne skúšanie oblečenia na digitálnych modeloch,
  • generovanie pozadí pre katalógové reklamy,
  • personalizovanejšia tvorba reklamných textov.

Nové formáty a umiestnenia

Tento rok na jar Meta začne testovať reklamy v oznámeniach Facebooku. Inzerenti získajú nový priestor na oslovenie zákazníkov a podporu opakovaných návštev.

Ďalšie aktualizácie zahŕňajú:

  • Možnosť vyžiadať si e-mail pred zdieľaním zľavových kódov v reklamách.
  • Globálnu dostupnosť odkazov na stránky v reklamách na Instagrame.

Spoločnosť Nissan testovala odkazy na stránky na nasmerovanie zákazníkov na informácie o vozidlách v Európe a zaznamenala 39 % nárast zobrazení landing page a 19 % nárast kvalifikovaných návštev webových stránok.

Zdieľať článok
Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge

I manage the Ecommerce Bridge magazine for Europe, where I am responsible for the content strategy and the European language versions.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali
3 min. čítanie

Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali

Slováci nechcú len digitálnu zábavu. Hľadajú nástroje, ktoré im nákup zjednodušia. Zákazníci ukazujú, že ak sa o nich obchodník stará offline, pokojne za ním prejdú aj do online prostredia. A hoci metaverzum ešte nie je mainstream, väčšina spotrebiteľov ho úplne neodmieta. Čo ďalšie prezrádza najnovší prieskum Médiá a technológie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge